کد خبر: ۷۸۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۶
تعداد بازدید: ۱۱۶۷
«محمدباقر نوبخت» معاون رییس جمهوری تاکید کرد: از هیچ کوشش و تلاشی جهت نیل به اهداف عالی و درخشش باشگاه استقلال و کسب ستاره سوم و قهرمانی در قاره آسیا دریغ نخواهیم کرد.
نوبخت: برای قهرمانی استقلال در آسیا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد«محمدباقر نوبخت» معاون رییس جمهوری تاکید کرد: از هیچ کوشش و تلاشی جهت نیل به اهداف عالی و درخشش باشگاه استقلال و کسب ستاره سوم و قهرمانی در قاره آسیا دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا از باشگاه استقلال، محمدباقر نوبخت بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در دیداری با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال درباره رفع مسایل و مشکلات این باشگاه به آنان قول مساعد همکاری داد.

«امیر حسین فتحی» مدیرعامل استقلال به اتفاق اعضای هیات مدیره باشگاه با حضور در ساختمان مرکزی سازمان برنامه و بودجه با محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه درباره مسائل و مشکلات باشگاه استقلال گفتگو کردند.

در این جلسه صمیمی و دوستانه، ابتدا مدیرعامل باشگاه گزارش مبسوطی از روند فعالیت‌های جاری و چشم انداز باشگاه و آماده سازی تیم استقلال برای حضور قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا و نیز تهدید‌های فراروی باشگاه ارائه کرد.
در ادامه این دیدار، معاون رییس جمهوری ضمن ارشاد و ارائه طریق، قول همه گونه مساعدت و همکاری را به باشگاه استقلال داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
United States
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
0
داداش حقوق این کارگرای بدبخت رو بده تو پفیوس بعد بیا وارد بازیهای پوپولیستی بشو ... دیوس میدونی الان چند صد هزارکارگر اخراج شدند یا چند ماهه حقوق نگرفتند ... تف به شرف نداشته ات ... ویلای شمال میری آقای نوبخت خوش می گذره ... جوج می زنی با نوشابه ... ملت به همین زودی از کون آویزونت خواهند کرد ...
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: