کد خبر: ۷۸۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸
تعداد بازدید: ۶۸۴
سران ایران مطمئنا در حال بررسی تاثیر نشست سنگاپور بین ترامپ و کیم جونگ اون هستند. آن ها این فرصت را داشتند تا از طریق وزیر امور خارجه کره شمالی که به تهران سفر کرده، ازنتایج نشست سنگاپور مطلع شوند.
روحانی در چه صورتی پیشنهاد ترامپ برای مذاکره مستقیم را خواهد پذیرفت؟

ولی نصر رئیس دانشکده روابط بین الملل دانشگاه جان هاپیکینز در آتلانتیک نوشت: پس از خروج آمریکا از برجام در 8 می ، پرزیدنت دونالد ترامپ در 6 آگوست، فرمان اجرایی اعمال تحریم های اقتصادی علیه ایران -  تحریم هایی که پس از امضای برجام در دولت باراک اوباما لغو شده بودند-  را صادر کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»؛ در ادامه این مقاله آمده است: پس از آن، دولت ترامپ به منظور مقابله با برنامه هسته ای، محدود کردن نفوذ منطقه ای و تضعیف قدرت ایران، فشارهای اقتصادی شدید بر تهران اعمال کرد. در حالی که این اقدامات باعث شده، برخی ناظران سیاست های جدید آمریکا را در راستای تغییر حکومت ایران توصیف کنند، اما به نظر می رسید دونالد ترامپ خواهان یک توافق جدید با ایران است. وی توافق اوباما را به عنوان مانعی بر سر راه خود می دانست.

 پس از خروج آمریکا از برجام توسط دونالد ترامپ، او خواهان این است که تا طرف ایرانی را متقاعد کند که از مذاکره جدید استقبال کنند. در این راستا وی چند روز قبل از تحمیل تحریم ها،  از مذاکرات مستقیم بدون پیش شرط با ایران سخن گفت. این اقدامات مشابه رویکرد ترامپ در قبال کره شمالی است. راهبرد وی ایجاد فشار گسترده و سپس دعوت به مذاکره است که این رویکرد با راهبرد دولت اوباما در ایجاد فشار های شدید اقتصادی برای وادارسازی ایران به میز مذاکره چندان تفاوتی ندارد . اما منتقدان بر این عقیده هستند که راهبرد آمریکا در قبال کره شمالی ، در برابر ایران کارایی ندارد. در این راستا، حسن روحانی رئیس جمهور ایران تاکید کرد که او به رئیس جمهوری که از توافق نامه بین المللی به خاطر توهم شخصی خارج شده است نمی توان اعتماد کرد.

در این میان، بحث اعتماد به امریکا برای دستیابی به توافق جدید جدا از این است که ایا تهران باید با واشنگتن در این مورد مذاکره کند یا نه. اگر سران ایران بخواهند با ترامپ مذاکره کنند این در واقع به معنای پذیرش مرگ توافق هسته ای ( برجام) خواهد بود. این امر همچنین می تواند باعث دوری اروپا ، روسیه و چین گردد که تاکنون خواهان حفظ برجام بوده اند. برجام تاکنون برای ایران دارای مزایای اخلاقی و دیپلماتیک بوده است. هنگامی که در عرصه بین الملل ، مسئله هسته ای مطرح می شود آمریکا منزوی است نه ایران. در واقع اگر ایران بخواهد با ترامپ مذاکره کند ، این مزیت را از دست خواهد داد.

اما مسئله بزرگتر برای ایران، از دست رفتن اهرم قدرت برای ورود به مذاکرات است. در حال حاضر رهبران ایران از مذاکرات با آمریکا دل خوشی ندارند. در واقع برای مشاهده نتایج وضعیت برجام و تحریم ها، می توان به کاهش ارزش پول ایران ، افزایش تورم و بیکاری اشاره کرد.

بدون شک ایران امیدوار است که کشورهای اروپایی ، چین، هند و روسیه بتوانند راهی برای مقاومت تهران در مقابل تحریم های آمریکا پیدا کنند. اما تهران با وجود بدبینی نسبت به حصول توافق جدید،  باید این احتمال ضعیف را در مورد آنچه که در مذاکره با ترامپ می تواند به دست آورد را، مورد ارزیابی قرار دهد. سران ایران مطمئنا در حال بررسی تاثیر نشست سنگاپور بین ترامپ و کیم جونگ اون هستند. آن ها این فرصت را داشتند تا از طریق وزیر  امور خارجه کره شمالی که به تهران سفر کرده، ازنتایج نشست سنگاپور مطلع شوند.

پرزیدنت ترامپ با یک لحن مسالمت آمیز و با وعده خلع سلاح موفقیت آمیز کره شمالی، متعهد شد که به مانور نظامی مشترک بین آمریکا و کره جنوبی پایان می دهد و حتی بر پایان جنگ کره و کاهش حضور نظامی آمریکا در کل شبه جزیره کره تاکید کرد. وی با لحنی مسالمت آمیز در قالب ارائه مذاکره بدون پیش شرط با ایران، توانسته است تا حدودی نفوذ جنگ طلبان دولت خود را کاهش دهد. در واقع این مسئله، تنش و شکاف بین تمایل ترامپ برای مذاکره موفق و دیدگاه تیم امنیت ملی وی ( که خواهان افزایش فشار مستمر برای تغییر حکومت هستند) را نمایان سازد.

مشکلی که جمهوری اسلامی ایران با آن مواجه است، این نیست که ملاقات با ترامپ بیهوده است ، بلکه متقاعد کردن جناح های داخلی کاری مشکل است. توافق هسته ای منادی پیروی میانه روها بود اما مرگ برجام، خبر مورد علاقه رادیکال ها است.

واکنش شخص حسن روحانی موضعی بینابینی میان احتیاط و انتقاد از پیشنهاد ترامپ بود. ایران البته هنوز پاسخ رسمی ارائه نداده که البته این مسئله شاید تا زمان تشکیل شورای عالی امنیت ملی در این باره طول بکشد. نخبگان سیاسی ایران تنها در صورتی حاضر به مذاکره با آمریکا هستند که در عین حفظ اعتبار و حیثیت کشور، از مزایای اقتصادی ملموس توافق اطمینان حاصل کنند. بنابراین ایران باید بین یک توافقی که تا حد زیادی از بین رفته و وعده های ترامپ غیرقابل اعتماد یک گزینه را انتخاب کند. تهران در وهله اول باید شاهد دستاورد ملموسی باشد و همچنین ترامپ باید کلماتش را با دقت بیان کند – که مبادا پیشنهاد پذیرش مذاکره با آمریکا را توسط تهران غیرممکن سازد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Denmark
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
رفتاردولت روحانی دراین زمینه شرم آوراست
بابائی
Denmark
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
دلار ۱۰ هزار تومانی نتیجه مذاکره با اروپا و آمریکا بود
نماینده ولیفقیه در استان خراسانرضوی با تاکید براینکه عزیزان مسئول و دولتمردان با مدیریت اقتصادی مشکلات را حل کنید، گفت: رفتید و مذاکره کردید؛ دلار ۳۰۰۰ تومان را ۱۰۰۰۰ تومان کردید، کار دیگری کردید؟
آیتالله سیداحمد علمالهدی روز گذشته در خطبههای نمازجمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: کلام ما در خطبه نخست موضوع شیطانشناسی از نگاه قرآن است و آخرین بحثی که صورت گرفت کیفیت نجات و خلاصی از شر شیطان است. شیطانی که وساوس مختلفی دارد و چگونه باید از شر شیطان خلاص شد و قرآن کریم در این زمینه دو راهکار ارائه داده که شامل راهکار تذکر و استعاذه است.

نماینده ولیفقیه در استان خراسانرضوی با اشاره به اینکه مواردی در این زمینه ارائه شد بیان کرد: در آیاتی که خداوند متعال به ما دستور استعاذه میدهد، همه استعاذه به خدا و الله است و هر کجا بحث استعاذه و پناهبردن بود، پناهبردن به الله مطرح بود اما در این سوره یعنی سوره شریفه ناس استعاذه به لفظ الله نیست بلکه خداوند با سه تعبیر آنها را جایگزین کلمه صرف الله کرده است.

آیتالله علمالهدی خاطرنشان کرد: راغب اصفهانی در کتاب مفردات عنوان میکند عوذ ملتجیشدن و تعلق به غیر است؛ التجا حاکی از تصویر استیصال است یعنی مانند بچهای که در برابر ترس و وحشت قرار میگیرد و سعی میکند در پناه مادر، خود را حفظ کند تا شاید مادر او را پناه دهد و این را التجا میگویند و بهمعنای دست به دامنبردن است. باید تهاجم شیطان را شناخت و آن را بهعنوان یک خطر آنی مدنظر داشت و تشخیص داد و آنگاه باید ملتجی به خدا شد.

بیشتر بخوانید:
پیشنهاد علمالهدی درباره آقازادههای مفسد

وی در ادامه با اشاره به وضعیت امروز انقلاب و اسلام عنوان کرد: انقلاب ما در مرز 40 سالگی در یک پیچ تاریخی است که عبور از این مرحله جریان انقلاب ما را برای چله دوم تضمین میکند و تمام مشکل استکبار نیز با ما همین است. احساس حقارتی که امروز آمریکا و کشورهای استعماری اروپایی دارند این است که این انقلاب 40 سال عمر کرد و همه برخوردها بیاثر بود و نتیجه 40 سال عمر انقلاب این است که امروز اقتدار نظام ما در پرتو این انقلاب در روز اول قابل مقایسه نیست و ضعف و خواری استکبار نیز قابل مقایسه نیست.

نماینده ولیفقیه در استان خراسانرضوی گفت: این مهم برای آمریکا و اروپا قابل تحمل نیست و تنشهای زیادی برای ما ایجاد میکند؛ مقام معظم رهبری در یکی از فرمایشات اخیر خود موقعیت امروز انقلاب را به موقعیت جنگ احزاب در صدر اسلام تصویر فرموده و مقایسه کردند. بهترین آموزه ما قرآن است که در عرصه سیاست و جریان زندگی روزمره ما رهنمود دارد و رهنمود مقام معظم رهبری ما را به قرآن هدایت میکند.

آیتالله علمالهدی در ادامه با اشاره به اینکه ذات مقدس پروردگار در سوره احزاب از آیه 9 تا 24 جریان این جنگ را ترسیم میکند، تصریح کرد: لشکر کفر با 10 هزار جمعیت و یهودی ضدپیامبر، حمله و تهاجم همه جانبهای به طرف مدینه صورت داد و تعبیر قرآن از این تهاجم این است که میفرماید از چند طرف به شما حمله کردند و حتی نسبت به خدا بدبین شدید که خدا ما را رها کرده و مسلمانان بهنحوی در امتحانی وارد شده و عدهای دچار تزلزل شدید شدند.

وی بیان کرد: اینها حمله کردند تا مردم مدینه را قتلعام کنند؛ آمریکا و اروپا نیز امروز دشمن قسمخورده هستند و اروپا نیز میخواهد همان کار آمریکا را صورت دهد اما هر کدام با یک روش جلو آمدهاند. مسلمانان در زمان جنگ احزاب قوت لایموت هم نداشتند اما وضع امروز ما از آن موقع خیلی بهتر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: منافقین در یک چنین وضعی چه موضعی گرفتند؟ براساس قرآن آنها که به درستی پیامبر را باور نکرده بودند تهمت دروغ به پیامبر زدند. امروز هم میگویند آمریکا که با ما چنین کرد، حالا با انگلیس و فرانسه معامله کنیم و قرآن میگوید این همان منطق منافقین در جنگ احزاب است.

آیتالله علمالهدی افزود: رفتید و مذاکره کردید؛ دلار 3000 تومان را 10000 تومان کردید، کار دیگری کردید؟ بازهم میخواهید مذاکره کنید؟ منطق منافقان در جنگ احزاب مشخص شده و قرآن این را بیان کرده اما منطق مومنان چه بود؟ وقتی آنها لشگر احزاب را دیدند گفتند این همان وعده پیامبر است. مقام معظم رهبری در سالهای نخست رهبری خود فرمودند امام، اسلام را مطرح کرده و ما میخواهیم مسیر ایشان را ادامه دهیم اما اسلام روی کره زمین دشمنان زیادی دارد اما ما از اسلام دستبردار نیستیم و پشت سر امام و در خط امام به جلو میرویم.

وی با بیان اینکه امروز نیز نیروهای متدین همین حال را دارند، اظهار داشت: امروز منفورتر از دولت و پرچم آمریکا روی کره زمین چیز دیگری نیست؛ ما جلو میرویم و هراس نداریم و تسلیم خدا هستیم. جوان نسل سومی یعنی کسی که امام(ره) را ندیده اما امام راحل را بهروایت تصویر دیده و امروز آرزوی شهادت و سوریه رفتن دارد.

نماینده ولیفقیه در استان خراسانرضوی تاکید کرد: این مردم عوضشدنی نیستند و این آخرین حرف قرآن است. 40 سال پای انقلاب ایستادهاند و از دین و اهل بیت(ع) دست برنمیدارند. عزیزان مسئول و دولتمردان و عزیزان مسئول در قوه قضائیه به این مردم ملحق شوید و کمک کنید خندق کنده شود. با مدیریت اقتصادی مشکلات را حل کنید. متشکریم که انبار احتکار را کشف کردید اما انبار احتکاری که صدها و هزارها خودرو که با پول دزدی احتکار شده را نیز بگیرید و فقط انبار سیمان را نگیرید.
آیتالله علمالهدی خاطرنشان کرد: اگر بناست با مفسد اقتصادی برخورد شود در رأس مفسد اقتصادی دستگاههای زیر نظر وزارت صنعت است که تولید خودرو دارند اما سایتشان خاموش است و خودروی 30 تومانی 50 تومان شده است. مگر اینها مفسد اقتصادی نیستند؟ عزیزان قوه قضائیه این مفسد را بگیرید و به مردم نشان دهید برخورد قاطع دارید.
بابائی
Denmark
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
در پاسخ به حمله هوایی به صعده؛
رزمنده ایرانی: جنایت متجاوزان بی پاسخ نخواهد ماند.
حملات هوایی متجاوزان سعودی دریمن جنایت جنگی است.
اقدام کشورهای ائتلاف متجاوزان سعودی علیه یمنی ها جنایت جنگی است.
آمریکا جنایتکارشریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.
انگلیس جنایتکارشریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.
امارات جنایتکارشریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.
بحرین جنایتکارشریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.
اسرائیل جنایتکارشریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.
برخی کشورهای اروپایی جنایتکارشریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.
سازمان ملل خیانتکارشریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.
شورای امنیت سازمان ملل خیانتکارشریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.
شورای حقوق بشرسازمان ملل خیانتکارشریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.
سازمان عفوبین الملل خیانتکارشریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.
حملات هوایی عربستان سعودی ومتحدانش دریمن جنایات جنگی است.
جنایت جنگی عربستان ومتحدانش دریمن شرم اوراست.
حملات تحت امرعربستان دریمن جنایات جنگی است.
جنایات عربستان دریمن برای جامعه جهانی شرم آوراست.
افسران آمریکایی درجنایت حمله صعده؛ یمن دست دارند.
نیروهای آمریکایی درجنایت حمله صعده؛ یمن دست دارند.
اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا دریمن ادامه دارد.
واشنگتن جنایتکاردیگرنمی تواند برجنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی عربستان ومتحدانش سرپوش بگذارد
دبیرکل سازمان ملل خیانتکاردیگرنمی تواند برجنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی عربستان ومتحدانش سرپوش بگذارد.
رئیس شورای امنیت سازمان ملل خیانتکاردیگرنمی تواند برجنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی عربستان ومتحدانش سرپوش بگذارد.
رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکاردیگرنمی تواند برجنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی عربستان ومتحدانش سرپوش بگذارد
رزمنده ایرانی انتقاد کرد؛
سکوت سازمان ملل متحد در برابر کشتار مردم بی دفاع یمن توسط آل سعود
رزمنده ایرانی از سکوت سازمان ملل متحد در برابر کشتار مردم بی دفاع یمن توسط آل سعود انتقاد کرد.
به سازمان ملل متحد باید سازمان ابرقدرت ها گفته شود چرا که به خاطر منافع ابرقدرت ها در برابر کشتار مردم بی دفاع یمن و به خصوص کودکان یمنی سکوت اختیار کرده است. همه آنهایی که احساس مسئولیت می کنند باید ضمن محکوم کردن جنایات آل سعود در یمن، خواستار توقف این جنایات شد.
نابودی داعش نزدیک است
نابودی داعش نزدیک است، البته برخی کشورهای عربی، غربی، آمریکا و ترکیه از داعش حمایت می کنند ولی شکست این گروهک تروریستی درعراق و سوریه نزدیک است.
با اینکه آتش بس در یمن تصویب شده ولی رژیم آل سعود با بی رحمی تمام به جنایت های خود علیه مردم مظلوم یمن ادامه می دهد.
متاسفانه سازمان های مدافع حقوق بشر و سازمان های بین المللی در خصوص حمله آل سعود به یمن سکوت کرده اند، ادامه داد
آمریکا نیز از آل سعود برای ادامه جنایت های خود علیه مردم یمن حمایت می کند.
ثابت شده که آمریکایی ها از گروه های تروریستی حمایت های پنهانی انجام می دهند.
موصل آخرین پایگاه گروهک تکفیری داعش است
با تلاش بسیج مردمی عراق و نیروهای حشد الشعبی به زودی شاهد شکست کامل داعش در عراق خواهیم بود.
مزدوران داعش از ترس شکست قطعی از موصل فرار کردند، آنها با وحشی گری تمام مردم بی دفاع را سپر انسانی خود می کنند
دنیا در برابر کشتار مردم یمن توسط سعودیها سکوت کرده است
امروز دنیا در برابر کشتار مردم یمن توسط آل سعود سکوت کرده تا بلکه فشارهایی که به این مردم وارد میشود آنها را از پای درآورد.
امروز در شرایطی قرار داریم که دنیا در برابر کشتار مردم یمن توسط ال سعود سکوت کرده تا بلکه فشار ها این مردم مقاوم را از پای در آورد به همین خاطر می بایست در مدرسه امام حسن(ع) شرکت کنیم و به تاسی از ایشان از اموال شخصی خود به این مردم کمک هایی را داشته باشیم.
سکوت سازمان ملل متحد در برابر کشتار مردم بی دفاع یمن توسط آل سعود
به سازمان ملل متحد باید سازمان ابرقدرت ها گفته شود چرا که به خاطر منافع ابرقدرت ها در برابر کشتار مردم بی دفاع یمن و به خصوص کودکان یمنی سکوت اختیار کرده است

همه آنهایی که احساس مسئولیت می کنند باید ضمن محکوم کردن جنایات آل سعود در یمن، خواستار توقف این جنایات شد.
نابودی داعش نزدیک است، البته برخی کشورهای عربی، غربی، آمریکا و ترکیه از داعش حمایت می کنند ولی شکست این گروهک تروریستی درعراق و سوریه نزدیک است.
با اینکه آتش بس در یمن تصویب شده ولی رژیم آل سعود با بی رحمی تمام به جنایت های خود علیه مردم مظلوم یمن ادامه می دهد.
ثابت شده که آمریکایی ها از گروه های تروریستی حمایت های پنهانی انجام می دهند.
مزدوران داعش از ترس شکست قطعی از موصل فرار کردند، آنها با وحشی گری تمام مردم بی دفاع را سپر انسانی خود می کنند.
سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات عربستان جایز نیست!
سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات عربستان جایز نیست!
جنگند های سعودی نیروگاه برق و فرودگاه صعده یمن را بمباران کردند.
پاسخ دندان شکن ما به تجاوزات عربستان تا درون کاخهای رهبران این کشور خواهد بود و قصرهای شاهزادگان سعودی را در برخواهد گرفت.
کشتار ساکنان اردوگاه حجّة که پس از جنگهای شش گانه از سوی سازمان ملل در سال 2007 در یمن برپا شده، یک اقدام تجاوزکارانه و جنایتکارانه بود و ارتش یمن و رهبران انقلابی پاسخ مناسبی به این جنایت خواهند داد.
سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات عربستان جایز نیست!
سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات عربستان جایز نیست!
سکوت کشورهای اسلامی جایز نیست
افکار عمومی و مسئولین کشورهایی که سکوت کرده اند و در برابر حملات و جنایات عربستان دچار تردید هستند باید متوجه آثار گسترش این جنایت ها در جهان اسلام باشند و توجه داشته باشند که سکوت آنها به معنای حمایت از تجاوز سعودی به یمن است.
جنایت عربستان در یمن، در مقایسه با جنایت طالبان در پاکستان و افغانستان نشان می دهد که تعصب مذهبی و منفعت طلبی و سکوت عربستان در برابر جنایات اسرائیل در فلسطین و جنایات داعش در سوریه و عراق، عملا به معنای همراهی عربستان با آمریکا و غرب و تروریست هاست.
براین اساس، کشورهای اسلامی مانند پاکستان باید نسبت به تبعات این مسئله هوشیار باشند و به جای سیاست سکوت در برابر جنایات عربستان، موضع گیری مسوولانه داشته باشند و اجازه ندهند که حرکت هایی مانند طالبان در پاکستان و افغانستان، در سایر کشورهای جهان اسلام گسترش یابد.
جنگ در یمن ادامه دارد و ائتلاف کشورهای هم پیمان عربستان ، همچنان از هوا و دریا ، یمن را گلوله باران می کنند.
سکوت مدعیان حقوق بشر و پیگیری منافع آمریکا در نسل کشی یمن
سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات عربستان جایز نیست!
کشورهای اسلامی مانند پاکستان باید نسبت به تبعات این مسئله هوشیار باشند و به جای سیاست سکوت در برابر جنایات عربستان، موضع گیری مسوولانه داشته باشند و اجازه ندهند که حرکت هایی مانند طالبان در پاکستان و افغانستان، در سایر کشورهای جهان اسلام گسترش یابد
محکومیت حمله سعودی ها به اتوبوس حامل دانش آموزان یمنی
رزمنده ایرانی : آمریکا و بریتانیا همدست جرایم و جنایات عربستان در یمن هستند.
پنج‌شنبه 18 مرداد 1397 - 20:34
در این جنایت هولناک که در شهر ضَحْیان صعده روی داد، بیش از 100 تن شهید و زخمی شدند.
رزمنده ایرانی ضمن محکومیت جنایت جدید ائتلاف سعودی -اماراتی در استان صعده یمن، از مجامع بین‌المللی و حقوق بشری خواست که مانع از استمرار این جنایات شوند.
تشدید بمباران مناطق مسکونی و اهداف غیرنظامی نشان از شکست‌های پی در پی نیروهای ائتلاف در جبهه‌های جنگی داشته و با ابراز تاسف از استمرار حمایت تسلیحاتی برخی کشورهای مدعی حقوق بشر از عربستان و امارات،
آنان شریک در این جنایات جنگی بوده و باید پاسخگو باشند.

چرا دیوان کیفربین المللی به پرونده جنایات جنگی کشورهای متجاوز ائتلاف رژیم سعودی رسیدگی نمی کند
آمریکا شریک جنایات عربستان است.
رزمنده ایرانی جنایت عربستان در صعده یمن را محکوم کرد

پنجشنبه 18 مرداد 1397 - 22:22

رزمنده ایرانی حمله ائتلاف متجاوز سعودی به اتوبوس حامل دانش آموزان یمنی در صعده را محکوم کرد.
رزمنده ایرانی در واکنش به حمله جنگندههای ائتلاف متجاوز سعودی به اتوبوس حامل دانش آموزان یمنی در صعده که دهها شهید و زخمی بر جا گذاشت، بیانیهای صادر کرد.
کشتارهایی را که ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی علیه ملت یمن مرتکب میشوند، محکوم میکنیم.
جنایاتی که ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی در یمن مرتکب میشود، میزان شکست این ائتلاف در رسیدن به اهدافش را نشان میدهد.
ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی به تروریسم و خشونت متوسل میشود، زیرا از این طریق میخواهد بر شکستهای نظامی خود در یمن سرپوش بگذارد.
جنگندههای ائتلاف متجاوز سعودی اماراتی امروز پنجشنبه، اتوبوس حامل دانش آموزان در صعده را هدف قرار دادند که دستکم 50 تن در پی این حمله به شهادت رسیده و دهها تن نیز زخمی شدند.
این جنایت عربستان و همپیمانانش با موجی از محکومیتهای داخلی و منطقهای مواجه شده است.
حمله ائتلاف متجاوزان رژیم سعودی به یمن، اجرای قانون جنگل حقوق بشرآمریکایی بوده است.
حملات ائتلاف متجاوزان رژیم سعودی غیرقانونی است.
حمله کشورهای متجاوزائتلاف رژیم سعودی به یمن نقض قوانین بین المللی است.
کسانی که القاعده وداعش را درسوریه، لبنان وعراق حمایت همان کسانی هستند که اکنون ازآنها دریمن ومنطقه و... حمایت می کنند.
یمن باید پاسخ دندان شکنی به عربستان جنایتکاربدهد.
عربستان جنایتکار هنوز به طورمستقیم ازتروریسم، القاعده، داعش و دیگرگروه های تروریستی کمک، حمایت وپشتیبانی می کند.
داعش و القاعده ساخت آمریکا و عربستان هستند
تجاوز به یمن ثابت کرد که گروه تروریستی داعش و القاعده ساخت آمریکا و با کمک پول عربستان است.
اینکه ائتلاف متجاوز سعودی جنایت امروز خود در صعده را اینگونه توجیه میکند که پرتاب کنندگان موشکها را هدف قرار داده است، اوج پستی و سقوط این ائتلاف را نشان میدهد.
توجیه این جنایت توسط ائتلاف متجاوز سعودی در حالی که اتوبوس حامل دانشآموزان را در مرکز شهر ضحیان در صعده هدف قرار داده است، به منزله بیارزش دانستن جان غیرنظامیان است.
حمله به یمن ثابت کرد که داعش و القاعده ساخت آمریکا و با کمک عربستان است.
جنایت متجاوزان بی پاسخ نخواهد ماند
جنایت متجاوزان به یمن بدون پاسخ نخواهد ماند.
بیش از 3 سال است ائتلاف ضد یمن با حملات خود استان‌های این کشور را هدف گرفته و روزانه ده‌ها شهروند غیرنظامی را شهید و یا زخمی می‌کنند، این در حالی است که جوامع بین المللی در مقابل این جنایات سکوت پیشه می‌کنند.
داعش را چه کسی ساخته و حمایت می کند؟
مسئولان قبلی آمریکا داعش را بوجود آوردند.
مدارکی دراختیاردارد که نشان می دهد نیروهای ائتلاف تحت رهبری آمریکا ازتروریست های داعش و دیگرگروه های تروریستی حمایت می کنند.
جنایات وحشیانه وتجاوز نظامی آمریکا جنایتکار به عراق، لیبی، سوریه، یمن ومنطقه خاورمیانه نشان داد که ساحت بمب اتمی کره شمالی ازنظر مردم دنیا گزینهای درست است.
ساخت بمب اتمی دربرابرجنایات وحشیانه و تجاوز و مقابل آمریکا جنایتکارگزینهای درست است.
آمریکا مرتکب جنایت جنگی درمنطقه خاورمیانه وجهان شده است وهمچنان نیزادامه دارد.
جنایت جنگی آمریکا درمنطقه وجهان شرم آوراست.
که آمریکا جنایتکاردیگرنمی تواند مدعی دفاع ازحقوق بشرباشد.
آمریکا چشم خود را برروی واقعیات بسته ودیگر نمی توان مدعی دفاع ازحقوق بشرباشد.
حرف سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا جنایتکاردیگر چه اعتباری دارد؟
چه کسی باورمی کند آمریکا جنایتکار نگران حقوق بشردریمن ومنطقه است؟
هدر ناوئرت، سخنگوی دستگاه دیپلماسی آمریکا اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات وحشیانه ائتلاف متجاوز رژیم سعودی سکوت نمی کرد.
آمریکا جنایتکارناقض حقوق بشراست/ پرورش دهنده تروریست، مدافع حقوق بشرنخواهد بود.
آمریکا به عنوان ناقض حقوق بشرنمی توان مدافع آن درجهان باشد.
آمریکا سیاه ترین پرونده حقوق بشر را درجهان دارد.
آمریکا بیشترین حمایت را از تروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تروریستی منافقین، داعش، مخالفان سوریه، ارتش آزاد سوریه و دیگرگروه های تروریستی کرد وهمچنان نیزادامه می دهد.
آمریکا جنایتکارمورد اعتماد ما نیست.
آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشراست.
آمریکا دیگرقدرت جهانی نیست.
مدعیان حقوق بشربه تروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تروریستی منافقین، داعش، مخالفان سوریه، ارتش آزاد سوریه و دیگرگروه های تروریستی خدمت می کنند.
امروز خطر آمریکا همه کشورها را تهدید می کند.
امروز خطر عربستان همه کشورها را تهدید می کند.
امروز خطر اسرائیل همه کشورها را تهدید می کند.
بابائی
Denmark
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
دلار ۱۰ هزار تومانی نتیجه سیاست های نادرست وغلط دولت روحانی و ظریف وزیرخارجه کشورما مذاکره با اروپا و آمریکا بود/ بیش از100 میلیارد دلار به مردم ایران و کشور و... خسارت زد.
بابائی
Denmark
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
کشورهای که ضد علیه ملت ایران و نظام هستند دولت روحانی و ظریف وزیرخارجه کشورمان با آنها همکاری می کنند.
سیاست داخلی و سیاست خارخی دولت روحانی اهانت و خیانت به مردم ایران و کشوراست.
سیاست داخلی و سیاست خارخی ظریف اهانت و خیانت به مردم ایران و کشوراست.
بابائی
Denmark
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
دولت روحانی عامل اصلی مشکلات اقتصادی مردم و کشور است ونه آمریکا
بابائی
Denmark
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
دولت روحانی باید پاسخ و توضیح دهد مذاکره با آمریکا وکشورهای اروپایی چقدر هزینه کرده است تاکنون به مردم ایران پاسخ و توضیح نداده است.
بابائی
Denmark
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
آمریکا جنایتکار ازسال 1357 تاکنون به همراه اروپا ازگروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
رزمنده ایرانی: خسارات ائتلاف آمریکایی کمترازداعش نیست
بیش از 6 هزارنفرغیرنظامی درحمله ائتلاف آمریکا جنایتکار به سوریه وعراق کشته شدند وهمچنان نیزادامه دارد.
ایران حمایت تروریسم نیست/ باید با آمریکا، غرب، عربستان سعودی، امارات، بحرین واسرائیل مقابله کنیم
آمریکا ومتحدانش بزرگترین حامی تروریسم درجهان هستند.
داعش ازسال 2003 تاکنون پیاده نظام واشنگتن است.
آمریکا داعش جهانی است.
منطقه خاورمیانه وجهان ازسال 2001 تاکنون از تروریسم مورد حمایت آمریکا جنایتکار در امان نیست!
آمریکا جنایتکار ازسال 2001 تاکنون به همراه اروپا درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار ازتروریسم درافغانستان، پاکستان، لیبی، منطقه خاورمیانه وجهان همه جانبه کمک، حمایت وپشتیبانی می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
آمریکا جنایتکارازسال 2001 تاکنون ثابت کرد که حامی اصلی تروریسم دردنیا است.
آمریکا جنایتکاربزرگترین تروریست پرور درجهان است!
ائتلاف آمریکایی ازداعش حمایت می کند.
تسلیحات داعش چگونه تامین می شود؟ با کمک های مالی عربستان سعودی، امارات، بحرین واسرائیل به سرکردگی آمریکا جنایتکار!
تسلیحات مخالفان سوری چگونه تامین می شود؟ با کمک های مالی عربستان سعودی، امارات، بحرین واسرائیل به سرکردگی آمریکا جنایتکار!
تسلیحات ارتش آزاد سوریه چگونه تامین می شود؟ با کمک های مالی عربستان سعودی، امارات، بحرین واسرائیل به سرکردگی آمریکا جنایتکار!
تسلیحات جبهه النصره چگونه تامین می شود؟ با کمک های مالی عربستان سعودی، امارات، بحرین واسرائیل به سرکردگی آمریکا جنایتکار!
تسلیحات القاعده چگونه تامین می شود؟ با کمک های مالی عربستان سعودی، امارات، بحرین واسرائیل به سرکردگی آمریکا جنایتکار!
رژیم جنایتکارآل سعود ازسال 2001 تاکنون به همراه آمریکا جنایتکاراصلی ترین حامیان اصلی مالی تروریسم، القاعده و دیگرگروه های تروریستی درمنطقه وجهان است.
رژیم جنایتکارآل خلیفه ازسال 2001 تاکنون به همراه آمریکا جنایتکاراصلی ترین حامیان اصلی مالی تروریسم، القاعده و دیگرگروه های تروریستی درمنطقه وجهان است.
حقوق بشرقانون جنگل آمریکایی ازسال 1357 تاکنون به معنای حمایت ازگروهک تروریستی منافقین است.
اجازه نمی دهیم منطقه پایگاه تروریست ها مورد حمایت آمریکا جنایتکارشود.
مداخله آمریکا درمنطقه را پاسخ می دهیم.
تروریست های داعش مورد حمایت آمریکا جنایتکارهیچ راهی جز تسلیم شدن ندارند.
هشدار رزمنده ایرانی به متجاوزان/ پاسخ ایران کوبنده خواهد بود.
به هرگونه حمله آمریکا به ایران، به شدت پاسخ خواهیم داد.
داعش مورد حمایت آمریکا هنوز درخاک عراق حضوردارد.
آمریکا جنایتکارحق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
آمریکا جنایتکاراز2001 تاکنون سرخط تروریسم درجهان است.
ازمداخله نظامی آمریکا ومتحدانش ترسی نداریم.
زیربار زورگویی آمریکا جنایتکارنخواهیم رفت.
آمریکا جنایتکاربزرگترین ناقض حقوق بشردردنیاست.
آمریکا جنایتکارقابل اعتماد نیست باید درمقابلش قاطعانه عمل کرد.
جنایت های رژیم جنایتکارآل سعود دریمن ومنطقه با حمایت آمریکا جنایتکارانجام می شود.
جنایت های رژیم جنایتکارآل خلیفه دریمن ومنطقه با حمایت آمریکا جنایتکارانجام می شود.
جنایت های امارات جنایتکار دریمن ومنطقه با حمایت آمریکا جنایتکارانجام می شود.
جنایت های نتانیاهو وحشی درنوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن ومنظقه با حمایت آمریکا جنایتکارانجام می شود.
آمریکا جنایتکارتوان ژاندارمی خاورمیانه را ندارد.
بیشترین غیرنظامیان سوری وعراقی درحملات هوایی ائتلاف آمریکایی کشته شدند.
حقوق بشرقانون جنگل آمریکایی با طعم وترور!
دموکراسی وحقوق بشرقانون جنگل امریکایی با طعم وتروراست!
ائتلاف آمریکایی بازهم درسوریه وعراق مرتکب جنایت شد.
رزمنده ایرانی: آمریکا جنایتکاردرانفجارهای اخیر درسوریه، عراق، افغانستان، پاکستان و... دست دارد.
رزمنده ایرانی: آمریکا ومزدوان تروریستی درانفجارهای اخیردست دارند.
واشنگتن ازسال 2001 تاکنون به همراه چند کشوردیکرعربی جنایتکار به تروریست ها پول وسلاح ارسال می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
مردم ایران بیش از 40 سال است جنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکار را فراموش نمی کنند.
آمریکا واروپا ازسال 1357 تاکنون همچنان حامی گروهک تروریستی منافقین هستند.
دربرابراشغالگری آمریکا جنایتکارسکوت نمی کنیم.
واشنگتن ازحمایت گروه های تروریستی درمنطقه وجهان دست نخواهد کشید.
آمریکا جنایتکارگروهک تروریستی منافقین را مدیریت می کند.
آمریکا جنایتکارتروریسم را مدیریت می کند.
آمریکا جنایتکارالقاعده را مدیریت می کند.
آمریکا جنایتکارطالبان را مدیریت می کند.
آمریکا جنایتکارداعش را مدیریت می کند.
آمریکا جنایتکارگروه های تروریستی را مدیریت می کند.
آمریکا جنایتکارتکفیری ها را مدیریت می کند.
آمریکا جنایتکارتروریست ها درسوریه ومنطقه را مدیریت می کند.
واشنگتن منبع اصلی تروریسم بین المللی است.
چرا غرب، ازسال 2011 تاکنون نفت داعش را تحریم نمی کند؟
داعش ازسال 2011 تاکنون چگونه با نفت قاچاق، سلاح وارد می کند؟ توسط آمریکا به همراه اروپا واسرائیل!
آمریکا جنایتکارازسال 2011 تاکنون داعش را نابود نمی کند، پرورش می دهد.
دولتمردان آمریکایی با دستورحمله به عراق ولیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند/ درسال 2003
واشنگتن مسئول کشتارمردم عراق ولیبی و پیدایش داعش درمنطقه وجهان است.
آنچه امروز درمنطقه وجهان دیده می شود منعکس کننده جنایات وحشیانه آمریکا جنایتکاراست.
آمریکا جنایتکارجنگی است وباید محاکمه شود.
ارتباط آمریکا جنایتکاربا تروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تروریستی منافقین، داعش، تکفیری ها ودیگرگروه های تروریستی آشکاراست.
فیلم همراهی القاعده با آمریکا درتجاوز به یمن
سیا القاعده دریمن را اداره می کند.
آمریکا برای القاعده دریمن سلاح می فرستاد.
قطع حمایت مالی عربستان، امارات وبحرین تنها راه نابودی آمریکا وداعش!
آمریکا جنایتکار پدرواقعی تروریسم درجهان است.
آمریکا جنایتکار با عاملان بمباران بیمارستانی درافغانستان چه کرد؟
چرا آمریکا جنایتکارکاری به القاعده، طالبان وداعش ندارد؟
حمله جنگنده های آمریکایی نشان دهنده حمایت ازتروریست های داعش است.
اعتراف سران سعودی درباره حمایت ریاض ازداعش.
بمب ساخت امریکا برسرمردم یمن!
آمریکا ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.

از سازمانهای خیانتکار مدعی حقوق بشری سوال میکنم، آیا مردم سوریه وعراق که 4 سال است زیر بمباران وحشیانه ائتلاف بین المللی جنایتکار به سرکردگی آمریکا جنایتکار، قتلعام میشوند انسان نیستند؟! چرا سازمانهای خیانتکار مدعی مدافع حقوق بشر خفقان گرفتهاند؟

درپاسخ به فرمانده مقر مرکزی ارتش آمریکا جنایتکار در غرب آسیا
هم ووتل غلط می کند هم نتانیاهو
هیچ کس نمی تواند بدون موافقت دمشق درسوریه پایگاه نظامی ایجاد کند.
حضورآمریکا جنایتکار دراراضی سوریه هیچ گونه مشروعیتی ندارد.
حضورنظامی آمریکا جنایتکاردرسوریه کاملآ غیرقانونی است.
بدون اجازه دمشق نیروهای آمریکایی درسوریه نقض قوانین بین المللی است.
نیروهای آمریکایی بدون مجوزسازمان ملل درسوریه حضوردارند.
نگران ما ازجنایات وحشیانه بی حساب وکتاب آمریکا جنایتکار درسوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، یمن، عراق، افغانستان، لیبی ومنطقه است.
حضور آمریکا جنایتکاردر سوریه، درگیری را طولانی می کند.
حضور آمریکا جنایتکاردر سوریه بحران این کشور را طولانیتر می کند.
حضور ایران در سوریه قانونی است.
حضور ایران در عراق قانونی است.
حضور مخرب آمریکا جنایتکار در سوریه، نه فقط سوریه، بلکه همسایگان سوریه را نیز در معرض خطر قرار می دهد و این بحران را طولانیتر می کند.
حضورآمریکا جنایتکاردرسوریه، عراق، افغانستان، لیبی، یمن، خلیج فارس ومنطقه غیرقانونی است.
آمریکا جنایتکارعامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درمنطقه است.
آمریکا جنایتکارعامل اصلی جنگ درمنطقه است.
آمریکا جنایتکارعامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.
این درحالی که مردم سوریه، عراق، لبنان، یمن ومنطقه به صورت مستقیم وغیرمستقیم توسط آمریکایی ها، سعودی ها وصهیونیست ها قتل عام می شوند وهمچنان نیزادامه دارد.
منبع تامین تسلیحات داعش کجاست؟ توسط آمریکا وهم پیمانانش!
منابع مالی داعش ازکجاست؟ توسط آمریکا وهم پیمانانش!
داعش پول وسلاح خود را چگونه تامین می کند؟ توسط آمریکا وهم پیمانانش!
تسلیحات جبهه النصره چگونه تامین می شود؟ توسط آمریکا وهم پیمانانش!
چه کسی، چگونه واز چه راهی به سوریه سلاح می فرستد؟ ازطریق مرزهای ترکیه، اردن واسرائیل توسط آمریکا وهم پیمانانش!
آمریکا جنایتکارازسال 2001 تاکنون به اسم دفاع ازحقوق بشر بدترین جنایات وحشیانه را انجام می دهد وهمچنان نیزادامه دارد.
آمریکا جنایتکارازسال 2001 تاکنون به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان ودیگرگروه های تروریستی بدترین جنایات را انجام می دهد.

نتانیاهو ازسال 2011 تاکنون مانند یک سگ هار پارس می کند
حمله هوایی رژیم صهیونیستی علیه سوریه جنایت جنگی است.
جنایت جنگی رژیم صهیونیستی درسوریه شرم آوراست.
حملات اسرائیل درسوریه جنایات جنگی است.
حملات هوایی رژیم صهیونیستی درسوریه جنایات جنگی است.
آمریکا جنایتکارشریک جرم جنایات صهیونیست ها درجنگ سوریه است.
رژیم صهیونیستی ازسال 2011 تاکنون به سرکردگی آمریکا جنایتکارهمچنان به تروریست ها درجنگ سوریه سلاح می دهد.
اقدام اسرائیل جنایتکارعلیه سوری ها جنایت جنگی است.
جنایات رژیم صهیونیستی درسوریه برای جامعه جهانی شرم آوراست.
حمله هوایی اسرائیل به سوریه، اجرای قانون جنگل حقوق بشرآمریکایی و قانون جنگل قوانین بین المللی بود.
حمله اسرائیل به فرودگاه نظامی تیفور در سوریه به خاطر ناتوانی ارتش سوریه دولت سوریه بوده است.
حمله جنگنده های اسرائیل به فرودگاهی در سوریه با حمایت مستقیم آمریکا صورت گرفته است.
عامل حمله هوایی به فرودگاه «تی4» سوریه رژیم صهیونیستی است.
این درحالی است که مردم سوریه، عراق، یمن ومنطقه به صورت مستقیم وغیرمستقیم توسط صهیونیست ها جنایتکاربا کمک، پشتیبانی وحمایت همه جانبه آمریکا جنایتکاردرسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارقتل عام می شوند وهمچنان نیز ادامه دارد.
رژیم صهیونیستی ازسال 2011 تاکنون عامل جنگ، بی ثبانی وناامنی درسوریه، لبنان، عراق ومنطقه خاورمیانه است.
رژیم صهیونیستی عامل اصلی جنگ درمنطقه است.
رژیم صهیونیستی عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
جنگنده های رژیم صهیونیستی ازسال 2011 تاکنون با حمایت مستقیم آمریکا جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی درحمایت ازداعش و دیگرگروه های تروریستی بیش از999 هزاربار سوریه را بمباران کردند وهمچنان نیزادامه دارد.
رژیم صهیونیستی بیش از999 هزار بار مرتکب جنایت جنگی درسوریه شده است.
رژیم صهیونیستی با بمباران ونسل کشی درسوریه بزرگ ترین جنایات وحشیانه را انجام می دهد.
رژیم صهیونیستی ازسال 2011 تاکنون بیش از100 میلیارد دلار به سوریه خسارت زد.
آمریکا جنایتکار ازسال 2001 تاکنون جنایت های خود را به بهانه مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان و دیگرگروه های تروریستی انجام می دهد.
تروریسم وناامنی درمنطقه محصول دخالت ها وسیاست های نادرست وغلط آمریکاست.
درسازمان ملل قانون وعدالت وجود ندارد.
درشورای امنیت سازمان ملل قانون وعدالت وجود ندارد.
درسازمان های بین المللی، قانون جنگل حقوق بشرآمریکایی اجرای می شود.
آمریکا جنایتکارازسال 2001 تاکنون به همراهی متحدان عربی وغربی درمنطقه ازتروریسم همه جانبه کمک، حمایت وپشتیبانی می کند.
کاخ سفید ازسال 2001 تاکنون به تروریست ها پول وسلاح ارسال می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
کشورهایی که ازسال 2011 تاکنون به سرکردگی آمریکا جنایتکارپل نابودی دولت سوریه هستند، سلاح وافراد تروریست ازکجا وارد سوریه می شوند؟ ازطریق مرزهای ترکیه، اردن واسرائیل به سرکردگی آمریکا جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار!
اعتماد به آمریکا جنایتکارتروریسم را تقویت می کند.
برخی کشورها جنایتکار با اعتماد به آمریکا جنایتکار، تروریسم را تقویت می کنند.
داعش چگونه متولد شد وچگونه به سوریه، عراق ومنطقه آمدند؟ توسط آمریکا وهم پیمانانش درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار!
حضور رژیم صهیونیستی در جولان را تحمل نمی کنیم
جولان بخشی از استان القنیطره سوریه است که توسط رژیم صهیونیستی اشغال شده است.


عربستان جنایتکاراز روز ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی جنایتکار و با کمک و چراغ سبز آمریکا جنایتکار، درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگردان رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.
تجاوز عربستان جنایتکاربه یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 14 هزار یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است.
ومجامع حقوق بشری از روز ششم فروردین سال 94 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند وسکوت اختیارکرده اند.
واین درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر وسازمان های بین المللی از روز ششم فروردین سال 94 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه ائتلاف متجاوز سعودی نمی کنند، خفه خون گرفتند وسکوت اختیارکرده اند؟

واین درحالی که مدعیان دروغین حقوق بشر، کشورهای عربی جنایتکار وسازمان های بین المللی خیانتکار تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وحشی گری و غیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند وسکوت اختیارکرده اند؟
حمله توپخانه ای اشغالگران به منطقه ای در شرق غزه تعدادی زخمی برجا گذاشت

تاریخ: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳

به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره عربی در خبری فوری گزارش داد در پی حمله توپخانه ای رژیم صهیونیستی به یکی از مواضع نیروهای مقاومت در شرق نوار غزه تعدادی فلسطینی زخمی شدند.
آمریکا شریک جرم جنایات صهیونیست ها درجنگ نوارغزه است.
عربستان سعودی شریک جرم جنایات صهیونیست ها درجنگ نوارغزه است.
امارات شریک جرم جنایات صهیونیست ها درجنگ نوارغزه است.
بحرین شریک جرم جنایات صهیونیست ها درجنگ نوارغزه است.
سازمان ملل شریک جرم جنایات صهیونیست ها درجنگ نوارغزه است.
شورای امنیت سازمان ملل شریک جرم جنایات صهیونیست ها درجنگ نوارغزه است.
شورای حقوق بشرسازمان ملل شریک جرم جنایات صهیونیست ها درجنگ نوارغزه است.
سازمان عفوبین الملل شریک جرم جنایات صهیونیست ها درجنگ نوارغزه است.
حادثه تروریستی سویداء نشان از شکست طرح آمریکایی، سعودی و اسرائیلی در سوریه است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
دولت روحانی پیشنهاد مذاکره را به ترامپ داده است ونه ترامپ به ایران
پیشنهاد دهندگان مذاکره با آمریکا درک سیاسی ندارند.
آمریکا ازسال 1357 تاکنون دشمن درجه یک ملت ایران است.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
تعداد 16 نفر از زنان آمریکایی شکایت کردهاند که ترامپ رئیسجمهور آمریکا آنان را مورد اذیت و آزار جنسی قرار داده است. غربگرایان کشورمان تحویل بگیرند، این است محصول دموکراسی غربی و سرآمد آن یعنی آمریکا.


تعداد 16 نفر از زنان آمریکایی شکایت کردهاند که ترامپ رئیسجمهور آمریکا آنان را مورد اذیت و آزار جنسی قرار داده است. غربگرایان کشورمان تحویل بگیرند، این است محصول دموکراسی غربی و سرآمد آن یعنی آمریکا.

تعداد 16 نفر از زنان آمریکایی شکایت کردهاند که ترامپ رئیسجمهور آمریکا آنان را مورد اذیت و آزار جنسی قرار داده است. غربگرایان کشورمان تحویل بگیرند، این است محصول دموکراسی غربی و سرآمد آن یعنی آمریکا.

تعداد 16 نفر از زنان آمریکایی شکایت کردهاند که ترامپ رئیسجمهور آمریکا آنان را مورد اذیت و آزار جنسی قرار داده است. غربگرایان کشورمان تحویل بگیرند، این است محصول دموکراسی غربی و سرآمد آن یعنی آمریکا.




تحریم های ناقض حقوق بشراست ولی آمریکایی ها، غربی ها و مدعیان حقوق بشرتاکنون نمی فهمند.
تحریم های آمریکا علیه سایر کشورها برخلاف قوانین بین المللی است.
تحریم های آمریکا علیه دیگرکشورها برخلاف حقوقی بین المللی است.
آمریکا حق صلاحیت ندارد دیگر تحریم کند.
هیچ کشوری حق ندارد کشور دیگر را ازحقوق خود محروم کند.
تحریم های آمریکا علیه دیگر کشورها نقض حقوق بشراست و نظرقوانین بین المللی و حقوقی بین المللی مجرم شناخته می شود.
تحریم های آمریکا علیه دیگرکشورها به خاطر ناتوانی، سکوت، کوتاهی، بی نظمی، بی عدالتی، بی قانونی و خیانت های دبیرکل سازمان ملل، رئیس شورای امنیت سازمان ملل، رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل و دیگرسازمان های بین المللی است.


تحریم های ناقض حقوق بشراست ولی آمریکایی ها، غربی ها و مدعیان حقوق بشرتاکنون نمی فهمند.
تحریم های آمریکا علیه سایر کشورها برخلاف قوانین بین المللی است.
تحریم های آمریکا علیه دیگرکشورها برخلاف حقوقی بین المللی است.
آمریکا حق صلاحیت ندارد دیگر تحریم کند.
هیچ کشوری حق ندارد کشور دیگر را ازحقوق خود محروم کند.
تحریم های آمریکا علیه دیگر کشورها نقض حقوق بشراست و نظرقوانین بین المللی و حقوقی بین المللی مجرم شناخته می شود.
تحریم های آمریکا علیه دیگرکشورها به خاطر ناتوانی، سکوت، کوتاهی، بی نظمی، بی عدالتی، بی قانونی و خیانت های دبیرکل سازمان ملل، رئیس شورای امنیت سازمان ملل، رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل و دیگرسازمان های بین المللی است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
آقای روحانی تحریم های آمریکا درسال 97 نیست تحریم های آمریکا ضد علیه ایران ازسال 1357 تاکنون است.
مشکلات مردم ایران وکشور تحریم های آمریکا نیست ازبی مدیریت شما بوده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
گوشت گوسفندی 35درصد گران شد/ ولی حقوق کارمندان، کارگران و بازنشستگان 10 درصد آقای روحانی نگاه کند وشرم کند.

مرکز آمار ایران اعلام کرد
گوشت گوسفندی 35درصد گران شد/ کاهش قیمت سبزیجات
در بخش حبوبات، در سه ماهه اول سال ١٣٩٧، متوسط قیمت نخود ٤١٧٤٢ ریال و متوسط قیمت عدس ٤٤١٠٣ ریال بوده که به ترتیب نسبت به فصل مشابه سال قبل ١٩,٥ درصد کاهش و ٣.٨ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۴۳۵۶۷
تاریخ: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، مرکز آمار ایران متوسط قیمت محصولات و هزینة خدمات کشاورزی بهار ١٣٩٧ را منتشر کرد که براساس آن در بخش غلات، در سه ماهة اول سال ١٣٩٧، متوسط قیمت گندم ١٣١٣٠ ریال و متوسط قیمت جو ١١٣٣٤ ریال بوده که به ترتیب نسبت به فصل مشابه سال قبل ١,٣ درصد و ١٥.٩ درصد افزایش داشته است.

در بخش حبوبات، در سه ماهة اول سال ١٣٩٧، متوسط قیمت نخود ٤١٧٤٢ ریال و متوسط قیمت عدس ٤٤١٠٣ ریال بوده که به ترتیب نسبت به فصل مشابه سال قبل ١٩,٥ درصد کاهش و ٣.٨ درصد افزایش یافته است.

در بخش محصولات جالیزی، در بهار سال ١٣٩٧، متوسط قیمت هندوانه ٨٩٧٨، خربزه ١٦٢٧٠ و خیار ١١٩٨٣ ریال بوده که به ترتیب نسبت به فصل مشابه سال قبل ١٦١,١، ٦٤.٢ و ٢٦.٤ درصد افزایش داشته است.

در بخش سبزیجات، در سه ماهه اول سال ١٣٩٧، متوسط قیمت سیب زمینی ٥٧٥٣، پیاز ٥٨١٠ و گوجه فرنگی ٦٩١٧ ریال بوده که به ترتیب نسبت به فصل مشابه سال قبل ٤٩,٩، ٣٧.٦ و ٢٢.٥ درصد کاهش یافته ­است.

در بخش محصولات علوفه‌ای، در بهار سال ١٣٩٧، متوسط قیمت یونجه ٩٩٨٦ و کاه ١٥٨٢ ریال بوده که به ترتیب نسبت به بهار سال قبل ٤٢,٦ و ٢١.٩ درصد افزایش داشته است.

در بخش میوه‌های هسته‌دار، در سه ماهه اول سال ١٣٩٧، متوسط قیمت زردآلو ٥٠٥٢٨ و متوسط قیمت آلبالو ٤٤٦٦٤ ریال بوده که به ترتیب نسبت به بهار سال قبل ٤١,٧ و ١٤.٩ درصد افزایش نشان می‌دهد و متوسط قیمت هلو ٢٩٣٢٠ بوده که ٢.٨ درصد کاهش داشته است.

در بخش میوه‌های دانه‌دار، در بهار سال ١٣٩٧، متوسط قیمت سیب درختی ٤٥١٢٢ ریال بوده که نسبت به فصل مشابه سال قبل ٧٥,١ درصد افزایش یافته است.

در بخش دامداری سنتی، در سه ماهه اول سال ١٣٩٧، متوسط قیمت یک کیلوگرم گوسفند و بره زنده ٢٠٢٤٧٢ ریال و یک کیلوگرم گاو پرواری زنده ١٥٥٤٣٧ ریال بوده که به ترتیب نسبت به فصل مشابه سال قبل ٣٥,٨ و ٢١.٦ درصد افزایش داشته است.

در بخش فراورده‌های دامی سنتی، در بهار سال ١٣٩٧، متوسط قیمت یک کیلوگرم شیر گوسفند ٤٤٠٢٧ ریال بوده که نسبت به بهار سال قبل ٠,٧ درصد افزایش داشته است و متوسط قیمت یک کیلوگرم شیر گاو ١٢٤٢١ ریال بوده که نسبت به فصل مشابه سال قبل ٦.٥ درصد افزایش نشان میدهد.

در بخش هزینه‌های خدمات ماشینی، در سه ماهه اول سال ١٣٩٧، هزینه شخم یک هکتار زمین زراعی آبی ١٨٣٧١٥٧ ریال و هزینة شخم یک هکتار زمین زراعی دیم ١٢٥١٧٣٣ ریال بوده که به ترتیب نسبت به فصل مشابه سال قبل ١,٠ و ١٢.٢ درصد افزایش داشته است.

در بخش دستمزد نیروی کار، در بهار سال ١٣٩٧، دستمزد کارگر میوه چین مرد ٤٨٣٦٨٢ ریال بوده که نسبت به سال قبل ٧,٤ درصد افزایش داشته و دستمزد کارگر میوه چین زن ٣٨١٨٠٩ ریال بوده که نسبت به بهار سال قبل ٧.٢ درصد افزایش داشته است. همچنین، دستمزد کارگر وجین کار و تنک کار مرد ٥٩٧٦١١ ریال و دستمزد کارگر وجین کار و تنک کار زن ٦٥٩٦١٧ ریال بوده که به ترتیب نسبت به فصل مشابه سال قبل ١٢.٧ و ١٢.٢ درصد افزایش نشان می‌دهد.
بابائی
Denmark
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
سفر روحانی به کشورهای اروپایی و... هیچ سود برای مردم ایران و کشور ندارد.
دولت روحانی باید سفرهای خارجی تعطیل کند به مشکلات اقتصادی مردم و کشور رسیدگی کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
0
0
حمایت دوستان دولت روحانی و ظریف وزیرخارجه کشورمان مانند امارات از تحریمهای ضدایرانی آمریکا

دوشنبه 22 مرداد 1397 - 06:37
سفیر امارات در واشنگتن بر حمایت کشورش از تحریمهای یکجانبه آمریکا علیه ایران تأکید کرده است.
العالم - ایران
«یوسف العتیبه»، سفیر امارات در واشنگتن بار دیگر بر حمایت کشورش از اقدام دولت «دونالد ترامپ»، رئیسجمهور آمریکا در احیای تحریمها علیه ایران حمایت کرده است.
«العتیبه» که کشورش با حمایت از شبهنظامیان افراطی در سوریه و شرکت در جنگ علیه یمن از عوامل اصلی ایجاد بیثباتی در منطقه بوده ایران را به حمایت از «گروههای تروریستی» متهم کرد.
او در مصاحبهای با VOA ادعا کرد: «ایران همواره از گروههای تروریستی و نائبانش در منطقه حمایت مالی کرده و آنها را تأمین مالی کرده است. نقطه مشترکی که تمام آن گروهها دارند، هدفشان برای بیثبات کردن منطقه است.»
سفیر امارات، در حمایت از تحریمهای دولت آمریکا علیه ایران گفت: «لازم است رفتارهای ایران برایش تبعات داشته باشد.»
ترامپ شامگاه دوشنبه ۱۵ مردادماه با امضای فرمانی رسماً دستور اجرای اولین بسته تحریمها علیه ایران را صادر کرد. تصمیم ترامپ با مخالفتهای زیادی رو به رو شده و اتحادیه اروپا، انگلیس، آلمان، فرانسه، عراق، سوریه و ... علیه آن موضعگیری کردهاند.
ایران همواره ادعاهای امارات و عربستان و مقامهای کشورهای غربی درباره آنچه «حمایت از تروریسم» خوانده شده را رد کرده است.
این ادعاها در حالی مطرح میشوند که دولتهای عراق و سوریه بارها نقش ایران در مبارزه با گروههای تروریستی در منطقه را مورد تمجید قرار دادهاند.
از سوی دیگر، گزارشهای منتشر شده حاکی است آمریکا و متحدانش در منطقه از زمان آغاز ناآرامیها در سوریه اصلیترین حامیان شبهنظامیان افراطی و برخی از گروههای تروریستی فعال در این کشور بودهاند.
امارات و عربستان، به علاوه از فروردینماه سال ۱۳۹۴ کشور فقیر یمن را با هدف بازگرداندن قدرت به «عبد ربه منصور هادی»، رئیسجمهور مستعفی یمن هدف حملات سنگین هوایی، زمینی و دریایی قرار دادهاند.
این حملات به نابودی زیرساختهای یمن و گسترش فقر، بیکاری و گسترش بیماریهای واگیردار در این کشور فقیر عربی منجر شدهاند.
از طرف دیگر برخی گزارشها نشان میدهند برخی از سیاستهای ضدایرانی ترامپ، از جمله خروج از برجام و اعمال تحریمها حاصل لابیگری عربستان و امارات بوده است.


ناتوانی، کوتاهی، سکوت و خیانت های روحانی و ظریف دربرابرمقابل جنایت های، خیانت های، دخالت های، مذاخله گری و تجاوزهای امارات ومتحدانش دریمن ومنطقه شرم آوراست
امارات جنایتکار باید از مردم ایران عذرخواهی کند.
امارات جنایتکار تاکنون اقدام موثری برای مبارزه با تروریسم درمنطقه نداشته است.
نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت امارات جنایتکاردرسازمان ملل باید رفتارش را اصلاح کند.
امارات جنایتکار3 سال است با بمباران، قتل عام و نسل کشی بزرگ ترین جنایات را انجام می دهد وهمچنان نیزادامه دارد.
دلارنجس کشورهای عربی دهان سازمان های بین المللی خیانتکار را دوخته است.
امارات ازبزرگ ترین حامیان داعش است.
امارات به عنوان یکی ازبزرگترین حامیان گروه های تروریستی است.
امارات را باید به عنوان بزرگترین دشمن اسلام معرفی کرد.
امارات ازتروریسم درمنطقه حمایت می کند.
امارات از القاعده درمنطقه حمایت می کند.
امارات ازداعش درمنطقه حمایت می کند.
امارات ازتروریست های داعش درسوریه، لبنان، عراق، مصر، لیبی، یمن ومنطقه حمایت می کند.
امارات عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درمنطقه است.
امارات عامل اصلی جنگ درمنطقه است.
امارات عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.
عربستان سعودی به همدستی خود با امارات درتجاوز به یمن اذعان کرد.
اعتراف عربستان به مشارکت علنی امارات درجنگ یمن.
عربستان سعودی جنایتکارو امارات وجنایتکار 3 سال است دریمن آدم می کشند، نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت امارات جنایتکاردرسازمان ملل دنبال محکوم کردن ایران است.
نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت امارات جنایتکاردرسازمان ملل پایش را از گلیمش درازترکرده است.
امارات ومتحدان باید بدانند که خون یمنی ها بی ارزش نیست و امارات ومتحدانش باید تاوان تجاوزگری خود را بپردازد.
امارات جنایتکارشریک جنایات عربستان سعودی دریمن است.
امارات جنایتکارحامی مالی تروریست ها است.
امارات جنایتکارحامی گروه های تروریستی درمنطقه است.
نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت امارات جنایتکاردرسازمان ملل درک نمی کند، تاکنون نمی فهمد و اشتباه می کند چون ما درحال نبر با تروریسم هستیم.
امارات جنایتکارمدت ها منبع تامین مالی تروریسم بوده است.
امارات جنایتکارهرچه زودترحمایت ازتروریسم را تمام کند.
امارات جنایتکار حامی مالی تروریسم است.
امارات جنایتکار درحمایت ازتروریسم تاریخ طولانی دارد.
دشمن شماره یک همه ما امارات جنایتکاراست.
سازمان ملل خیانتکاربرجنایات متجاوزان به یمن سرپوش می گذارد.
اقدام امارات جنایتکار به همراه چند کشورجنایتکاردیگر دربمباران یمن با حمایت آمریکا جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشرم آوراست.
شرم آوراست که دولت نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت امارات 3 سال است به همراه چند کشور جنایتکاردیگر با حمایت آمریکا جنایتکار مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن را درسایه سکوت سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار بمباران کند.
کشورهای جهان و به ویژه مردم دنیا نگران نفش عربستان سعودی، امارات و بحرین درتامین مالی تروریسم هستند.
آمریکا جنایتکارازمداخله گری وفروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم تروریسم دست بردارد.
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
0
دلار ۱۰ هزار تومانی نتیجه مذاکره دولت روحانی، ظریف وزیرخارجه کشورمان با اروپا و آمریکا بود.
دولت روحانی باید ازمردم عذرخواهی کند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: