کد خبر: ۷۸۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۲۸۸
مدافع سابق استقلال گفت: پیروزی برای آبی‌پوشان در این بازی از نان شب هم واجب‌تر است و شاگردان شفر محکوم به شکست دادن تراکتورسازی هستند.
پیروزی بر تراکتورسازی برای استقلال واجب تر از نان شب استبه گزارش خبرداغ ، یکی از حساس ترین بازی‌های هفته سوم رقابتهای لیگ برتر، دیداری است بین دو تیم استقلال و تراکتورسازی. دیداری که به زعم بسیاری از کارشناسان بعد از دربی می‌تواند حساس ترین بازی فصل باشد.

 

رضا حسن زاده پیشکسوت آبی‌پوشان در گفتگو با مهر در خصوص این بازی اظهار داشت: پیروزی در این بازی از نان شب هم برای استقلال واجب‌تر است. شفر باید همه تلاشش را بکند تا هر سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

 

مدافع پیشین آبی پوشان بیان داشت: این تیم در دو هفته نخست امتیازاتی از دست داد که نباید از دست می داد و این باعث می‌شود که بازی هفته سوم برای آنها قدری حساس تر از شرایط معمول هم باشد. 

 

حسن زاده تصریح کرد: خریدهای جدید باعث می شود تا دست شفر هم باز تر باشد و حالا این تیم باید شانس بیشتری برای دیدار با تراکتورسازی داشته باشد. البته تراکتورسازی هم خریدهای خوبی داشته و اضافه شدن شجاعی و دژآگه به این تیم بر توان آن خواهد افزود و باعث اضافه شدن بر زیبایی‌ها  و جذابیت‌های این بازی خواهد شد.

 

وی افزود: شفر و توشاک از باتجربه ترین مربیان شاغل در لیگ ایران هستند و هر دو شناخت خوبی از تیم مقابل دارند. در این بازی‌های بزرگ ممکن است یک بازیکن در یک لحظه سرنوشت بازی را رقم بزند و تیمی که بتواند از موقعیت‌ها بهتر استفاده کند می‌تواند برنده بازی باشد.

 

پیشکسوت آبی‌ها تصریح کرد: نقش هواداران استقلال هم در این بازی بسیار حساس است و من بعنوان پیشکسوت این تیم از هواداران می خواهم که در ورزشگاه آزادی فقط به تشویق تیم خود بپردازند و هرگز وارد مسائل حاشیه‌ای نشده و از بی حرمتی به تیم حریف و هوادارانش پرهیز کنند. چرا که قطع به یقین هواداران پر شور تراکتوسازی هم در این بازی حضور خواهند داشت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: