کد خبر: ۷۸۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۲۳۶
وزیر آموزش‌ و پرورش:
وزیر آموزش‌ و پرورش تاکید کرد: به‌عنوان یک معلم که همه دانش‌آموزان دنیا را شاگردان خود می‌دانم، از شهادت تعداد زیادی از دانش‌آموزان یمنی که در حمله ناجوانمردانه و بسیار شنیع سعودی‌ها که با همکاری آمریکایی‌ها انجام می‌شود به شهادت متأثر شدم.
امیدوارم جنایت علیه کودکان در جهان پایان یابد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سید محمد بطحایی با اشاره به حمله جنگنده‌های سعودی به اتوبوس حامل دانش‌آموزان یمنی و شهادت این کودکان اعلام کرد: به‌عنوان یک معلم که همه دانش‌آموزان دنیا را شاگردان خود می‌دانم، از شهادت تعداد زیادی از دانش‌آموزان یمنی که در حمله ناجوانمردانه و بسیار شنیع سعودی‌ها که با همکاری آمریکایی‌ها انجام می‌شود به شهادت متأثر شدم.

جامعه بشری باید برای این اتفاق خون بگرید و از این جنایت بسیار شنیع ابزار انزجار کند. امیدوارم روزی برسد که این جنایت‌ها و ناجوانمردی‌ها پایان یابد و حق مردم و کودکان و نوجوانانی که زیر بمباران متجاوزان به خاک و خون کشیده شدند، از زورگویان پس گرفته شود و ان‌شاءالله آن روز دیر نخواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: