کد خبر: ۷۸۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۳۷۰
تیم فوتبال استقلال خوزستان امشب با ترکیبی تقریبا مشابه هفته های گذشته به مصاف پرسپولیس می رود.
ترکیب احتمالی استقلال خوزستان مقابل پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، هفته سوم رقابت های لیگ برتر امشب با انجام 3 بازی آغاز می شود. در یکی از مهم ترین بازی های شب نخست این هفته، از ساعت 20:30 در ورزشگاه غدیر اهواز تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس با هم روبرو می شوند.


استقلال خوزستان که در بازی های قبلی خود یک تساوی مقابل گسترش فولاد به دست آورده و پس از آن در دیدار خانگی برابر پدیده شکست خورده، امشب دیداری سخت خواهد داشت و از مدافع عنوان قهرمانی پذیرایی خواهد کرد.

 

آبی ها در دو بازی گذشته ترکیب های تقریبا متفاوتی داشته اند. نکته ثابتی که در ترکیب هفته های اول و دوم این تیم وجود داشته، دروازه بان و خط دفاع است.

 

حسن پور حمیدی گلر جوان استقلال 2 بازی قبلی را به صورت فیکس بازی کرده و احتمالا امشب هم دروازه بان اصلی خواهد بود. دیگر گلر این تیم فرزین گروسیان است که دیر به استقلالی ها اضافه شده و هنوز در ترکیب قرار نگرفته است.

 

در خط دفاع رهبری تیم به عهده احمد آل نعمه است. مدافع 35 ساله و اهوازی که سابقه زیادی در تیم های شهر خود دارد، امسال با پیراهن استقلال خوزستان به میدان می رود و امشب سومین حضور فیکس خود را تجربه خواهد کرد. در کنار او مصطفی کیانی در مرکز دفاع به کار گرفته می شود. همچنین مدافعان کناری این تیم هم وحید حمدی نژاد در چپ و مهرداد پور ابوالقاسم در راست خواهند بود.

 

خط هافبک استقلال هم در بازی های گذشته دستخوش تغییرات شده و هم امشب یک تغییر حتمی خواهد داشت. مهم ترین جابجایی این خط در دیدارهای قبلی، اضافه شدن وحید خشتان بوده است. خشتان که در دقیقه 75 بازی نخست برای اولین بار حضور در لیگ برتر را تجربه کرد، توانست در هر دو بازی برای تیمش گلزنی کند و به اولین پدیده لیگ هجدهم تبدیل شود. در قسمت میانی خط هافبک یعقوب کلانتری، میثم کریمی و محمد شریفی نفرات اصلی داریوش یزدی هستند که به احتمال زیاد امشب هم بازی می کنند.

 

اما تغییر حتمی خط هافبک آبی ها در بازی امشب، مربوط به بازیکن محروم آنها است. وحید نامداری که در سمت چپ خط هافبک بازی می کرد، در بازی مقابل پدیده با دریافت دو کارت زرد از داور، اخراج شد و دیدار حساس برابر پرسپولیس را از دست داد.

 

از طرف دیگر یک گزینه طلایی به نیمکت استقلال اضافه شده که تقریبا ورودش به جمع نفرات اصلی این تیم را باید قطعی دانست. ایمان مبعلی، یکی از بهترین پاسورهای سال های اخیر فوتبال ایران در سن 36 سالگی به استقلال خوزستان پیوسته تا به این تیم استان خودش در فصل سخت پیش رو کمک کند. مبعلی در بازی قبلی به دلیل اینکه تمرینات کمی با آبی پوشان انجام داده بود، حدود 20 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد اما امشب به احتمال بسیار زیاد از ابتدا وارد زمین می شود.


بنا بر این می توان حدس زد که یکی از مردان مرکزی استقلال جای نامداری را پر می کنند و در عوض ایمان مبعلی به عنوان مغز متفکر آبی ها در وسط زمین نقش آفرینی خواهد کرد.

 

در خط حمله هم بازیکن پرتلاش استقلال خوزستان گزینه اصلی بازی امشب است. رضا درویشی امشب هم مانند هر دو بازی قبلی فیکس خواهد بود تا در کنار بازیکنانی مثل خشتان و البته با اتکا به پاس های ایمان مبعلی امید اصلی گلزنی به پرسپولیس باشد.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: