کد خبر: ۷۸۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
تعداد بازدید: ۲۰۲
سخنگوی وزارت امورخارجه:
سخنگوی وزارت امورخارجه جنایت جدید ائتلاف سعودی - اماراتی در هدف قرار دادن اتوبوس حامل کودکان دانش آموز یمنی را به شدت محکوم کرد.
سازمان ملل تلاش‌ خود را برای توقف فوری حملات علیه غیرنظامیان یمن بکار گیرد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بهرام قاسمی جنایت جدید هواپیماهای سعودی - اماراتی در هدف قرار دادن اتوبوس حامل کودکان دانش آموز یمنی در شهر ضیحان استان صعده که منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر از اطفال بی گناه گردید را به شدت محکوم کرد.

این دیپلمات ارشد کشورمان ضمن ابراز همدردی با بازماندگان قربانیان این جنایت جنگی از  مجامع بین المللی و حقوق بشری خواست به هر طریق ممکن مانع استمرار این جنایات از سوی کشورهای مهاجم  به یمن شوند.

قاسمی تاکید کرد: تشدید بمباران مناطق مسکونی و اهداف غیرنظامی نشان از شکست های پی در پی نیروهای ائتلاف در جبهه های جنگی داشته و با ابراز تاسف از استمرار حمایت تسلیحانی برخی کشورهای مدعی حقوق بشر از سعودی و امارات افزود: آنان شریک در این جنایات جنگی بوده و باید پاسخگو باشند.

وی از سازمان ملل و کشورهای اثرگذار خواست تا تلاش های خود را برای توقف فوری حملات افزایش داده  و تدابیر و اقدامات لازم را برای حفاظت از سلامت و امنیت غیرنظامیان بویژه زنان و کودکان بکار گیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: