کد خبر: ۷۷۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۲۹۳
در بازار امروز خرید و فروش خودرو همچنان روند کاهش قیمت خودرو‌های داخلی است و معاملات اندکی انجام می‌شود، بر همین اساس قیمت دنا پلاس در بازار امروز با کاهش ۵ میلیون تومانی با قیمت ۷۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با کاهش یک میلیون تومانی با قیمت ۴۶ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ اتوماتیک با کاهش ۵ میلیون تومانی با قیمت ۸۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.
کاهش ۵ میلیون تومانی قیمت‌ برخی خودورهای داخلی +جدولگزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش ۵ میلیون تومانی قیمت خودرو‌های داخلی در سطح بازار دارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم، در بازار امروز خرید و فروش خودرو همچنان روند کاهش قیمت خودرو‌های داخلی است و معاملات اندکی انجام می‌شود، بر همین اساس قیمت دنا پلاس در بازار امروز با کاهش ۵ میلیون تومانی با قیمت ۷۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با کاهش یک میلیون تومانی با قیمت ۴۶ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ اتوماتیک با کاهش ۵ میلیون تومانی با قیمت ۸۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

همچنین ساندرو اتوماتیک هم با کاهش ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی با قیمت ۸۶ میلیون تومان و پژو ۴۰۵ جی ال ایکس با کاهش ۳ میلیون و ۵۰۰ تومانی با قیمت ۴۲ میلیون و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو در بازار امروز به‌شرح زیر است:

کاهش ۵ میلیون تومانی قیمت‌ برخی خودورهای داخلی +جدول

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: