کد خبر: ۷۸۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۲۶۲
جرارد پیکه امشب(شنبه) در نشست خبری پیش از بازی بارسلونا و سویا در سوپرجام اسپانیا، به خداحافظی‌اش از تیم ملی فوتبال اسپانیا اشاره کرد. مدافع بارسا گفت: تیم ملی؟ با لوییس انریکه (سرمربی لاروخا) در این باره صحبت کردم و به او گفتم که تصمیم خود را پیش از این گرفته‌ام و نظرم را تغییر نخواهم داد.
پیکه از تیم ملی اسپانیا خداحافظی کردمدافع اسپانیایی اعلام کرد دیگر با پیراهن تیم ملی به میدان نخواهد کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا و به نقل از آس، جرارد پیکه امشب(شنبه) در نشست خبری پیش از بازی بارسلونا و سویا در سوپرجام اسپانیا، به خداحافظی‌اش از تیم ملی فوتبال اسپانیا اشاره کرد.

مدافع بارسا گفت: تیم ملی؟ با لوییس انریکه (سرمربی لاروخا) در این باره صحبت کردم و به او گفتم که تصمیم خود را پیش از این گرفته‌ام و نظرم را تغییر نخواهم داد.

پیکه پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اعلام کرده بود این بازی‌ها آخرین حضورش با پیراهن تیم ملی در میادین خواهد بود. با این حال او پس از حذف اسپانیا در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل روسیه، به رسانه‌ها در این‌باره چیزی نگفت و امشب این موضوع را تایید کرد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: