کد خبر: ۷۸۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۲۵۳
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان خبر عضویت ٣٠ نفر از مدیران و کارکنان استانداری کرمان در شبکه قاچاق را تکذیب کرد.
تکذیب خبر عضویت ٣٠ نفر از مدیران و کارکنان استانداری کرمان در شبکه قاچاق

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، دادخدا سالاری خبری مبنی بر اینکه ۳۰ نفر از مدیران و کارکنان استانداری کرمان عضو شبکه قاچاق بودند را تکذیب کرد و گفت: با عوامل نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی برخورد قاطع قضایی خواهد شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در رابطه با مطلب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اینکه ۳۰ نفر از مدیران و کارکنان استانداری کرمان عضو شبکه قاچاق بودند و همچنین

‌استاندار سابق کرمان قبل از فرار به خارج از کشور بازداشت شد را تکذیب کرد.

وی گفت: با هرگونه عوامل نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی برخورد قاطع قضایی صورت خواهد گرفت.

دادستان کرمان به رسالت خطیر ومهم رسانه ها در وضعیت کنونی کشور اشاره کرد و گفت:ضرورت دارد اصحاب رسانه به اصول حرفه ای خبری توجه ویژه ای داشته باشند و از انتشار اخبار غیر واقعی جدا خودداری نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: