کد خبر: ۷۸۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۲۰۸
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که این کمیسیون هفته آینده وارد بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم (CFT) می‌شود. نمایندگان مجلس در ۲۰ خرداد مقرر کردند که لایحه الحاق ایران به (CFT) به مدت دو ماه مسکوت بماند که امروز مهلت دو ماهه پایان یافته است و هنوز کمیسیون امنیت ملی وارد بررسی این لایحه نشده است.
امروز؛ پایان زمان دو ماهه مسکوت ماندن CFT / کمیسیون امنیت ملی هفته آینده ورود می‌کند

به گزارش خبرداغ ، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که این کمیسیون هفته آینده وارد بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم (CFT) می‌شود.

کمال دهقانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد:‌ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی قرار است بعد از تعطیلات وارد بررسی لایحه CFT شود.

نمایندگان مجلس در ۲۰ خرداد مقرر کردند که لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم (CFT) به مدت دو ماه مسکوت بماند که امروز مهلت دو ماهه پایان یافته است و هنوز کمیسیون امنیت ملی وارد بررسی این لایحه نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: