کد خبر: ۷۸۰۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵
تعداد بازدید: ۲۸۸
بازار ثانویه در سیاست جدید ارزی دولت از اهمیت قابل توجهی برخورد دار شده است. بر اساس این سیاست جدید ارز مورد نیاز ۲۵ قلم کالای اساسی با نرخ ۴۲۰۰ تومان از طریق بانک مرکزی تامین می‌شود. همچنین کلیه کالا‌های وارداتی گروه دو و سه ارز مورد نیاز خود را با واسطه گری صرافی‌ها از بازار ثانویه تامین می‌کنند. کلیه ارز‌های حاصل از صادرات باید در این بازار تزریق شود.
نرخ فروش دلار در بازار ثانویه وارد کانال ۷ هزار تومان شدبررسی‌ها نشان می‌دهد، نرخ دلار حواله‌ای برای واردات کالا‌های غیر اساسی در بازار ثانویه به زیر ۸هزار تومان کاهش یافته است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم، بازار ثانویه در سیاست جدید ارزی دولت از اهمیت قابل توجهی برخورد دار شده است. بر اساس این سیاست جدید ارز مورد نیاز ۲۵ قلم کالای اساسی با نرخ ۴۲۰۰ تومان از طریق بانک مرکزی تامین می‌شود. همچنین کلیه کالا‌های وارداتی گروه دو و سه ارز مورد نیاز خود را با واسطه گری صرافی‌ها از بازار ثانویه تامین می‌کنند. کلیه ارز‌های حاصل از صادرات باید در این بازار تزریق شود.

بررسی‌ها نشان میدهد بعد از گذشت چند روز از آغاز به کار صرافی‌ها در شکل جدید بازار ثانویه نرخ دلار حواله‌ای برای کالا‌های گروه دو و سه به زیر ۸ هزار تومان سقوط کرده است. برخی قیمت‌های برخی ارز‌های رایج در بازار ثانویه در ادامه قابل مشاهده است.

۱-درهم ۲۱.۵۶۹ ریال
۲-دلار آمریکا ۷۹.۲۴۵ ریال
۳-یورو ۹۰.۸۰۰ ریال
۴-یوان ۱۱.۶۰۰ ریال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: