کد خبر: ۷۸۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۵۳۶
در حالی به هفته سوم رقابتهای لیگ برتر نزدیک می‌شویم که پرونده نقل و انتقالات در باشگاه استقلال همچنان باز است و رفت و آمد بازیکنان ادامه دارد.
یک استقلالی رفتنی شد/ خط قرمز شفر روی نام مهاجم آبی هابه گزارش خبرداغ ، جابر انصاری مهاجمی که از ابتدای لیگ پانزدهم پیراهن استقلال را بر تن کرد و به لطف دو بار گلزنی در بازی‌های رفت و برگشت دربی خیلی زود جای خود را نزد هواداران باز کرد، این روزها به سرنوشت عجیبی در استقلال دچار شده است. مهاجم تبریزی آبی‌ها از اواسط فصل گذشته بود که با هجمه ای شدید از سوی هواداران استقلال مواجه شد و این باعث شد تا باوجود قراردادی که از فصل گذشته با استقلال داشت، نامش در لیست مازاد این تیم قرار بگیرد.

 

انصاری با شروع تمرینات آبی پوشان با استناد به قراردادش در همه جلسات تمرین حضور یافت اما هنگام اعزام این تیم به اردوی ترکیه نام وی از لیست سفر خارج شد تا به صورت علنی مشخص شود که وی در لیست مازاد قرار دارد. بعد از آن اخباری تایید نشده در محافل به گوش رسید بر این مبنی که یکی از مدیران سابق استقلال تحت تاثیر فضای مجازی مخالف ادامه همکاری انصاری با استقلال بوده و شفر شخصا چینن نظری نداشته است.

 

این فرضیه وقتی بیشتر قوت گرفت که بعد از تغییرات مدیریتی در استقلال و روی کار آمدن تیم جدید مدیریتی انصاری بار دیگر به تمرینات آبی پوشان فراخوانده شد و کارش را از سر گرفت. اما با آغاز دور جدید نقل و انتقالات پیش فصل استقلال رفته رفته بار دیگر فضا برای ادامه همکاری انصاری با استقلال تنگ شد.

 

امروز به صورت رسمی پیراهن شماره ۱۱ استقلال که در سه فصل گذشته در اختیار انصاری بود به مرتضی تبریزی خرید جدید این تیم تعلق گرفت تا مشخص شود انصاری از حالا به بعد در تفکرات شفر جایی ندارد. به خصوص که الحاجی گروه مهاجم اهل کشور نیجریه هم در تهران حضور دارد تا برای پیوستن به استقلال با این تیم مذاکره نماید.

 

با همه این توصیفات انصاری همچنان در تمرینات آبی پوشان حضور دارد اما در شرایطی کاملا بلاتکلیف به سر می‌برد. او زمان زیادی برای تعیین تکلیف خود ندارد. او با باشگاه استقلال برای فصل جدید قرارداد دارد و از گذشته هم مطالباتی از این باشگاه دارد و اگر خودش درخواست جدایی بدهد از نظر مالی متضرر می‌شود.

 

انصاری دو راه بیشتر ندارد. راه اول این که با یکی از تیم هایی خواهان به خدمت گرفتنش است به توافق برسد و درخواست جدایی از استقلال را بدهد که قطعا در این صورت باید از بخش اعظمی از مطالباتش گذشته و قید قرارداد فصل آینده اش را هم بزند. اما او با این تصمیم از نظر فوتبالی متضرر نخواهد.

 

دومین راهی که پیش روی جابر انصاری قرار دارد این است فعلا قید حضور در لیگ برتر را زده و منتظر پایان زمان نقل و انتقالات تابستانی و قطعی شدن لیست استقلال در سازمان لیگ باشد که در این حالت او می‌تواند مدعی دریافت همه مطالبات گذشته‌اش و قرارداد فصل جاری‌اش باشد. شاید در این صورت انصاری از نظر مالی ضرر نکند و یا خیلی کمتر از حالت اول ضرر کند، اما این تصمیم موجب دوری او از سطح اول فوتبال ایران شده و ممکن است کار وی برای بازگشت به سطح اول فوتبال سخت شود.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: