کد خبر: ۷۸۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
تعداد بازدید: ۲۸۹
معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در پیامی، فرارسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس سازمان میراث‌فرهنگی به‌مناسبت روز خبرنگار
به‌گزارش خبرداغ به‌نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، متن پیام علی‌اصغر مونسان به این مناسبت به شرح زیر است: «روز خبرنگار روز ارج نهادن به تلاش و تکاپوی آنانی است که در دنیای خبر و اطلاع‌رسانی و برای کشف و بیان حقیقت قلم می‌‎زنند. بی‌شک ادبیات راستین عرصه خبر و روزنامه‌نگاری، ادبیات هوشیاری، انتقاد صریح و منصفانه، واقع‌نگری و دفاع دلسوزانه، ادبیاتی متعهد به صیانت از هویت و ارزش‌های ملی و اعتقادی و منافع جمعی است، و صاحبان چنین ادبیاتی، شایسته تکریم و ستایش‌اند. ضمن ادای احترام به روح پاک خبرنگارانی که در مسیر آگاهی‌بخشی جان خویش را فدا کردند و شهید راه روشنگری شدند، این روز خجسته را به دیده‌بانان حقیقت و حافظان عدالت، خبرنگاران و روزنامه‌‌نگاران عزیز و تلاشگر، تبریک و تهنیت می‌گویم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: