کد خبر: ۷۷۹۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۲۷۶
با موافقت وزارت صنعت، معدن وتجارت، واردات ۲۰ هزار تن کاغذ برای تامین کسری کاغذ مطبوعات و روزنامه در دستورکار قرار گرفت. وزارت صنعت از این پس در نظر دارد، با ترک تشریفات مربوط به این حوزه برای تسریع و جلوگیری از کمبود کاغذ مطبوعات از طریق کارگروه ویژه نسبت به تخفیف ارز سهمیه‌ای کاغذ اقدام کند.
واردات فوری ۲۰ هزار تن کاغذ مطبوعات

با موافقت وزارت صنعت ، معدن وتجارت ، واردات 20 هزار تن کاغذ برای تامین کسری کاغذ مطبوعات و روزنامه در دستورکار قرار گرفت.

به گزارش خبرداغ به نقل از  وزارت صنعت، معدن و تجارت، در پی موافقت وزارت صنعت‌، معدن و تجارت، به قرار گرفتن کاغذ مطبوعات و خمیر کاغذ در گروه یک و نیز تشکیل کارگروه ویژه رسیدگی به مشکل‌های کاغذ، صبح امروز جلسه‌ای با حضور نماینده وزارت ارشاد، روزنامه‌های غیر‌دولتی و نمایندگان وزارت صنعت و معدن و تجارت در محل سازمان توسعه و تجارت برگزار شد.

در این جلسه پس از بررسی درخواست‌های رسیده به وزارت ارشاد مجموعا با واردات 20 هزار تن کاغذ مطبوعات به صورت فوری موافقت و مقرر شد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به هماهنگی ثبت‌ سفارش و مقدمات واردات اقدام کند.

وزارت صنعت،معدن و تجارت از این پس در نظر دارد، با ترک تشریفات مربوط به این حوزه برای تسریع و جلوگیری از کمبود کاغذ مطبوعات از طریق کارگروه ویژه نسبت به تخفیف ارز سهمیه‌ای کاغذ اقدام کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: