کد خبر: ۷۸۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۴۴۹
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت:تراکتورسازی در بازی روز گذشته خیلی ضعیف نبود بلکه استقلال خیلی خوب بازی کرد.
تراکتورسازی ضعیف نبود، استقلال خیلی خوب بود/دنبال پادووانی بودم، این گل مزه‌ای برایم نداشتبه گزارش خبرداغ ، فرشید اسماعیلی، در خصوص برتری استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز و عملکرد خوبش در این مسابقه صحبت‌های زیر را انجام داد. 

 

* ابتدا از بازی صحبت کن و پیروزی ۳ بر صفر استقلال.

خوشبختانه بازی خوبی کردیم و یک هفته روی سیستم ۲-۵-۳ این تیم کار کرده بودیم، می‌دانستیم که کاپیتان‌های تیم ملی در آنجا حضور دارند و کار سختی داریم، ولی خوشبختانه از دقیقه یک برای برد به زمین رفتیم و از لحاظ روحی و روانی به شرایطی رسیدیم که برنده شدیم. 

 

* به نظر می‌رسد امسال برخلاف سال‌های قبل به فکر جمع کردن امتیازات از ابتدای فصل هستید.

دقیقا همین‌طور است. تجربه دو سال گذشته باعث شد تا ما به فکر جمع کردن امتیازات باشیم، در دو فصل اخیر امتیازات خوب را از دست می‌دادیم، ولی امسال می‌خواهیم امتیازات را جمع کنیم.

 

* تراکتور تیم ضعیفی بود یا استقلال خوب بازی کرده؟ 

تراکتور ضعیف نبود، ما واقعا روز خوبی را پشت سر گذاشتیم. 

 

* بعد از بازی خیلی‌ها به عملکرد خوب تو در حضور دژاگه و شجاعی اشاره کردند و حتی از تو به عنوان بهترین بازیکن هفته نام برده شد.

بابت این موضوع خوشحالم، من تلاشم را انجام دادم و همانطور که گفتم از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی بودیم، تمرینات هفته اخیر و شناختی که از حریف داشتیم کمک کرد و من هم توانستم بهترین عملکرد را به نمایش بگذارم. 

 

* به نظر حالا انتظار داری به تیم ملی دعوت شوی.

آرزوی هر بازیکنی است که در تیم ملی حضور داشته باشد، من هم همین هستم و تمام تلاشم این بوده، امیدوارم به تیم ملی برسم و با وجود اینکه قبلا دعوت شده بودم، ولی آرزو می‌کنم آقای کی‌روش دوباره من را به تیم ملی دعوت کند. 

 

* بعد از گلی که به ثمر رساندی به دنبال چیزی می‌گشتی و مرتب از نیمکت‌نشینان سؤال می‌کردی، جریان چه بود. 

دقیقا،‌من نمی‌دانستم که پادووانی در دقیقه اول کنار نیمکت ما نشسته است،‌بین دو نیمه متوجه چنین جیزی بودم و مرتب دعا کردم که گل بزنم و شادی‌ام را با پادووانی تقسیم کنم، وقتی گل زدم دوان دوان به سوی نیمکت رفتم و سوال کردم پادووانی کجاست و گفتند او رفته، وقتی این را شنیدم اعصابم خراب شد و دیگر خوشحالی نکردم،اصلا انگار این گل مزه نداشت. به نظرم مسئولین باید فکر پادووانی باشند و کمتر بازیکنی در تیم ما است که اور را روی ویلچر ببیند و اشک نریزد، امیدوارم هم بچه‌های تیم و هم مسئولان هوای پادووانی را داشته باشند. 

 

* به عنوان سؤال آخر بازی با السد یک بازی حیاتی برای استقلال است، آن مسابقه را چطور می‌بینی؟‌

دقیقا همین‌طور است، بازی مهم و حساس است ولی تا آن زمان هماهنگ می‌شویم و فکر می‌کنم خوب زمانی به السد می‌رسیم، مردم هم از ما حمایت کنند و مطمئن باشند که تمام تلاشمان را برای استقلال انجام می‌دهیم. 

 

*صحبت خاصی باقی نمانده؟ 

از اینکه هواداران از ما حمایت کردند از آنها ممنونم و امیدوارم با بردهای بعدی و نتایج خوب زحمات آنها را جبران کنیم.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: