کد خبر: ۷۸۰۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹
تعداد بازدید: ۲۳۷
احمد محجوب سخنگوی رسمی وزارت خارجه عراق در این بیانیه گفت: عراق مخالف اصل تحمیل تحریم علیه هر کشوری است که در درجه اول به اقشار مختلف مردم این کشور‌ها خسارت وارد می‌کند. وی با بیان "عراق مواضع درخشان ایران در حمایت از عراق در زمان بحران‌ها را به یاد دارد"، گفت: هر ضرری که به کشوری وارد می‌شود تاثیری منفی بر امنیت و ثبات کل منطقه دارد.
مخالفت رسمی وزارت خارجه عراق با تحریم‌های آمریکا علیه ایران / ما مواضع درخشان ایران در حمایت از عراق در زمان بحران‌ها را به یاد داریموزارت خارجه عراق با صدور بیانیه‌ای رسمی بر مخالفت خود با تحریم‌های آمریکا علیه ایران تاکید کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از   تسنیم ، وزارت خارجه عراق امروز چهارشنبه بیانیه‌ای درباره تحریم‌های آمریکا علیه ایران صادر کرد.

احمد محجوب سخنگوی رسمی وزارت خارجه عراق در این بیانیه گفت: عراق مخالف اصل تحمیل تحریم علیه هر کشوری است که در درجه اول به اقشار مختلف مردم این کشور‌ها خسارت وارد می‌کند.

وی با بیان "عراق مواضع درخشان ایران در حمایت از عراق در زمان بحران‌ها را به یاد دارد"، گفت: هر ضرری که به کشوری وارد می‌شود تاثیری منفی بر امنیت و ثبات کل منطقه دارد.

محجوب اظهار داشت: در حالی که وزارت خارجه عراق از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از عراق در نبرد علیه تروریسم قدردانی می‌کند، از جامعه جهانی می‌خواهد که برای بازداشتن آمریکا از ادامه تحریم‌ها علیه ایران، فشار بیاورد.

به نقل از السومریه نیوز، وی افزود: ما معتقدیم که پیامد‌های منفی تحریم‌های آمریکا علیه ایران برای عراق و کل منطقه از لحاظ اقتصادی و اجتماعی زیاد است، زیرا ایران کشور همسایه مهمی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: