کد خبر: ۷۸۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
تعداد بازدید: ۲۵۴
فتحی: درخواست ITC تیام را رد کردیم
فتحی تایید کرد: استقلالی ها با این روش از تیام انتقام گرفتند!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سرپرست باشگاه استقلال می‌گوید که پیگیر وضعیت مهاجم کامرونی پیشین این باشگاه در فیفا هستند.

 

تیام بازیکن سنگالی و فصل گذشته استقلالی ها بدون اجازه آبی پوشان با تیم باشگاه عجماران امارات قرارداد امضا کرد و بدون پرداخت وجهی از استقلال جدا شد امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال درباره وضعیت تیام و اینکه نتیجه آبی‌پوشان با این مهاجم سنگالی به کجا رسید، تصریح کرد: تیام بازیکن باشگاه استقلال است و ما پیگیر او هستیم تا حق باشگاه استقلال را بگیریم.

 

فتحی در پاسخ به این سؤال که آیا ITC تیام را برای باشگاه جدید او صادر می‌کنند یا نه، گفت: خیر، ما درخواست او را برگشت دادیم و ITC را صادر نمی‌کنیم. پرونده هم به فیفا می‌رود و پیگیر موضوع هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: