کد خبر: ۷۸۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
تعداد بازدید: ۲۴۵
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در جلسه فنی امشب در خصوص ترکیب سرخپوشان تبریزی مقابل استقلال تهران تصمیم گیری می‌کند.
توشاک امشب درباره دژاگه و شجاعی تصمیم می گیردبه گزارش خبرداغ، کارت بازی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه برای حضور در تراکتورسازی تبریز در رقابت های فصل جاری لیگ برتر صادر شده است تا کاپیتان های اول و دوم سرخپوشان تبریزی مشکلی برای بازی فردای این تیم مقابل استقلال تهران نداشته باشند.

 

با توجه به اینکه شجاعی و دژاگه خیلی دیر به تراکتورسازی پیوستند هنوز به مرز آمادگی کامل بدنی نرسیده اند و هماهنگی لازم را با بازیکنان نیز پیدا نکرده اند.

 

با این حال جان توشاک قصد ندارد در استفاده از دو بازیکن گرانقیمت خود عجله کند. از این روز سرمربی سرخپوشان تبریزی برای استفاده از شجاعی و دژاگه در ترکیب اصلی خود امشب تصمیم گیری می کند.

 

وی در نشست با دستیاران خود این موضوع را ارزیابی خواهد کرد تا حضور ستاره های تیم ملی فوتبال ایران مقابل استقلال تهران مشخص شود.

 

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ساعت ۲۰:۳۰ جمعه در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تهران می رود.

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: