کد خبر: ۷۸۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
تعداد بازدید: ۲۹۹
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و داده‌های هواشناسی در سه روز آینده در استان‌های واقع در سواحل خزر، برخی نقاط استان‌های شمال غرب و ارتفاعات البرز رگبار باران،‌ گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. وظیفه گفت: آسمان تهران فردا و پس فردا (۱۹ و ۲۰ مردادماه) صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. فردا دمای هوا به ۳۹ و ۲۸ درجه سانتیگراد و روز جمعه به ۳۸ و ۲۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.
رگبار باران در شمال / رعد و برق در جنوب / تهران جمعه ۳۸ درجه می‌شود

به گزارش خبرداغ، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و داده‌های هواشناسی در سه روز آینده در استان‌های واقع در سواحل خزر، برخی نقاط استان‌های شمال غرب و ارتفاعات البرز رگبار باران،‌ گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا افزود: دریای خزر طی سه روز آینده مواج خواهد بود. طی امروز و فردا (۱۸ و ۱۹ مردادماه) با نفوذ جریانات شمالی، تشدید بارش در استان‌های گیلان و غرب مازندران رخ می‌دهد.

به گفته وظیفه از روز جمعه تا یکشنبه (۱۹ تا ۲۱ مردادماه) کاهش نسبی دما در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: در سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط جنوب سیستان و بلوچستان،‌ شمال و شرق هرمزگان و جنوب شرق فارس رشد ابر، وزش باد، گاهی همراه با رعد و برق قابل پیش‌بینی است. در شرق کشور امروز تا ظهر فردا از میزان شدت وزش باد در این منطقه کاسته می‌شود و مجددا از بعدازظهر فردا (۱۹ مردادماه) تا شنبه (۲۰ مردادماه) وزش باد شدید و گرد و خاک به‌ویژه در منطقه زابل در شرق کشور حاکم خواهد بود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا و پس فردا (۱۹ و ۲۰ مردادماه) صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. فردا دمای هوا به ۳۹ و ۲۸ درجه سانتیگراد و روز جمعه به ۳۸ و ۲۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: