کد خبر: ۷۸۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۳۳۲
مدیرعامل باشگاه نفت آبادان گفت: سایه سنگین رانت تیم فوتبال استقلال و پرسپولس بر در آمدهای تبلیغاتی لیگ برتر ایران دیده می‌شود و از سازمان لیگ انتظار داریم در قرارداد جدید تبلیغات دور زمین تمام تیم ها را ببیند و حق ما را ضایع نکند.
سایه سنگین رانت استقلال و پرسپولیس بر درآمدهای تبلیغاتی دیده می‌شودبه گزارش خبرداغ ، علی عیسی زاده، در پاسخ به این سوال که چرا درهفته های اول و دوم تبلیغاتی محیطی وجود نداشت؟ اظهار کرد: با توجه به این شیوه عقد قرارداد سازمان لیگ و فدراسیون برای تبلیغات محیطی تغییر کرده و قرار است شرکت های برای این موضوع به صورت مستقیم با سازمان لیگ قرارداد منعقد کنند، در هفته‌های اول و دوم تبلیغات دور زمین را نداشتیم و ان شاءالله از  هفته‌های آینده این تبلیغات را خواهیم داشت.

 

وی بیان‌ کرد: شنیده ایم که قرارداد خوبی در این زمینه منعقد شده و انتظارمان از سازمان لیگ این است  که حق و حقوق تمام باشگاه‌ها را در نظر بگیرد و مانند فصول گذشته نباشد که درآمد تبلیغات که حق تمام تیم‌ها است، صرف پرداخت بدهی های استقلال و پرسپولیس شود. این دو تیم خودشان به سازمان لیگ بدهکار هستند و نباید این درآمد تنها صرف آنها شود و باید حق باشگاه های دیگر نیز داده شود.

 

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان ، گفت‌:  مردم از  ما انتظار دارند و ما هم باید بازیکن خوب جذب کنیم و تنها تیم های استقلال و پرسپولیس نیستند که مشکل دارند. درست است  که این دو تیم بزرگ هستند  ولی  نمی‌توانیم از  حق و حقوق مان بگذریم و از  سازمان لیگ انتظار داریم که در قرارداد جدید برای تبلیغات، تمام تیم ها را ببیند و حق ما را ضایع نکند.

 

عیسی زاده در پایان صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس معتقدند که باتوجه به این که بیشترین هوادار را دارند پس باید سهم بیشتری از  درآمد تبلیغات دور زمین به آن ها برسد؟ عنوان کرد: اگر تیم های دیگر مقابل آنها بازی نکنند پس این دو تیم چگونه می‌خواهند در لیگ بازی کنند؟ به گفته خود مسئولان این باشگاه ها، هر دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولس 60، 70 میلیارد تومان از  پیامک ایرانسل درآمد نصیب شان می‌شود  که این درآمد هنگفتی است. سایه سنگین رانت استقلال و پرسپولس بر درآمدهای تبلیغاتی لیگ برتر ایران دیده می شود و این در حالی است که ما بدهکار سازمان لیگ شده ایم و نمی دانم بر چه اساسی با ما این گونه رفتار می‌شود  و این ظلم مضاعفی در حق است.

 

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: