کد خبر: ۷۸۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۶۱۱
برانکو ایوانکوویچ برای دستیابی به نهمین امتیاز فصل راهی خوزستان شده است تا مقابل استقلال قرار گیرد.
ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال خوزستانبه گزارش خبرداغ ، شاگردان برانکو ایوانکوویچ علیرغم تمام مشکلاتی که با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی این تیم را تهدید می‌کند، اکنون با شش امتیاز در صدر جدول حضور یافته‌اند. دو پیروزی متوالی مقابل پدیده مشهد و فولاد خوزستان، اکنون آنها را امیدوار کرده تا برابر اولین تیم آبی پوش لیگ به برتری دست یابند و صدرنشینی خود را تثبیت کنند.

 

برانکو ایوانکوویچ برای این بازی در ترکیب خود محسن ربیع خواه را همچنان به دلیل مصدومیت نخواهد داشت و کمال کامیابی نیا نیز که در جدال مقابل فولاد مصدوم شده بود، شرایط بازی را به دست آورده است.


مهمترین موضوع اما در خصوص ترکیب پرسپولیس به حضور علیرضا بیرانوند بازمی‌گردد. دروازه بان ملی پوش و موفق پرسپولیس در جام جهانی روسیه طی دو بازی اخیر به زعم سرمربی تیم به دلیل ناآمادگی حضور نداشته است اما شرایط آخرین تمرین گواه از احتمال حضور او در این جدال می‌دهد. بوژیدار رادوشوویچ طی دو بازی اخیر گلی دریافت نکرده اما همچنان نگاه‌ها به علیرضا بیرانوند است تا به عنوان شماره یک شرایط بازگشت به ترکیب اصلی را به دست بیاورد. 


خط دفاعی پرسپولیس علیرغم مصدومیت جزیی شجاع خلیل زاده تغییری نسبت به دو بازی قبلی نخواهد داشت و با همان ترکیب چهار نفره سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری و حسین ماهینی شکل خواهد گرفت.


در خط میانی علیرغم حرف و حدیث درباره عدم حضور کمال کامیابی نیا، با توجه به حضور موفق این هافبک در تمرینات هفته اخیر او بار دیگر در ترکیب حاضر خواهد شد تا در کنار احمد نوراللهی، سیامک نعمتی و بشار رسن تدارک حمله و حفظ دروازه را برعهده گیرند.


خط هجومی پرسپولیس نیز با حضور علی علیپور و امید عالیشاه شکل خواهد گرفت. علیپور که عنوان آقای گلی فصل گذشته را در کارنامه دارد، در این بازی به دنبال ثبت دومین گل خود و بازگشت به کورس مدعیان آقای گلی است. در کنار او نیز عالیشاه که در بازی برابر فولاد نمایش موفقی داشت امیدوار است در بازگشت به این تیم اولین گل خود را رقم بزند. 
دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر و از ساعت 20:30 برگزار خواهد شد.


ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، امید عالیشاه، علی علیپور، بشار رسن، سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، محمد انصاری و حسین ماهینی

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: