کد خبر: ۷۸۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
تعداد بازدید: ۱۹۴
وزیر امورخارجه کشورمان، خوشحالی ترامپ از فشار اقتصادی بر ترکیه را شرم‌آور توصیف و تاکید کرد که آمریکا باید دست از تحریم کردن بردارد وگرنه جهان علیه او متحد خواهد شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در صفحه توئیتر خود نوشت: خوشحالی ترامپ از تحمیل فشار اقتصادی بر ترکیه، متحد او در ناتو، شرم‌آور است. آمریکا باید دست از عادت خود برای تحریم و تهدید بکشد وگرنه جهان - فراتر از محکومیت‌های کلامی – متحد خواهد شد تا این کشور را ملزم به این کار کند. ما پیش از این در کنار همسایگان‌مان ایستاده بودیم و اکنون نیز دوباره ایستاده‌ایم.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا با اشاره به دو برابر شدن تعرفه آلومینیوم برای ترکیه از کاهش ارزش پول این کشور ابراز رضایتمندی کرده بود.

باب

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
عربستان از بمب های خوشه ای امریکایی درسایه سازمان ملل در جنگ یمن استفاده کرده است.

عربستان از بمب های خوشه ای انگلیسی درسایه سکوت سازمان ملل در جنگ یمن استفاده کرده است.

عربستان از بمب های خوشه ای امریکایی درسایه سکوت شورای امنیت سازمان ملل در جنگ یمن استفاده کرده است.

عربستان از بمب های خوشه ای انگلیسی درسایه سکوت شورای امنیت سازمان ملل در جنگ یمن استفاده کرده است.

عربستان از بمب های خوشه ای امریکایی درسایه سکوت شورای حقوق بشر سازمان ملل در جنگ یمن استفاده کرده است.

عربستان از بمب های خوشه ای انگلیسی درسایه سکوت شورای حقوق بشر سازمان ملل در جنگ یمن استفاده کرده است.

عربستان از بمب های خوشه ای امریکایی درسایه سکوت سازمان عفوبین الملل در جنگ یمن استفاده کرده است.

عربستان از بمب های خوشه ای انگلیسی درسایه سکوت سازمان عفوبین الملل در جنگ یمن استفاده کرده است.

استفاده عربستان ازبمب های خوشه ای امریکایی دریمن
استفاده عربستان ازبمب های خوشه ای انگلیسی دریمن
که ائتلاف عربستان در تجاوز به یمن از بمب های خوشه ای ممنوعه ساخت امریکا و انگلیس استفاده کرده است.


دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 14:23

افشای نحوه فعالیتهای داعش
سلاح داعش با پول عربستان و از سوی ترکیه از اوکراین خریداری میشود
دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 14:23
یک کارشناس مسائل منطقه گفت: ترکیه اردوگاههای نظامی خاص خود را به همراه تسلیحات نظامی سبک و سنگینی که از اوکراین و با اعتبار عربستان سعودی تهیه شده است، در اختیار داعش قرار میدهد.

تیری میسان تحلیلگر و کارشناس مسائل منطقه، شب گذشته (یکشنبه) در گفتوگوی تلویریونی با نادر طالبزاده که از شبکه چهار سیما پخش شد، جلوههای مهمی از دوگانگی غرب در مقابل داعش را به صورت مستند مطرح کرد و از حمایت¬های غرب از داعش پرده برداشت.
تیری میسان اولین نفری بود که واقعیت¬های جنجالی و چالشبرانگیزی از واقعه 11 سپتامبر را فاش کرد. وی معتقد است که آمریکا در همه سطوحی که اقدامات داعش مطرح است، حضور دارد.
میسان که چند سالی است در سوریه زندگی می¬کند، گفت: تأمین امنیت بلندیهای جولان سوریه مدتی است از دست نیروهای فیلیپینی سازمان ملل خارج شده است و القاعده و داعش کنترل این منطقه را در دست گرفتهاند. هم اکنون جولان منطقهای واسط بین ارتش اسرائیل و داعش است که از طرفی تدارکات، پشتیبانی و تسلیحات نظامی برای داعش ارسال میشود و از طرف دیگر مجروحان برای مداوا در بیمارستانهای نظامی اسرائیل بستری میشوند. در این راستا چند ماه پیش در یک اتفاق جالب و نادر بنیامین نتانیاهو نخستوزیر اسرائیل از چند نفر از سران داعش در بیمارستانهای اسرائیلی بازدید کرد و بابت اقدامات تروریستی به ایشان تبریک گفت.
تیری میسان با اشاره به جلسه محرمانه کنگره آمریکا در حمایت از داعش که رویترز آن را فاش کرده، گفت: سعودیها بعد از این جلسه محرمانه عجولانه با خوشحالی حمایت خود را از داعش اعلام کردند. در همین ایام مصاحبهای از شبکه العربیه پخش شد که یکی از سران داعش، رهبر واقعی خود را ابوبکر البغدادی نمی¬داند و می¬گوید رهبر واقعی، شاهزاده عبدالرحمان است. عبدالرحمان برادر وزیر امور خارجه عربستان سعودی و سفیر این کشور در لندن و واشنگتن بوده است.
کارشناس مسائل منطقه با اشاره به آموزش نظامی اعضای داعش در اردوگاههای نظامی اردن گفت: ترکیه هم نقش موثری در تحولات منطقه دارد، ترکیه اردوگاههای نظامی خاص خود را به همراه تسلیحات نظامی سبک و سنگینی که از طریق اوکراین و با اعتبار عربستان سعودی تهیه شده است، در اختیار داعش قرار میدهد. تصاویری منتشر شده که صف چند کیلومتری خودروهای تویوتای جدید در آن دیده میشود که از همین طریق برای داعش تأمین میشود.
میسان، ضمن اعلام وجود اسنادی از همراهی مککین، سیاستمدار آمریکایی با داعش در عراق و سوریه، گفت: شاید گفته شود این حمایت مربوط به قبل است و هماکنون چنین حمایتی وجود ندارد. این تحلیل کاملاً غلط است. شواهدی از مشارکت غرب در فروش نفت دزدیده شده توسط داعش از عراق وجود دارد. این نفت با دلالی عوامل موساد از طریق ترکیه و با نفتکش های یک میلیاردر ترک و آذری تبار به بندر عسقلان انتقال داده میشود، تا آنجا برای آن شناسنامه جعلی صادر شود تا مبداء این نفتها مشخص نشود. این محموله به کشورهای اروپایی و آمریکا فروخته می¬شود.
تیری میسان ضمن اعتقاد به سهیم بودن کشورها در دسیسه منطقهای گفت: برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا دقیقاً همین مطلب را مطرح کردند، آنها بعد از بررسیهای خود در عراق و پارلمان اروپا، مستنداتی از همین مطالب را ارائه کردهاند.
این تحلیلگر مسئل منطقه در پایان خاطر نشان کرد: ائتلافی ضدداعش درست شده است تا مواضع داعش بمباران شود. این در حالی است که مواضعی که بمباران میشود معمولاً چند روز قبل تخلیه شدهاند و داعش از این عملیات هیچ خسارتی نمیبیند بلکه این زیرساختهای انرژی و منابع نفت و گاز سوریه است که نابود میشود. حتی اخیراً محل استقرار برخی نیروهای مردمی مخالف داعش مورد هدف قرار گرفته و این نشان می¬دهد که هدف اصلی ائتلاف نابودی داعش نیست.






تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲

خودروهای داعش با پلاک سعودی در عراق
وزارت دفاع عراق از غنیمت گرفتن خودروهای داعش با پلاک عربستان سعودی خبر داد.

یک نوار ویدیویی پیشروی ارتش عراق را در اردوگاه های داعش در این کشور نشان می دهد.

وزارت دفاع عراق در فیلم منتشر شده آورده است: در ادامه پیروزی نیروهای قهرمان عراقی در سامرا، نیروهای فرماندهی سامرا با همکاری پلیس فدرال و یگان های مهندسی نظامی در کنار نیروی هوایی روز دوشنبه تعداد زیادی از تروریست ها را به هلاکت رساندند.

در این ویدیو آمده است: همچنین 60 بمب کارگذاشته شده به دست تروریست ها در مناطق مختلف ناحیه المعتصم سامرا خنثی شد. علاوه بر این دو خودرو از تروریست ها به غنیمت گرفته شد که پلاک های سعودی دارند.




یک تن و 889 کیلو گرم مواد مخدر در خراسان رضوی کشف شد
مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با انهدام چهار باند قاچاق مواد مخدر در جاده های مشهد یک تن و 889 کیلو گرم از این مواد کشف شد.
کد خبر: 82997674 | تاریخ خبر: 20/05/1397 - 14:35
سردار قادرکریمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از یک ماه ردزنی اطلاعاتی، چهار باند قاچاق مواد افیونی را شناسایی کردند.
وی اظهار داشت: ماموران پلیس طی یک رشته عملیات 15 سوداگر مرگ را که گردانندگان باندهای قاچاق مواد مخدر بودند تحت تعقیب قرار داده و آنان را هنگام انتقال مواد مزبور در جاده های مشهد - سرخس، سبزوار - مشهد، خواف - مشهد و در ورودی مشهد دستگیر کردند.
وی گفت: در این عملیات در مجموع یک تن و 889 کیلو گرم مواد مخدر و 2 قبضه سلاح کشف شد.
سردار کریمی افزود: تحقیقات از متهمان دستگیر شده ادامه دارد.
طی چهار ماه امسال نیز 12 تن مواد مخدر در استان خراسان رضوی کشف شد.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
1394/05/18
گزیدهای از بیانات رهبر انقلاب
دولت آمریکا بزرگترین نقضکنندهی حقوق بشر در دنیا
تنها مورد استفادهی از بمب اتم مربوط میشود به بمباران اتمی دو شهر ژاپن در سال ۱۹۴۵ میلادی و درست در زمانی که شعلههای جنگ جهانی دوم رو به خاموشی بودند. قوای نظامی آمریکا در ششم و نهم اوت ۱۹۴۵ در دو حملهی جداگانهی اتمی به شهرهای هیروشیما و ناکازاکی بیش از ۲۰۰ هزار تن شامل غیرنظامیان و زنان و کودکان را به کشتن داده و هزاران انسان بیگناه را دچار مصدومیت و جراحتهای بلندمدت کردند. پایگاه اطلاعرسانی KHAMENEI.IR به مناسبت سالروز این جنایت و نسلکشی توسط دولت ایالات متحدهی آمریکا گزیدهای از بیانات رهبر انقلاب دربارهی نقض حقوق بشر از سوی آمریکا را منتشر میکند.

بمب اتم فقط توسط آمریکا استفاده شده است
عامل سوم [بروز چالش در پایهی فکری غرب برای مدیریت دنیا] بُروز تعارضهاى عملى با شعارهاى غربى است؛ یعنى اینها در دنیا دم از آزادى و دم از دموکراسى و دم از حقوق بشر و این حرفها میزدند؛ در عمل آنقدر دولتهاى غربى با این شعارها عملاً مخالفت کردند و نقض کردند این شعارها را که امروز طرح این شعارها در دنیا از سوى غربىها بهصورت یک امر مستهجن درآمده است؛ یعنى افراد صاحب فکر میفهمند. تعداد کودتاهایى که دولتهاى غربى و قدرتهاى غربى علیه دولتهاى مستقل - غالباً دولتهاى ملى - انجام دادند، یک تعداد عجیبى است. طبق بعضى از گزارشها، آمریکا پس از جنگ دوم [جهانى] تا امروز براى سرنگونى پنجاه دولت اقدام کرده! در مورد پنجاه دولت انواع و اقسام اقدامها را کرده؛ با دهها جریان مقاومتِ مردمى مخالفت کرده که اینها در کارنامهى آمریکا و دیگران مضبوط است. استفادهى از بمب اتم؛ تنها موردى که بمب اتم استفاده شده است [توسط] آمریکا است که بیش از همه دم از مردم و دم از حقوق مردم و مانند اینها میزند و بیش از دویست هزار نفر کشته شدند -در آن حوادث ژاپن- و تعداد خیلى بیشترى هم دچار عوارض آن شدند. زندان گوانتانامو، زندان ابوغریب، این حوادثى که پیش آمد، زندانهاى مخفىاى که در اروپا ثابت شد براى همه و روشن شد که اینها زندانهاى مخفى دارند و مردم را شکنجه میکنند و بىمحاکمه نگه میدارند، که هنوز هم هست؛ همه دارند مىبینند. این هم عامل سومى بود که نظام ارزشى مورد ادعاى غرب را به چالش کشید. بیانات در دیدار با اعضاى مجلس خبرگان رهبرى ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
به خاطر نقض حقوق بشر گریبان آمریکاییها را در پیشگاه دادگاه افکار عمومی دنیا میگیریم
بنده عرض میکنم هر کس دیگری [هم] دربارهی حقوق بشر حرف بزند، آمریکاییها حق ندارند دربارهی حقوق بشر حرف بزنند؛ [چون] دولت آمریکا بزرگترین نقضکنندهی حقوق بشر در دنیا است؛ نه [فقط] دیروز، [بلکه] همین امروز، همین حالا؛ اینها کسانی هستند که رژیم غاصب صهیونیستی به پشتوانهی اینها و پشتگرمی اینها است که دارد این همه شرارت در این منطقه میکند. فلسطین در چه وضعی است؟ فلسطینیها در چه وضعند؟ غزّه در چه حالی است؟ احوال مردم غزّه را مردم دنیا نمیدانند؟ بیمارِ محتاج درمان اضطراری در آن قطعهی مظلومِ زمین، روی زمین مانده است، داروهای ابتدایی در اختیار او قرار نمیگیرد! چرا؟ چون آمریکا پشت سر رژیم صهیونیستی غاصب است. یک کشوری را، یک مردم مظلومی را از اطراف محاصره کنند، راهی به بیرون نداشته باشند، هیچ امکانی نداشته باشند، مریضشان هم روی زمین میماند، گرسنهشان هم گرسنه میماند، اوّلیّات زندگی هم از آنها دریغ داشته میشود؛ اینها ظلم نیست؟ اینها تخلّف از حقوق بشر نیست؟ آنوقت اینها شرم نمیکنند اسم حقوق بشر بر زبان میآورند؟ این آقا اوّلی که میخواست بیاید، در تبلیغات انتخاباتی پنج شش سال قبل، یکی از وعدههایی که به مردم آمریکا داد، این بود که زندان گوانتانامو را تعطیل میکند؛ [الان] شش هفت سال گذشته، آیا زندان گوانتانامو تعطیل شد؟ اینها اینجوریاند. ظلم به مردم، حملهی به مردم، [آوردن] هواپیماهای بیسرنشین در افغانستان و پاکستان، کشتار مردم بیگناه، هزاران گونه جنایت علیه غیر نظامیان در مناطق مختلف، و شیوههای جنایت ناشناخته -که حالا خیلی از جنایات اینها شیوههایی است که برای مردم دنیا ناشناخته است، بعدها معلوم خواهد شد- آنوقت اینها اسم حقوق بشر را میآورند؟ ما مدّعی نظام ایالات متّحدهی آمریکا و بسیاری از دولتهای غربی هستیم، بهخاطر نقض حقوق بشری که آنها انجام میدهند. ما مدّعی هستیم، ما از آنها سؤال میکنیم، ما گریبان آنها را میگیریم در پیشگاه دادگاه افکار عمومی دنیا؛ و آنها جوابی ندارند. بیانات در دیدار مردم قم ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
آمریکاییها میگویند «حقوق بشر»، ولی منافع خود را اراده میکنند
شورای امنیت سازمان ملل دارای ساختار و سازوکاری غیرمنطقی، ناعادلانه و کاملاً غیر دموکراتیک است؛ این یک دیکتاتوریِ آشکار و یک وضعیت کهنه و منسوخ و تاریخ مصرف گذشته است. با سوء استفاده از همین سازوکار غلط است که آمریکا و همدستانش توانستهاند زورگوئیهای خود را در لباس مفاهیم شریف بر دنیا تحمیل کنند. آنها میگویند «حقوق بشر»، و منافع غرب را اراده میکنند؛ میگویند «دموکراسی»، و دخالت نظامی در کشورها را به جای آن مینشانند؛ میگویند «مبارزه با تروریسم»، و مردم بیدفاع روستاها و شهرها را آماج بمبها و سلاحهای خود میسازند. در نگاه آنها، بشریت به شهروندان درجهی یک و دو و سه تقسیم میشوند. جان انسان در آسیا و آفریقا و آمریکای لاتین ارزان، و در آمریکا و غرب اروپا گران قیمتگذاری میشود. امنیت آمریکا و اروپا مهم، و امنیت بقیهی بشریت بیاهمیت دانسته میشود. شکنجه و ترور اگر به دست آمریکائی و صهیونیست و دستنشاندگان آنها صورت گیرد، مُجاز و کاملاً قابل چشمپوشی است. زندانهای مخفی آنها که در نقاط متعددی در قارههای گوناگون شاهد زشتترین و نفرتانگیزترین رفتارها با زندانیان بیدفاع و بیوکیل و بیمحاکمه است، وجدان آنان را نمیآزارد. بد و خوب، کاملاً گزینشی و یکطرفه تعریف میشود. منافع خود را به نام «قوانین بینالمللی»، و سخنان تحکمآمیز و غیرقانونی خود را به نام «جامعهی جهانی» بر ملتها تحمیل میکنند و با شبکهی رسانهایِ انحصاریِ سازمانیافته، دروغهای خود را راست، و باطل خود را حق، و ظلم خود را عدالتطلبی وانمود میکنند و در مقابل، هر سخن حقی را که افشاگر فریب آنها است، دروغ، و هر مطالبهی برحقّی را یاغیگری مینامند. بیانات در شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
پرچم حقوق بشر در دست بزرگترین ناقض حقوق بشر است
کسانیکه در گوشه و کنار نق میزنند و میگویند چرا به انرژی هستهیی چسبیدهاید، غافلانه به نفع دشمنان ملت حرف میزنند؛ آنها هم بدانند امروز مسألهی انرژی هستهیی بهانهی تهدیدهای آمریکاست. ابرقدرت، شأن خود را در تهدید کردن میداند. قدرت سلطهگر و زورگو کارش با تهدید پیش میرود و ملتهای دنیا و خیلی از دولتها متأسفانه در مقابل تهدیدهای اینها کوتاه میآیند و اینها را بیشتر بر امورِ خودشان مسلط میکنند. کار آنها تهدید است، و امروز بهانهی تهدید آنها انرژی هستهیی است. این هم که نباشد، بهانهی دیگری مطرح میکنند. خودشان تروریستپرورترینِ دولتهایند، اما ایران اسلامی و مسلمانها را متهم به تروریسم میکنند! سربازان و نیروهای امنیتی آمریکا بدترین جنایتها را در نقاط اشغالی عراق و در زندان ابوغریب مرتکب میشوند -که یک نمونه از این همه، جنایت زندان ابوغریب است؛ والّا نظایر آن زیاد است- به انسانها اهانت میکنند، حقوق انسانها را لگدمال میکنند؛ چه در اینجا، چه در افغانستان، چه در زندانهای خودشان، چه در گوانتانامو؛ آنگاه دیگران را به نقض حقوق بشر متهم میکنند! تا آنجایی که بنده اطلاع دارم، هیچ دولتی را نمیشناسم که به قدر دولت آمریکا ناقض حقوق بشر باشد. بنده با ملاحظهی آمار و ارقام و حوادثی که در این چند سال پیش آمده -چیزی که جلوی چشم خود ما بوده است- به این نتیجه میرسم که شاید در دنیا دولتی نباشد که به قدر دولت آمریکا نقض حقوق بشر کرده باشد. علاوه بر جنایات اینها در اطراف دنیا، در خود آمریکا هم اینها جنایت و نقض حقوق بشر میکنند. امروز مثل سالهای گذشته سیاهان آمریکا همچنان تحت فشار و مورد ظلم و ستم و تبعیضاند. در سال ۷۱ یا ۷۲ در زمان ریاست جمهوریِ پدر همین بوش بر اثر ظلم واضحی که علیه سیاهپوستها بهوقوع پیوسته بود، شورش عظیمی در بعضی از ایالتهای آمریکا بهوجود آمد و چون پلیس نتوانست مقابله کند، ارتش را وارد صحنه کردند. در زمان رئیس جمهور بعدی، بیش از هشتاد نفر از فرقهی داوودیان را -یک فرقهی مسیحیِ مخالف سیاستهای دولت آمریکا- که در یک خانه اجتماع کرده بودند و با اخطار پلیس بیرون نمیآمدند، جلوی چشمان مرد و زن و کودک، زنده زنده در آتش سوزاندند؛ اما اینها خم به ابرویشان نیامد! رعایت حقوق بشر آنها این است! در زمان رئیس جمهور فعلی آمریکا در شمال افغانستان -آن وقتی که افغانستان را اشغال میکردند- غیر از بمبهایی که بر سر مردم ریختند و فجایعی که در شهرها ایجاد کردند، در یک زندان جمع کثیری زندانی را به رگبار بستند و قتل عام کردند؛ خبرش هم در دنیا پیچید، منتها امپراتوریهای خبری نمیگذارند این خبرها بماند و در ذهن مردم جایگزین شود؛ فوراً خبر را جمع میکنند. آنوقت میگویند در فلان کشور یا در ایران اسلامی به فلان زندانی اهانت شده؛ مثلاً فرض کنید به او دمپاییِ درستی ندادهاند! نقض حقوق بشر در آمریکا و بهوسیلهی آمریکاییها در دنیا از همهی کشورها بیشتر است؛ اما مردم دنیا و همچنین ملت ایران و دولت ایران و نظام اسلامی را به نقض حقوق بشر متهم میکنند! پرچم حقوق بشر را کسانی به دست گرفتهاند که خودشان بزرگترین ناقض حقوق بشرند!
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
تعداد 16 نفر از زنان آمریکایی شکایت کردهاند که ترامپ رئیسجمهور آمریکا آنان را مورد اذیت و آزار جنسی قرار داده است. غربگرایان کشورمان تحویل بگیرند، این است محصول دموکراسی غربی و سرآمد آن یعنی آمریکا.


تعداد 16 نفر از زنان آمریکایی شکایت کردهاند که ترامپ رئیسجمهور آمریکا آنان را مورد اذیت و آزار جنسی قرار داده است. غربگرایان کشورمان تحویل بگیرند، این است محصول دموکراسی غربی و سرآمد آن یعنی آمریکا.

تعداد 16 نفر از زنان آمریکایی شکایت کردهاند که ترامپ رئیسجمهور آمریکا آنان را مورد اذیت و آزار جنسی قرار داده است. غربگرایان کشورمان تحویل بگیرند، این است محصول دموکراسی غربی و سرآمد آن یعنی آمریکا.

تعداد 16 نفر از زنان آمریکایی شکایت کردهاند که ترامپ رئیسجمهور آمریکا آنان را مورد اذیت و آزار جنسی قرار داده است. غربگرایان کشورمان تحویل بگیرند، این است محصول دموکراسی غربی و سرآمد آن یعنی آمریکا.




تحریم های ناقض حقوق بشراست ولی آمریکایی ها، غربی ها و مدعیان حقوق بشرتاکنون نمی فهمند.
تحریم های آمریکا علیه سایر کشورها برخلاف قوانین بین المللی است.
تحریم های آمریکا علیه دیگرکشورها برخلاف حقوقی بین المللی است.
آمریکا حق صلاحیت ندارد دیگر تحریم کند.
هیچ کشوری حق ندارد کشور دیگر را ازحقوق خود محروم کند.
تحریم های آمریکا علیه دیگر کشورها نقض حقوق بشراست و نظرقوانین بین المللی و حقوقی بین المللی مجرم شناخته می شود.
تحریم های آمریکا علیه دیگرکشورها به خاطر ناتوانی، سکوت، کوتاهی، بی نظمی، بی عدالتی، بی قانونی و خیانت های دبیرکل سازمان ملل، رئیس شورای امنیت سازمان ملل، رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل و دیگرسازمان های بین المللی است.


تحریم های ناقض حقوق بشراست ولی آمریکایی ها، غربی ها و مدعیان حقوق بشرتاکنون نمی فهمند.
تحریم های آمریکا علیه سایر کشورها برخلاف قوانین بین المللی است.
تحریم های آمریکا علیه دیگرکشورها برخلاف حقوقی بین المللی است.
آمریکا حق صلاحیت ندارد دیگر تحریم کند.
هیچ کشوری حق ندارد کشور دیگر را ازحقوق خود محروم کند.
تحریم های آمریکا علیه دیگر کشورها نقض حقوق بشراست و نظرقوانین بین المللی و حقوقی بین المللی مجرم شناخته می شود.
تحریم های آمریکا علیه دیگرکشورها به خاطر ناتوانی، سکوت، کوتاهی، بی نظمی، بی عدالتی، بی قانونی و خیانت های دبیرکل سازمان ملل، رئیس شورای امنیت سازمان ملل، رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل و دیگرسازمان های بین المللی است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: