کد خبر: ۷۸۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۳۳۳
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر با ۷ بازیکن تک اخطاره به میدان می‌رود.
۷ پرسپولیسی در آستانه محرومیت!به گزارش خبرداغ ، تیم فوتبال پرسپولیس تا به اینجای رقابت های لیگ برتر توانسته در 3 بازی خود 7 امتیار را از آن خود کندو صدر نشین جدول شود .با این وجود برانکو در حالی در هفته چهارم این رقابت ها باید تیمش را مقابل تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به میدان بفرستد که 7 بازیکن سرخ پوش تک اخطاره هستند .

 

سید جلال حسینی، علی علیپور، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، احسان علوان‌زاده، سیامک نعمتی و شجاع خلیل‌زاده بازیکنان تک اخطاره تیم فوتبال پرسپولیس هستند که در صورت دریافت اخطار در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر 2 اخطاره می شوند .

 

طبق قانون جدید برای بار اول هر بازیکن 4 کارت زرد در طول فصل دریافت کند محروم می شود.

 

گرشاسبی به دیدار وزیر رفت

حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران صبح امروز به دیدار مسعود سلطانی فر وزیر ورزش کشورمان رفت تا در این جلسه بحث و تبادل نظر بر سر مسائل مالی و اتفاقات اخیر این باشگاه در لیگ برتر فوتبال کشورمان داشته باشند.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: