کد خبر: ۷۸۰۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
تعداد بازدید: ۳۵۹
عضو هیئت‌مدیره بانک سپه گفت: این بانک در کنار پشتیبانی از فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی هم اقدامات قابل‌توجهی انجام داده است.
پرداخت 100 هزار فقره تسهیلات ازدواج تا کمک 3 هزارمیلیاردی به آسیب دیدگان حوادث قهری توسط بانک سپه/ اختصاص 15 هزار میلیارد ریال منابع برای خرید محصولات کشاورزی
به گزارش خبرداغ به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، مصطفی پرتوافکنان در مورد پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج اظهار داشت: طی 15 ماهه اخیر 100 هزار زوج جوان با تسهیلات قرض‌الحسنه بانک سپه زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند.
وی افزود: بانک سپه از ابتدای سال گذشته تا پایان خردادماه سال جاری 11 هزار میلیارد ریال از منابع داخلی خود را برای کمک به ازدواج جوانان اختصاص داد.
 
* 7500 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه برای خوداشتغالی خانواده‌های محروم
پرتوافکنان گفت: این بانک برای خوداتکایی و خوداشتغالی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از ابتدای سال گذشته تا پایان خردادماه سال جاری 7 هزار و 500 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ یک هزار و 100 میلیارد ریال پرداخت کرد.
 
* کمک به ساماندهی مشاغل خانگی
وی در مورد پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به فعالان بخش مشاغل خانگی، اظهار داشت: بانک سپه برای کمک به اجرای قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، طی 15 ماهه اخیر 5 هزار و 800 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ 445 میلیارد ریال به متقاضیان معرفی‌شده از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است.
 
* بهسازی و نوسازی 64 هزار مسکن روستایی با حمایت بانک سپه
عضو هیئت‌مدیره ضمن اشاره به‌ضرورت مشارکت بانک‌ها در کمک به توسعه مناطق روستایی، تصریح کرد: بانک سپه برای جلوگیری مهاجرت از روستاها به شهرهای بزرگ و کمک به رونق اقتصادی مناطق روستایی در 15 ماهه اخیر 64 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 2 هزار و 100 میلیارد ریال به متقاضیان معرفی‌شده از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت کرده است.
وی درباره کمک‌های بانک سپه به آسیب دیدگان حوادث قهری، گفت: این بانک برای اجرای تصویب‌نامه‌های هیئت‌وزیران از ابتدای سال گذشته تا پایان خردادماه سال جاری بیش از 3 هزار میلیارد ریال تسهیلات یارانه‌ای به‌منظور بازسازی بخش‌های خسارت‌دیده ناشی از حوادث قهری در استان‌های مختلف کشور اختصاص داد.
 
* پرداخت 3700 میلیارد ریال تسهیلات به بخش مسکن جانبازان و خانواده شهدا
عضو هیئت‌مدیره به همراهی بانک سپه باسیاست‌های اقتصادی دولت اشاره کرد و افزود: این بانک به‌منظور تأمین مسکن آزادگان، جانبازان و خانواده‌های معزز شهدا از ابتدای سال گذشته تا پایان خردادماه امسال 3 هزار 700 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد.
 
* 200 هزار کارت اعتباری برای تقویت تقاضا
پرتوافکنان اظهار داشت: بانک سپه برای کمک به تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و تحریک بخش تقاضا در 15 ماهه اخیر 200 هزار فقره کارت اعتباری به مبلغ 29 هزار میلیارد ریال صادر کرده است.
 
* اختصاص 6500 میلیارد ریال اعتبار برای ارتشیان
وی به تعامل دیرینه بانک سپه با نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: در سال جاری 6 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات ساخت یا خرید مسکن، تهیه جهیزیه، کمک‌هزینه ازدواج و ودیعه مسکن از محل بند (ه) تبصره 16 قانون بودجه سال 97 کل کشور اختصاص‌یافته و در مرحله اجراست.
 
* اختصاص 15 هزار میلیارد ریال منابع برای خرید محصولات کشاورزی
عضو هیئت‌مدیره اظهار داشت: بانک سپه برای همراهی باسیاست‌های کلان اقتصادی کشور و جلب رضایت فعالان بخش کشاورزی 15 هزار میلیارد ریال از منابع داخلی خود را برای خرید محصولات اساسی کشاورزی اختصاص داده است.
وی ضمن اشاره به اهمیت خرید به‌موقع محصولات اساسی کشاورزی در تأمین امنیت غذایی کشور، تصریح کرد: بانک سپه 6 هزار میلیارد ریال از این مبلغ را در سال گذشته برای خرید محصولات کشاورزی پرداخت کرد و مابقی را امسال می‌پردازد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: