کد خبر: ۷۸۰۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۲۹۹
برخی معتقدند دوستی دیرین افشانی و حاجی علت مخالفت با استعفای مدیرعامل موسسه همشهری بوده است. افشانی سال‌ها هم در آموزش و پرورش و هم در بخش خصوصی، از نیرو‌های حاجی بوده است. حاجی که با ادعای تن دادن به قانون منع بکارگیری بازنشستگان این استعفای نمایشی (درصورت صحت خیر مخالفت افشانی) را داده، آقازاده خود را در ابتدای انتصابش مدیر دفتر خود کرد. اخبار مربوط به مواهب پست مدیریتی پسر حاجی، بار‌ها جنجال ساز شده است. "انتخاب" بزودی در مورد اتفاقات جنجالی مالی در موسسه همشهری، گزارشی منتشر خواهد کرد.
شهردار تهران با استعفای مرتضی حاجی ٧١ ساله مخالفت کرد! / شعار جوانگرایی، عمل باندگرایی و رفیق بازی؟

طبق اخبار منتشره در فضای مجازی، استعفای مرتضی حاجی مدیرعامل ٧١ ساله موسسه همشهری با مخالفت شهردار تهران مواجه شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، این خبر با وجود گذشت ٢٤ ساعت از انتشارش، هنوز از سوی شهرداری تکذیب نشده و احتمال صحت خبر را بیشتر کرده است.

این درحالیست که افشانی شهردار تهران گفته بود از قانون منع بکارگیری بازنشستگان در شهرداری استقبال کرده و مدیران بازنشسته را از مناصب مدیریتی برکنار می‌کنند.

از سوی دیگر، احتمال برکناری افشانی بدلیل همین قانون بسیار افزایش یافته است و حتی خود او با وجود اصرار بر استثنابودن و عدم مشمولیت به این قانون، اخیرا عقب نشینی کرد و گفت که از مجلس در مورد ادامه فعالیتش استفساریه خواهد گرفت.

برخی معتقدند دوستی دیرین افشانی و حاجی علت مخالفت با استعفای مدیرعامل موسسه همشهری بوده است. افشانی سال‌ها هم در آموزش و پرورش و هم در بخش خصوصی، از نیرو‌های حاجی بوده است.

حاجی که با ادعای تن دادن به قانون منع بکارگیری بازنشستگان این استعفای نمایشی (درصورت صحت خیر مخالفت افشانی) را داده، آقازاده خود را در ابتدای انتصابش مدیر دفتر خود کرد. اخبار مربوط به مواهب پست مدیریتی پسر حاجی، بار‌ها جنجال ساز شده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: