کد خبر: ۷۸۰۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۴۶۳
بازی استقلال و تراکتورسازی حساسیت فراوانی را دارد.
نگاه ویژه به آن ور آبی ها در بازی استقلال و تراکتور/ جنگ آلمان و بریتانیا در ورزشگاه آزادی+ عکسبه گزارش خبرداغ ، تیمهای استقلال و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر جمعه شب به مصاف هم می روند. این دیدار در حالی به انجام می رسد که خارجی های دو تیم می توانند رقابت جالبی را با یکدیگر داشته باشند.

 

آنتونی استوکس و هری فورستر دو مهره خارجی تیم تراکتور به حساب می آیند که در ترکیب پرشورها به میدان می روند. استوکس در هفته دوم موفق شد تک گل تیمش را وارد دروازه نساجی کند و فورستر هم این روزها در تمرینات تراکتور فوق العاده آماده نشان داده است. پیش از این بازیکنانی چون کرار جاسم، فلاویو لوپز و ادینیو و ... موفق شدند به استقلال گل بزنند و حالا باید دید از بین فورستر و استوکس کدام می توانند این کار را تکرار کنند.

 

 

در سوی مقابل استقلال با یک بازیکن خارجی به میدان می آید. مارکوس نئومایر در این هفته کنار آبی پوشان حضور داشته و تمرین کرده است. این بازیکن 32 ساله و آلمانی به جای سرور جپاروف به ترکیب آبی پوشان می آید و باید دید توسط شفر به بازی گرفته می شود یا خیر. آی تی سی طارق همام صادر نشده و الحاجی گرو هم هنوز آمدنش صد در صد نشده است و به همین دلیل نئومایر تنها نماینده خارجی آبی ها خواهد بود. فصل قبل برد 1-0 استقلال مقابل تراکتورسازی با گل سرور جپاروف به ثمر نشست و باید دید نئومایر می تواند کار ستاره ازبکستانی را تکرار کند یا خیر.

 

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: