کد خبر: ۷۸۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
تعداد بازدید: ۲۱۵
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تنها برتری این تیم مقابل الدحیل قطر را غیرتمندی شاگردان برانکو ایوانکوویچ دانست.
درخشان: نباید انتظار داشته باشیم پرسپولیس همیشه برنده باشدبه گزارش خبرداغ ، حمید درخشان درباره دیدار پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان که به نتیجه تساوی بدون گل انجامید، اظهار داشت: متأسفانه بازی خوبی را شاهد نبودیم. به نظر من گرمای هوا در بازی بد پرسپولیس تأثیرگذار بود و بازیکنان در این دیدار عملکرد مناسبی نداشتند.

 

وی در ادامه افزود: با تمام احترامی که برای استقلال خوزستان قائلم، اما آنها آمده بودند که یک امتیاز از پرسپولیس بگیرند و هدف دیگری نداشتند. پرسپولیس هم به خاطر شرایط آب و هوایی و گرمای بیش از حد هوا نتوانست بازی همیشگی خود را انجام دهد.

 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: ما نباید انتظار داشته باشیم که پرسپولیس در طول فصل همیشه برنده باشد. هنوز سه هفته بیشتر از مسابقات لیگ برتر نگذشته و زمان زیادی تا انتهای فصل باقی مانده است. بابت از دست دادن این دو امتیاز نباید نگران بود، چرا که فرصت برای جبران زیاد است.

 

درخشان درباره ابراز نگرانی بازیکنان پرسپولیس نسبت به شرایط این تیم و نزدیکی زمان دیدار با الدحیل قطر عنوان کرد: نگرانی بازیکنان برای دیدار با الدحیل طبیعی است. پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات محروم بوده و بازیکن جدیدی به ترکیبش اضافه نکرده است. از آن طرف تیم الدحیل در شرایط خوبی قرار دارد و بهترین آماده‌سازی را داشته است. امکانات و آماده‌سازی ما به هیچ‌وجه با قطری‌ها قابل مقایسه نیست. تنها برتری ما نسبت به قطری‌ها غیرت بازیکنان‌مان است.

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: