کد خبر: ۷۸۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
تعداد بازدید: ۲۱۷
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از بررسی مفاسد اقتصادی بیش از ۵ میلیارد تومان در سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد.
بررسی مفاسد اقتصادی بالای ۵ میلیارد تومان در «سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی»

به گزارش خبرداغ، اللهیار ملکشاهی در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره جلسه کمیسیون حقوقی قضایی با رئیس مجلس شورای اسلامی درخصوص ادامه رسیدگی به طرح تأسیس سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: جلسه‌ای با حضور رئیس محترم مجلس تشکیل شد و باقی موادی که مانده بود هم به اتمام رسید.

رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمامی مواد قرائت شد و ما قصدمان این است که هرچه سریعتر سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی را تشکیل دهیم، از نظر کمیسیون کار تمام شده و باید ویراستاری‌های لازم صورت گیرد. 

وی افزود: ظرف یکی، دو هفته آینده این لایحه را تقدیم هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خواهیم و قاعدتا با توجه به حسیاسیتی که مضوع دارد، امیدواریم در صحن با اولویت بررسی شود تا ظرف دو، سه ماه آینده تبدیل به قانون کنیم.

ملک‌شاهی تاکید کرد: همه سعی‌مان ایت است که یک سازمان مستقل مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل شود.

وی خاطرنشان کرد: ابتدا بنا بود پرونده‌هایی که بالای ۱۰ میلیارد هستند در این سازمان رسیدگی شود اما باتوجه به محاسباتی که داشتیم قرار شد که این عدد به ۵ میلیارد تومان برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: