کد خبر: ۷۸۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۳۴۰
وزارت خارجه مراکش در نامه‌ای به انجمن بانکداری مراکش نسبت به ادامه مراودات تجاری با ایران هشدار داد و در مواردی معاملات بانکی خود با ایران را به حالت تعلیق درآورد.
دولت مراکش معاملات بانکی خود با ایران را به حالت تعلیق در آورد

به گزارش خبرداغ به نقل زا  ایلنا ، مراکش برخی منابع آگاه گفته‌اند: کمپانی‌ها و بانک‌های مراکشی در مورد ادامه مراودات تجاری در پی تحریم‌های آمریکا علیه ایران، هشدارهایی را دریافت کرده‌اند. 

بر اساس سندی که توسط وزارت خارجه مراکش ارائه و در روزنامه «لاکوم» منتشر شده، این وزارت‌خانه به «انجمن بانک داری مراکش» در مورد مراودات و ارتباط با دارایی‌ها و سرمایه‌های ایرانی هشدار داده است.

دولت مراکش به منظور همراهی با تحریم‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران تصمیم گرفت معاملات بانکی خود با ایران را به حالت تعلیق در آورد.

به نقل از روزنامه «لاکوم» این حرکت در پی خروج آمریکا از برجام و آغاز دور اول تحریم‌های این کشور علیه ایران انجام شده است. تحریم‌های فاز اول متوجه تجارت طلا ، فلزات گرانبها و دسترسی ایران به دلار آمریکاست. جریمه‌هایی برای مراودات در حوزه اتومبیل و هواپیما هم در این فاز در نظر گرفته شده، اما اقلام دارویی و غذایی از این تحریم‌ها مستثنی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: