کد خبر: ۷۸۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵
تعداد بازدید: ۲۴۲
فرماندار زابل گفت: براساس پیش بینی هواشناسی فردا سرعت وزش باد در سیستان به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد که آلودگی هوا بیش از حد مجاز خواهد بود.باتوجه به میزان بالای ریزگردها و به خطر افتادن سلامتی شهروندان روزهای یکشنبه و دوشنبه در 5 شهرستان سیستان شامل زابل، هیرمند،هامون، زهک و نیمروز ادارات و نهادها تعطیل اعلام شده است.
طوفان، ادارات سیستان را تعطیل کردبه گزارش خبرداغ ، فرماندار زابل گفت: به دنبال وزش طوفان در سیستان ۵ شهرستان این منطقه فردا تعطیل اعلام شد.

هوشنگ ناظری در گفت و گو با تسنیم، اظهار داشت: براساس پیش بینی هواشناسی فردا سرعت وزش باد در سیستان به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد که آلودگی هوا بیش از حد مجاز خواهد بود.

فرماندار زابل ادامه داد: باتوجه به میزان بالای ریزگردها و به خطر افتادن سلامتی شهروندان روزهای یکشنبه و دوشنبه در 5 شهرستان سیستان شامل زابل، هیرمند،هامون، زهک و نیمروز ادارات و نهادها تعطیل اعلام شده است.

وی گفت: در این مدت مراکز درمانی و دستگاه‌های امدادی تعطیل نیست و آماده کمک رسانی به مردم خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: