کد خبر: ۷۸۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
تعداد بازدید: ۲۲۴
یک کمپانی دانمارکی تولیدکننده کاتالیزورهای صنعتی ۲۰۰ نفر از کارکنانش را به بهانه از سرگیری تحریم‌های آمریکا علیه ایران اخراج کرد.
اخراج ۲۰۰ نفر کارمند یک شرکت دانمارکی به بهانه تحریم‎‌های آمریکا علیه ایران

به گزارش خبرداغ به نقل از رویترز، «هالدور توپسو» کمپانی دانمارکی کاتالیزورهای صنعتی، روز  گذشته-چهارشنبه- اعلام کرد که به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه ایران مجبور به اخراج حدود ۲۰۰ نفر از مجموعه دو هزار و  ۷۰۰ نفری کارکنانش است

«بیرن کلاوزن» مدیر عامل این شرکت دانمارکی در این بیانیه اعلام کرد: ما می‌خواهیم از  اینکه «توپسو» همچنان یک شرکت رقابتی با ظرفیت‌های قابل توجه برای رشد باقی می‌ماند، اطمینان کسب کنیم. بنابراین، با توجه به وضعیت فعلی، متأسفانه باید با بعضی از همکارانمان خداحافظی کنیم.

این شرکت دانمارکی در بیانیه‌ای اعلام کرد که اعمال مجدد تحریم‌های آمریکا علیه ایران شرایط را برای مشتریان این شرکت در خصوص تامین مالی پروژه‌هایشان در ایران بسیار دشوار کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: