کد خبر: ۷۸۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۲۸۲
رئیس کمیته امداد با بیان اینکه این نهاد یک اورژانس اجتماعی است که اکنون ظرفیت آن تکمیل است و برای پذیرش نیازمندان خارج از چرخه حمایتی نیازمند کمک و حمایت مسئولان هستیم. گفت: ما مسئولان باید به داد مردم برسیم تا مردم ما را از خود بدانند.
رئیس کمیته امداد: مسئولان باید به داد مردم برسند تا آنها ما را از خود بدانند
به گزارش خبرداغ ، سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد با هدف بررسی وضعیت خدمات‌دهی به مددجویان این نهاد برای سومین بار به استان گلستان سفر کرد.

وی با بیان اینکه برای حل مشکل محرومان باید از تمام ظرفیت بخش‌ها و دستگاه‌های اجرایی استفاده کرد، گفت: هزار مسکن روستایی برای مددجویان گلستانی با همکاری استانداری این استان ساخته خواهد شد.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه حمایت‌های دولت و مجلس شورای اسلامی ایران بر بهبود شرایط مددجویان اثربخش بوده است افزود: کمیته امداد یک اورژانس اجتماعی است که اکنون ظرفیت آن تکمیل است و برای پذیرش نیازمندان خارج از چرخه حمایتی این نهاد، نیازمند کمک و حمایت مسئولان هستیم. 

فتاح با تاکید بر همدلی و وحدت میان شیعه و سنی، یادآور شد: وحدت میان ساکنان یک منطقه همراه با مدیریت جهادی موجب حل مشکلات می‌شود.

وی با اشاره به اهل سنت بودن برخی از ساکنان استان گلستان، اعلام کرد: میانگین کمک حامیان به ایتام بندر ترکمن بیش از متوسط کشوری است که این موضوع نشان دهنده وحدت میان شیعه و سنی است.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه در جنگ اقتصادی کنونی همه مسئول هستیم و فقط با مدیریت جهادی و انقلابی می‌توان به داد مردم رسید، گفت: چیزی که مردم را در سه ماه گذشته آزار داد، تورم نیست، اینکه چه کسانی وارد کنندگان خودرو و مداخله‌گران بازار سکه و ارز هستند برای مردم دردناک است؛ البته دولت  روحانی این موضوع را پذیرفته است و قوه قضائیه نیز با جدیت موضوع را پیگیری کند.

فتاح با تاکید بر اینکه واردات بی‌رویه و سفرهای خارجی بی‌مورد مسئولان باید کنترل شود، افزود: مردم از مسئولان خواهان برخورد جدی با این افراد هستند. ما مسئولان باید به داد مردم برسیم تا مردم ما را از خود بدانند.

وی کاهش قیمت دلار و سکه در بازار را پس از امضاء ادامه تحریم‌های ایران توسط امریکا، تحقیر تصمیم ترامپ دانست و افزود: التماس دشمن برای مذاکره نشان‌دهنده متضرر شدن امریکا است.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه ایران در همه میدان‌های نبرد پیروز است، تصریح کرد: حتی کشورهای غربی‌ نیز به این موضوع اعتراف کردند؛ بنابراین اگر بازهم کشور را تحریم‌ کنند، شکست خواهند خورد.

فتاح با بیان اینکه دشمن درصدد است القا کند، فقرا در ایران شورش کرده‌اند، اظهار کرد: به همین دلیل دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا به کمیته امداد حمله کند؛ چرا که این نهاد با خدماتی که در اختیار نیازمندان قرار می‌دهد، رشته‌های دشمن را پنبه کرده است.
فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: