کد خبر: ۷۸۰۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۳۸۱
علی عبدالله زاده دو بار تا به حال دروازه پرسپولیس را باز کرده است.
قاتل پرسپولیس، فرشته نجات استقلال+ عکسبه گزارش خبرداغ ، مهمترین بازی هفته سوم رقابت های لیگ برتر با پیروزی 3-0 تیم استقلال در برابر تراکتورسازی به اتمام رسید و این تیم با این برد 5 امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد.

 

گل اول استقلال روی گل به خودی علی عبدالله زاده به ثمر رسید و همان گل بود که مقدمات برد آبی پوشان را فراهم کرد. علی عبدالله زاده این گل را در دقیقه 13 وارد دروازه فروزان کرد. او پیش از این هم در ورزشگاه آزادی گل زده بود اما نه برای تراکتور. او در دیدار دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در فصلی که گذشت موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند و باعث شود بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و برزیل ایران پرسپولیس را حذف کند.

 

عبدالله زاده در لیگ شانزدهم هم سابقه گلزنی به پرسپولیس را داشت. او در آبادان تک گل پیروزی بخش تیمش را با ضربه سر وارد دروازه بیرانوند کرد تا یکی از معدود باخت های تیم برانکو به بار بنشیند.

 

حالا عبدالله زاده که خودش هم پرسپولیسی است قاتل تیم محبوبش شده و فرشته نجات دشمن قسم خورده تیم محبوبش.

 

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: