کد خبر: ۷۸۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
تعداد بازدید: ۲۸۵
مجید فراهانی در توئیتر خود با اشاره به نصب تابلوهای ممنوعیت ورود آلات موسیقی به پارک‌ها نوشت: «موسیقی به مثابه زبان احساسات و از اجزای لاینفک هنر و فرهنگ در همه جوامع است و نقش مهمی در شادی آفرینی و آرامش شهروندان ایفا می‌کند. لذا تبلیغ پلیس پارک مبنی بر ممنوعیت ورود ساز در پاک‌ها قطعا تخلف است و مصوبه شورا وجود ندارد که اگر کسی با ساز وارد پارک شد بگویند تخلف است.»
فراهانی، عضو شورای شهر تهران: ممنوعیت ورود ساز به پارک، مصوبه شورا نیست

به گزارش خبرداغ، عضو شورای شهر تهران عنوان کرد که ممنوعیت ورود ساز به پارک‌ها مصوبه شورای شهر نیست.

مجید فراهانی در توئیتر خود با اشاره به نصب تابلوهای ممنوعیت ورود آلات موسیقی به پارک‌ها نوشت: «موسیقی به مثابه زبان احساسات و از اجزای لاینفک هنر و فرهنگ در همه جوامع است و نقش مهمی در شادی آفرینی و آرامش شهروندان ایفا می‌کند.

لذا تبلیغ پلیس پارک مبنی بر ممنوعیت ورود ساز در پاک‌ها قطعا تخلف است و مصوبه شورا وجود ندارد که اگر کسی با ساز وارد پارک شد بگویند تخلف است.»

به گزارش ایسنا، مدتی است که نصب تابلوی پلیس پارک مبنی بر ممنوعیت ورود آلات موسیقی و ... در پارک‌ها موجب انتقاد اهالی هنر و موسیقی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: