کد خبر: ۷۸۰۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸
تعداد بازدید: ۳۶۸
پزشکیان، نایب رئیس مجلس بیان کرد: دختر من در پتروشیمی جم کار می‌کند و مسئول هم نیست بلکه در پروژه‌ای کار می‌کند در فضای مجازی گفته بودند که او ۱۰ میلیون حقوق می‌گیرد اما دختر من ۴ میلیون حقوق دریافت می‌کند و آیا من رانت‌خوار هستم. دخترم قبل از این دولت در پتروشیمی جم بوده خوب است آقای پورابراهیمی هم بگوید اطرافیانش کجا هستند
پزشکیان: دخترم قبل از این دولت در پتروشیمی جم بوده است/ آقای پورابراهیمی هم بگوید اطرافیانش کجا هستندبه گزارش خبرداغ ، در جریان رسیدگی به استیضاح علی ربیعی پس از اینکه صحبت‌های محمدرضا پورابراهیمی که در موافقت با استیضاح صورت گرفت به اتمام رسید علی لاریجانی فرصتی را در اختیار مسعود پزشکیان قرار داد که از خود دفاع کند.

پزشکیان خاطرنشان کرد: دختر من در پتروشیمی جم کار می‌کند و مسئول هم نیست بلکه در پروژه‌ای کار می‌کند در فضای مجازی گفته بودند که او ۱۰ میلیون حقوق می‌گیرد اما دختر من ۴ میلیون حقوق دریافت می‌کند و آیا من رانت‌خوار هستم. دخترم قبل از این دولت در پتروشیمی جم بوده خوب است آقای پورابراهیمی هم بگوید اطرافیانش کجا هستند.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی فرصت دیگری را در اختیار پورابراهیمی قرار داد و پورابراهیمی گفت: برای تایید توسط پزشکیان تشکر می‌کنم در همین حین غلامرضا حیدری در صحن علنی مجلس جلوی جایگاه هیئت رئیسه قرار گرفت و به علی لاریجانی اعتراض کرد و لاریجانی در پاسخ ابراز داشت: آقای پورابراهیمی حرف‌هایی زدند و آقای پزشکیان هم پاسخ دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پزشکیان شارلاتان
United States
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
0
داداش رانت از دولت قبلی بوده ... شما اگر لیاقت داشتید بعد از اینکه تمام فرزندان سرافراز این ملت نجیب که با رای اونها دارید فساد می کنید رو استخدام کردید توله های خودتون رو استخدام می کردید... ننگ بر شما ... انشا الله مجلس بعدی یک مجلسی به نجابت ملت ایران تشکیل بشه و اولین قانونی هم که تصویب می کنه اخراج همه این توله ها ی بی لیاقت از کشور بعد از مصادره اموال البته ....
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: