کد خبر: ۷۸۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵
تعداد بازدید: ۲۲۴
در مراسمی با حضور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و رئیس هیئت‌عامل صندوق توسعه ملی تفاهم‌نامه همکاری در حوزه ایجاد اشتغال امضا شد.
امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان میراث‌فرهنگی، سازمان برنامه و بودجه و صندوق توسعه ملی با هدف ایجاد اشتغال
به‌گزارش خبرداغ به نقل از  میراث‌آریا، این تفاهم‌نامه همکاری، امروز شنبه 20 مرداد در مراسمی در محل سالن یاران بهشتی سازمان برنامه و بودجه به‌امضای علی‌اصغر مونسان رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و مرتضی شهیدزاده رئیس هیئت‌عامل صندوق توسعه ملی رسید.

این تفاهم‌نامه که با عنوان تفاهم‌نامه ایجاد اشتغال گسترده و پایدار در قالب تبصره 18 قانون بودجه سال 1397 کل کشور از آن نام برده می‌شود، امروز به امضای این دو عضو کابینه دولت تدبیر و امید و رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی رسید.

در این مراسم تعدادی از معاونان و مدیران این دو دستگاه و از جمله جمعی از مدیران کل استانی حضور داشتند.

مشروح مراسم امضای این تفاهم نامه در خبر جداگانه‌ای منتشر خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: