کد خبر: ۷۸۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۲۱۲۲
اخبار باشگاه استقلال؛
بازیکن عراقی جدید تیم فوتبال استقلال امروز در ایفمارک حضور پیدا می کند .
حضور طارق همام در ایفمارک/ مربی استقلال به ایران بازگشت/ جدایی این بازیکن آبی پوش قطعی استبه گزارش خبرداغ ، طارق همام بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال که با قراردادی 3 ساله به این تیم پیوست شب گذشته وارد ایران شد تا امروز راهی ایفمارک شود .این بازیکن امروز برای انجام تست های پزشکی و ام آر آی در ایفمارک حاضر می شود تا در نهایت مراحل درمانی او پس از پیوستن به استقلال طی شود .

 

با این وجود طارق پس از تاییدیه های پزشکی می تواند قرارداد خود را با استقلال در هیئت فوتبال ثبت کند تا با دریافت کارت بازی مشکلی برای همراهی آبی پوشان در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر نداشته باشد .پیش از این نیز آی تی سی همام صادر شده است .

 

استقلالی ها به دنبال تهیه منزل برای خارجی ها 

با توجه به جذب بازیکنان خارجی جدید در تیم فوتبال استقلال در همین راستا مدیران باشگاه درصدد هستند تا برای الحاجی گرو ،نیومایر و طارق همام منازلی را تهیه کنند تا آنا مشکلی برای حضور در تهران نداشته باشند .

 

برنامه تمرینی امروز استقلالی ها 

طبق صلاح دید شفر ،بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز به ریکاوری می پردازند و سپس با حضور در استخر و سالن وزنه برنامه تمرینی امروز خود را پشت سر می گذارند .

 

مربی بدنساز آلمانی به ایران بازگشت

فیلیپ مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال بانداد سه شنبه وارد ایران شد تا از این پس در جمع آبی پوشان به کار خود ادامه دهد .

این مربی بدنساز از اردوی ترکیه راهی آلمان شده بود و با درخواست شفر به ایران بازگشت تا به جای ساناک در استقلال مشغول به کار شود .

 

ريكاورى آبى پوشان نيمكت نشين

بازیکنان ذخیره تيم فوتبال استقلال که در دیدار با مقابل تيم تراکتورسازی از ابتدا به میدان نرفتند، از ساعت ١٠ در زمین شماره ٢ آزادی در يك نوبت تمرينات خود را دنبال كردند.

 

فيليپ خانه دار مى شود

مربى بدنساز آلمانى تيم فوتبال استقلال كه بامداد سه شنبه براى حضور در جمع آبى پوشان راهى ايران شد به زودى در خانه جديد خود مستقر مى شود.

البته با توجه به اينكه ساناك ديگر مربى استقلال به ايران باز نمى گردد اين احتمال وجود دارد خانه اين مربى به فيليپ برسد ولى مديران استقلال در صدد تدارك خانه جديد براى فيليپ هستند.
 

خانه جپاروف پس داده شد

مديران باشگاه استقلال با توجه به جدايى جپاروف خانه اى كه براى او اجاره كرده بودند را پس دادند تا بدين ترتيب براى بازيكنان جديد خانه هاى جديد تهيه كنند
 

جابر دست بردار استقلال نيست

با وجود بحث جدايى جابر انصارى از تيم فوتبال استقلال اما اين بازيكن تا زمانى كه مديريت تكليف اش را مشخص نكند در تمرينات حاضر مى شود و اين بازيكن طورى در تمرينات حاضر مى شود كه به نوعى مديران متوجه خود كند تا زودتر وضعيت قراردادش از لحاظ مالى مشخص شود.

 

ديدار فتحى با وزير ورزش و جوانان

فتحى سرپرست باشگاه استقلال قرار است در نشست امروز كه با وزير ورزش و جوانان خواهد داشت درباره بحث بدهكارى اين باشگاه صحبت هايى را انجام تا تصميمات لازم اتخاذ شود.مديران استقلال با حضور در فدراسيون فوتبال نسبت به حكم اعلام شده از سوى كميته اخلاق اعتراض مى كنند

 

استقلالى ها پيگير محروميت ٢ بازيكن تيم

با توجه به محروميتى كه كميته اخلاق براى آقايى و صياد منش در نظر گرفته در همين راستا استقلالى ها در نظر دارند اعتراض خود را از اين موضوع به مراجع ذى صلاح ارسال كنند.

 

فيليپ در تمرين استقلال حاضر شد

بازيكنان اصلى تيم فوتبال استقلال كه در بازى مقابل تراكتورسازى بازى كرده بودند با حضور در هتل المپيك به كار با وزنه پرداختند.

 

با تصمیم کادرفنی گرو در این جلسه تمرینی در کنار بازیکنان اصلی حضور داشت و به کار با وزنه پرداخت.

بازیکنان بعد از وزنه زدن در ٢ گروه، راهی استخر خواهند شد و در تمرين امروز فيليپ مربى بدنساز آلمانى هم حضور داشت.

 

حسينى به هفته چهارم ليگ مى رسد

با توجه به مصدوميت حسين حسينى از ناحيه دست ،اين بازيكن با رفع آسيب ديدگى از هفته چهارم رقابت ها مشكلى براى همراهى آبى پوشان ندارد و وى مى تواند با صلاح ديد شفر در بازى مقابل پارس جنوبى جم در درون دروازه استقلال قرار بگيرد.

 

فتحى راهى ترکیه مى شود

فتحى سرپرست باشگاه استقلال که طى روزهاى گذشته براى دریافت غرامت قرارداد مجید حسینى از ترابزونى‌ها راهى ترکیه شده بود قرار است فردا عصر براى دریافت مابقى رقم توافق شده به ترکیه برود.

استقلالى‌ها براى صدور رضایت نامه مجید حسینى به ترابزون خواستار دریافت ٦٠٠ هزار دلار شده بودند که فتحى در سفر اول خود به ترکیه موفق شده بود ٢٠٠ هزار دلار بگیرد و در حال حاضر وى دوباره به ترکیه مى رود تا ٤٠٠ هزار دلار باقى مانده را دریافت کند.

 

گلزنى تبریزى با پیراهن جابر

مرتضى تبریزى با پیراهن شماره ١١ تیمش که متعلق به جابر انصارى بوده در بازى دیروز مقابل تراکتورسازى موفق به گلزنى شده است.

جابر انصارى در حال حاضر جزو بازیکنان بلاتکلیف لیگ قرار دارد و بحث جدایى اش از استقلال بسیار قطعى است.

 

تتوى نیومایر دردسر ساز مى شود؟

با توجه به تتو بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال این احتمال وجود دارد که وى در آینده با مشکل مواجه شود.

نیومایر در بازى روز گذشته مقابل تراکتورسازى به نوعى روى تتو خود را پوشانده بود و احتمالا این بازیکن تا زمانى که در بازى هاى استقلال حضور دارد براى ورود به زمین از پوشش خاصى براى دست خود استفاده کند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: