کد خبر: ۷۸۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
تعداد بازدید: ۳۳۷
شفر: در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال: فشار زیادی به تراکتور وارد کردیمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، وینفرد شفر پس از پیروزی ۳ بر صفر استقلال مقابل تراکتورسازی گفت: به تیمم تبریک می‌گویم. در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و فشار زیادی به تیم حریف آوردیم و توانستیم به گل هم برسیم.


وی افزود: این سه امتیاز هدیه‌ای بود از سوی همه تیم به پادوانی که امروز به ورزشگاه آمد و آرزوی سلامتی برای او دارم. چیزی برای تراکتورسازی تمام نشده و آنها هم تیم خوبی دارند و آنها سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند برای داشتن تیم خوب. خوشحالم برای تیم جدیدم با حضور کریمی، گرو، باقری و... که بهتر از این هم خواهند شد. حالا وقت این است که کمی استراحت کنیم و برای آینده آماده شویم.


سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: هوا این روزها خیلی گرم است و شنیده‌ام در بازی بعدی گرمای هوا ۴۴ درجه است. خیلی خوشحالم و شرایط ورزشگاه هم خیلی خوب بود برای هواداران دو تیم، اما فکر می‌کنم هواداران تراکتورسازی به دلیل ناراحتی زودتر ورزشگاه را ترک کردند. پیش از این هم گفته بودم که چقدر خوب است اگر هواداران به ورزشگاه بیایند و بدون مشکل ورزشگاه را ترک کنند.


شفر در پاسخ به این سؤال که پس از رفتن ستاره‌هایش چه کاری کرده که تیم خوب بازی می‌کند، گفت: من فقط دنبال بازیکنان خوب نیستم، بلکه قبل از امضای قرارداد با بازیکنان صحبت می‌کنم که باید شخصیت خیلی خوب هم داشته باشند. همه بازیکنانی که امروز بازی کردند، دوست داشتند برای استقلال بازی کنند. مثلاً گرو بازیکنی نبود که فقط به استقلال بیاید، بلکه او دوست داشت اینجا باشد تا برای ما بازی کند. همینطور مرتضی تبریزی که همیشه دوست داشت برای استقلال بازی کند و عملکرد او را امروز دیدید و اینطور نبود که فقط به استقلال بیاید و بازی کند. بازیکنان استقلال شخصیت خیلی خوبی هم دارند.


وی در خصوص اینکه آیا برد ۳ بر صفر استقلال مقابل تراکتورسازی جرقه بود یا این عملکرد ادامه خواهد داشت، گفت: همه مربیان آلمانی وقتی تیم‌شان قهرمان می‌شد، می‌گفتند که بازی بعدی‌مان سخت‌ترین بازی است. امروز کار تیمی و تاکتیکی‌مان برترین بود و همه بازیکنان ما که به زمین می‌آیند، ۱۱ بازیکن عادی نیستند که فقط بازی کنند، بلکه ۱۱ بازیکنی هستند که به زمین می‌آیند تا برنده شوند. فقط هم همین بازیکنان نیستند و بازیکنان روی نیمکت هم برای برد انگیزه دارند و حتی مربیان روی نیمکت برای برد انگیزه‌شان بالاست.


سرمربی آلمانی استقلال در پاسخ به این سؤال که بهترین مربی آلمانی فوتبال جهان کیست، خاطرنشان کرد: به نظر من، هلموت شون. یک مربی وقتی می‌تواند خیلی خوشحال باشد که لیگ بسیار خوبی باشد، مثل دوره قبل جام جهانی که آلمان قهرمان شد و لیگ خیلی خوبی داشت و تیم‌های قدرتمندی در لیگ آلمان بازی می‌کردند. امروز تولد اوتری هاگل بود. زمانی که او مربیگری می‌کرد، کار بسیار سخت‌تر بود و مثل امروز نبود که پای لپ تاپ بروند و اطلاعات تیم حریف را کسب کنند، بلکه بازی حریف را بو می‌کشیدند. درباره عملکرد خودمان هم می‌گویم، تیم ما هم تیمی است که از بالا پرس می‌کند و از همان خط حمله کارمان شروع می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: