کد خبر: ۷۸۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۳۶۵
رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه هم اکنون ترافیک در جاده هراز محدوده آمل به صورت مقطعی نیمه سنگین است، گفت: از لحاظ شرایط آب و هوایی آسمان استان نیمه ابری و سطح جاده‌ها خشک است.آمد وشد کامیون در جاده هراز تا ساعت ۱۲ امشب ممنوع است.همچنین رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ بعد از ظهر فردا از کرج به چالوس منطقه مرزن آباد بسته می‌شود و جاده چالوس به تهران از ساعت ۱۷ در صورت ترافیک سنگین یکطرفه می‌شود.
آخرین وضعیت ترافیک در جاده‌های مازندران/ ترافیک در جاده هراز نیمه سنگین

به گزارش خبرداغ ، رییس پلیس راه مازندران از ترافیک عادی و روان برخی جاده‌های مازندران و ترافیک نیمه سنگین جاده هراز خبر داد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: ترافیک هم اکنون در جاده‌های چالوس، سواکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ترافیک در جاده هراز محدوده آمل به صورت مقطعی نیمه سنگین است، افزود: از لحاظ شرایط آب و هوایی آسمان استان نیمه ابری و سطح جاده‌ها خشک است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است. گفت: آمد وشد کامیون در جاده هراز تا ساعت ۱۲ امشب ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ بعد از ظهر فردا از کرج به چالوس منطقه مرزن آباد بسته می‌شود و جاده چالوس به تهران از ساعت ۱۷ در صورت ترافیک سنگین یکطرفه می‌شود.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

سرهنگ قدمی رانندگان و مسافران را به رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از عبوردر شانه خاکی هنگام ترافیک، استفاده از کمربند ایمنی همه سرنشینان خودرو‌ها توصیه کرد.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: