کد خبر: ۷۸۰۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۳۵۶
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:آقای فتاحی خواهش می‌کنم قرارداد تیم سپاهان را منتشر کنید تا دوستان از نگرانی راحت شوند شب راحت بخوابند.
آقای فتاحی! قرارداد سپاهانی ها را منتشر کنید تا برخی راحت بخوابند/ بدون ترس حرفم را می‌زنمبه گزارش خبرداغ ، امیر قلعه نویی در گفت‌وگو با برنامه ورزشی رادیو تهران در خصوص بازی با پیکان اظهار داشت: با توجه به اینکه روز گذشته بازی با پیکان به پایان رسیده است باید با تیم آنالیز نشست برگزار کنیم و با توجه به قراردادی که با یک شرکتی امضاء کردیم 30 ساعت بعد فیلم کامل را برای ما ارسال می‌کنند تا بازی را به درستی آنالیز کنیم اما ابتدا اجازه بدهید از این فرصت استفاده کنم و راجع به مسائل اخیر فوتبال ایران صحبت کنم.

 

اتفاقاتی که واقعاً خوشایند نیست. مسائلی که در استادیوم‌های ورزشی حکفرماست در واقع شاید می‌شود به این مسئله طوری دیگر نگاه کرد که هواداران مطالبات به حق دارند. شاید شرایط اقتصادی سخت به مردم فشار بیاورد اما مردم مطالباتی دارند و باید به آن رسیدگی شود این فشارهای عصبی باعث می‌شود تا هواداران به نشانه اعتراض فحاشی کنند، سنگ‌پرانی کنند که خوشایند فوتبال ایران نیست همه می‌دانند من همیشه حرفم را می‌زنم و از هیچ‌کسی ترسی ندارم، بحث قومیت خوب نیست ما ایرانی هستیم و باید افتخار کنیم که تمدن 9 هزار ساله داریم.

 

وی در ادامه گفت: متأسفانه مسائلی که در استادیوم راه افتاده است به صلاح فوتبال نیست اگر خونی از دماغ یک جوانی بریزد  چه کسی جوابگوی پدر و مادر این جوانان است از هواداران خواهش می‌کنم به هم احترام بگذارند. نباید مسائل را با هم قاطی کنند و بخواهند سنگ‌پرانی کنند اگر سنگی به سر یک جوان و یک هوادار برخورد کند چه کسی پاسخگو است. من به عنوان یک برادر خواهش می‌کنم که این رفتارها را نکنند. می‌دانم مشکلات اقتصادی و مسائل دیگر شرایط سختی را به وجود آورده است که مطمئناً باید حل شود و این مطالبات جوان ایرانی هم به حق است که باید مسئولین به فکر باشند.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ادامه در خصوص شرایط لیگ برتر گفت: لیگ سه هفته گذشته است باید شرایط و روند تیم‌ها در ادامه بررسی شود هنوز عیار تیم‌ها مشخص نشده فکر می‌کنم 5 هفته از لیگ بگذرد تیم‌ها شکل خوبی پیدا می‌کنند، ولی استقبال از لیگ امسال بسیار خوب بوده است و اتفاقی که در بازی‌های قائم‌شهر، اصفهان، جنوب و همین طور هواداران پرشور تراکتور و استقلال نشان می‌دهد امسال لیگ باکیفیتی خواهیم داشت حضور تیم‌های نساجی‌ مازندران و نفت مسجد‌سلیمان نشاط خوبی را به لیگ برتر داده است مطمئناً در ادامه روند تیم‌ها بهتر خواهد شد. خیلی‌ها فوتبال ایران را با اروپا مقایسه می‌کنند در صورتی که ما در تمام مسائل با لیگ اروپا متفاوت هستیم بعضی از تیم‌های ما امکانات ندارند خیلی دیر لیگ را شروع کردند یا خیلی دیر تیم بسته شده است و از لحاظ امکانات شرایط خوبی نداریم. باید با آرامش در ادامه به فکر این باشیم تا نواقص را برطرف کنیم تا بتوانیم لیگ پویا و باکیفیتی داشته باشیم.

 

قلعه‌نویی در ادامه در خصوص اینکه چقدر حضور دژاگه و شجاعی در فوتبال ایران تأثیرگذار خواهد بود گفت:‌ابتدا از دوست خوبم آقای زنوزی تشکر می‌کنم که در مسائل فوتبال همیشه سرمایه‌گذاری کرده‌اند و بعد از چند سال به تراکتورسازی آمدند و مالکیت این باشگاه را از آن خود کرده‌اند به هر حال حضور بازیکنانی مثل دژاگه وشجاعی به فوتبال خوب است برای مثال رونالدو به یوونتوس رفت شاید از لحاظ کیفیت شرایط گذشته را ندارد اما به لیگ ایتالیا اعتبار می‌دهد وقتی برای شجاعی و دژاگه 5 هزار هوادار به استقبال می‌روند این رفتار به لیگ ما اعتبار می‌دهد و شرایط لیگ را پرشورتر می‌کند.

 

وی در ادامه گفت: من باید از این فرصت هم استفاده کنم و بگویم ابتدا از مسئولین باشگاه ماشین‌سازی تبریز آقای نصیرزاده و آقای زنوزی که رفتار اخلاق‌مدارانه‌ای در قبال سپیدرود انجام داده‌اند این رفتار واقعا زیباست. حتی رفتار مهدی رحمتی زمانی که گل دریافت کرد  مقابل ذوب‌آهن به فکر بازیکن ذوب‌آهن بود این رفتارها باعث می‌شود تا لیگ زیبا شود ما باید در فوتبال به فکر این باشیم تا روح پهلوانی را دوباره جا بیندازیم تا فوتبال ما پاک شود.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه در خصوص شهرآورد سپاهان و ذوب‌آهن گفت: ابتدا در خصوص بازی با پیکان باید بگویم که روز گذشته فوتبال خوبی مقابل پیکان انجام دادیم زمانی که من سرمربی تیم فوتبال ایران بودم به یک اجلاسی دعوت شدم که در ارتباط با تجزیه و تحلیل و آنالیز مربیان بود در آن اجلاس گفتم مهمترین اتفاق برای یک تیم ساختار دفاعی و حمله است ما در بازی با پیکان در این مسائل بسیار عالی بودیم فوتبال خوب و مالکانه‌ای انجام دادیم حتی اجازه ندادیم تا پیکان یک موقعیت روی دروزاه ما ایجاد کند از نظر مسائل دفاعی و حمله خوب بودیم، 6 کرنر داشتیم موقعیت‌های زیادی روی دروازه پیکان ایجاد کردیم اما بدشانس بودیم و عدالت در بازی با پیکان رعایت نشد. پیکان هم سبک خاص خودش را داشت ما حق نداریم راجع این تیم صحبت کنیم اما باید بگویم در بعضی صحنه‌ها بازیکنان این تیم وقت تلف کردند زمانی که بازی در جریان بود  شکل می‌گرفت متأسفانه تمارض می‌کردند.تیم پیکان کادر فنی خوب و باکیفیتی دارد مطمئناً مربیان جوان آینده فوتبال ایران هستند ولی در کل در بازی با پیکان شرایط ما بهتر بود.

 

وی در ادامه در خصوص اینکه هفته سوم لیگ نسبت به هفته اول هفته کم گلی بوده است گفت:‌من باز هم تأکید می‌کنم که هنوز روند تیمی به صورت 100 درصد شکل نگرفته است، تیم سپاهان نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته است،‌نیاز به زمان داریم تا به شکل استاندارد خود برسیم. نه تنها سپاهان بلکه استقلال هم تغییرات زیادی داشته خیلی از بازیکنان خود را از دست داده است اما با نفرات جدید رفته به رفته شکل خود را پیدا کرده است دیدید که در بازی با تراکتورسازی چقدر خوب و باکیفیت بازی کردند. نیاز به زمان داریم تا تیم‌ها در آینده شرایط بهتری داشته باشند. آن زمان می‌توانیم در خصوص لیگ صحبت کنیم.

 

وی در ادامه تأکید کرد: باید افکار مربیان هم تغییر کند متأسفانه بیشتر تیم‌ها به دنبال بازی دفاعی هستند و تأکید می‌کنم که اول گل نخورند تا حرفی هم زده می‌شود بحث سپاهان را مطرح می‌کنند که این تیم هزینه زیادی کرده است و ما تیم ته جدولی هستیم. خودتان می‌دانید من مربی هستم که زمانی که در تیم‌هایی مثل مس‌کرمان و یا استقلال خوزستان بودم سعی کردم بازی هجومی را ارائه دهم من به دنبال نتیجه یک بر صفر نیستم اعتقاد دارم بازی 3 بر 2 خیلی جذاب‌تر است هر چقدر در یک بازی گل‌های زیادی زده شود آن جذاب است. متأسفانه جو طوری خراب شده است که می‌گویند سپاهان هزینه زیادی کرده است من از آقایان سازمان لیگ و شخص فتاحی خواهش می‌کنم تا قرارداد سپاهان را منتشر کنند تا همه متوجه شوند خیلی از آقایان راجع به اخلاق حرفه‌ای در فوتبال صحبت می‌کنند که خودشان رعایت نمی‌کنند. اجازه بدهید قراردادها منتشر شود تا همه متوجه شوند. برای مثال اگر رونالدو به یوونتوس رفته است نباید تیم‌های پایین جدولی راجع به این موضوع صحبت کنند زمانی که من در استقلال تهران هم بودم این اواخر شرایط مالی خوبی نداشتیم من راجع به شرایط مالی تیمم صحبت کردم ولی راجع به تیم‌های سپاهان، تراکتورسازی، پرسپولیس و دیگر تیم‌ها صحبت نکردم. آن زمان یادم هست به آقای افشارزاده گفتم 100 میلیون تومان برای پاداش در نظر بگیرید تا به بازیکنان نفری 3 میلیون تومان هزینه بدهیم تا انگیزه بگیرند دو شب قبل با بازی با نفت با من تماس گرفت و گفت نتوانستم 100 میلیون تومان را جور کنم. ما همان سال آندو تیموریان و قاضی را از دست دادیم و به جای آن بازیکنانی گرفتیم که تأثیرگذاری کمتری داشتند اما من راجع به تیم‌هایی که هزینه کردند صحبت نکردم.

 

وی در پایان تأکید‌کرد: آقای فتاحی خواهش می‌کنم قرارداد تیم سپاهان را منتشر کنید تا دوستان از نگرانی راحت شوند شب راحت بخوابند و به فکر تاکتیک و عملکرد تیم خودشان باشند به جای اینکه راجع تیم سپاهان صحبت کنند بیشتر به فکر عملکرد تیمشان باشند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: