کد خبر: ۷۸۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
تعداد بازدید: ۲۰۷
شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد که با توجه به تداوم شرایط جوی و ضرورت مدیریت انرژی، ساعت‌های کاری بانک‌ها و موسسه‌های اعتباری استان تهران تا پایان مرداد ماه جاری همان ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه باقی می‌ماند.
ساعت شروع به کار بانک‌های استان تهران تا پایان مرداد، ۶:۳۰ باقی ماند

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد که با توجه به تداوم شرایط جوی و ضرورت مدیریت انرژی، ساعت‌های کاری بانک‌ها و موسسه‌های اعتباری استان تهران تا پایان مرداد ماه جاری همان ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه باقی می‌ماند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا، اطلاعیه شورای هماهنگی بانک‌ها می‌افزاید: باتوجه به نامه شماره ۹۷/۰۱/۲۴۴۴۷ تاریخ هفدهم مرداد ماه ۹۷ استاندار تهران، ساعت شروع به کار همه بانک‌ها و موسسه‌های اعتباری در استان تهران از تاریخ بیستم لغایت سی و یکم مرداد ماه ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح است.

این شورا همچنین بر رعایت صرفه جویی لازم در مصرف انرژی تاکید کرد.

در حالت عادی بانک‌های دولتی بطور عمده بین ساعات هفت و ۳۰ تا ۱۴ و ۳۰ و بانک‌های خصوصی از هفت و ۳۰ تا ۱۶ فعالیت می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: