کد خبر: ۷۸۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۳۳۹
همزمان با روز خبرنگار صورت گرفت
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با حضور در سایت خبری چمدان ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و تبریک این روز به سؤالات خبرنگاران این سایت خبری پاسخ داد.
بازدید رئیس سازمان میراث‌فرهنگی از سایت خبری چمدان
به‌گزارش خبرداغ به نقل از  میراث‌آریا، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، امروز چهارشنبه 17 مرداد و همزمان با فرارسیدن روز خبرنگار در تحریریه سایت خبری چمدان حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های این سایت خبری با سردبیر، مدیران و خبرنگاران این سایت تخصصی حوزه میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت‌و‌گو کرد.

مونسان در این بازدید ضمن گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار و تبریک این روز به سردبیر و خبرنگاران سایت خبری چمدان و تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران، به سؤالات خبرنگاران در خصوص موضوعات مختلف از جمله صیانت از میراث‌فرهنگی و آثار تاریخی، عوارض خروج از کشور، ارز مسافرتی، سفرهای ارزان‌قیمت، تبدیل سازمان میراث‌فرهنگی به وزارتخانه و... پاسخ گفت.

مونسان در این بازدید از خبرنگاران به‌عنوان افرادی پرتلاش یاد کرد که موضوعات مرتبط با میراث‌فرهنگی و گردشگری با کمک آن‌ها می‌تواند به یک مطالبه و جریان تبدیل شود.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همچنین با اشاره به نقش خبرنگاران از آن‌ها خواست تا در ارتقای جایگاه سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کمک کنند.

سردبیر سایت خبری چمدان توضیحاتی را در خصوص این سایت به‌عنوان تنها سایت تخصصی حوزه میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به معاون رئیس‌جمهوری ارائه کرد.

مونسان سپس با حضور در بخش تحریریه این سایت خبری، خبر مربوط به حضور و بازدید خود از این سایت را بر روی خروجی سایت چمدان منتشر کرد.

محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی، پویا محمودیان معاون صنایع‌دستی و روح‌الله مهدی‌نژاد رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث فرهنگی در این بازدید مونسان را همراهی کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: