کد خبر: ۷۸۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲
تعداد بازدید: ۵۸۴
اشکان دژاگه که به تازگی به تراکتورسازی پیوسته است در یک اقدام عجیب سیّد شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  بازیکن محبوب و پرطرفدار فوتبال ایران در نهایت سر از لیگ برتر ایران درآورد و به یکی از پرطرفدارترین تیم های کشورمان پیوست. اشکان دژاگه در یک اقدام عجیب و غیر منتظره با تراکتورسازی تبریز قرارداد امضاء کرد تا طرفدارن فوتبال بتوانند این بازیکن را در لیگ برتر ایران مشاهده کنند.

 

 

اشکان دژاگه و مسعود شجاعی

 

حال در یک اتفاق بسیار جالب و فوق العاده عجیب سازمان لیگ در کارتی که برای مجوز  بازی این بازیکن صادر  کرده است نام او را سیّد اشکان دژاگه درج کرده است و می توان گفت این بازیکن نیز سیّد شده است. البته احتمالا اشتباهی رخ داده است و یا این امکان نیز وجود دارد که این بازیکن واقعا سید باشد و ما طرفداران فوتبال از آن بی خبر بوده ایم.

 

کارت بازی سید اشکان دژاگه

 

 

خود اشکان دژاگه هنوز در این باره عکس العملی نشان نداده است و باید دید که آیا این اتفاق حواشی را به دنبال خواهد داشت یا خیر.

ورزش 11

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: