کد خبر: ۷۷۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
تعداد بازدید: ۶۴۱
اورژانس کشور از وقوع آتش‌سوزی در ساختمانی واقع در بلوار آفریقا تهران خبر داد. این حادثه ساعت ۹:۴۵ دقیقه صبح امروز به وقوع پیوست. حادثه تاکنون ۱۲ مصدوم داشته که ۱۰ نفر از آن‌ها به صورت سرپایی درمان و ۲ نفر به بیمارستان منتقل شده است.
آتش‌سوزی در ساختمان ۱۰ طبقه در خیابان جردن تهران / ۱۲نفر مصدوم شدند / علت حادثه شعله ور شدن تینر، هنگام نقاشی در طبقه هشتم بود

به گزارش خبرداغ، مدیر روابط عمومی اورژانس کشور از وقوع آتش‌سوزی در ساختمان ۹ طبقه در شهر تهران خبر داد.

محمد کرم درآبادی مدیر روابط عمومی اورژانس کشور در گفتگو با فارس از وقوع آتش‌سوزی در ساختمان ۹ طبقه واقع در بلوار آفریقا تهران خبر داد.

وی افزود: این حادثه ساعت ۹:۴۵ دقیقه صبح امروز به وقوع پیوست که بلافاصله نیرو‌های اورژانس و آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

درآبادی تصریح کرد: این حادثه تاکنون ۱۲ مصدوم داشته است که ۱۰ نفر از آن‌ها به صورت سرپایی درمان و ۲ نفر به بیمارستان منتقل شده است.

همچنین سید جلال ملکی در گفت‌گو با مهر درباره حریق یک ساختمان اداری در خیابان جردن، گفت: دقایقی قبل آتش سوزی در یک ساختمان اداری در خیابان نلسون ماندلا (جردن )، خیابان صبا رخ داد که به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که آتش نشانان به‌ سرعت از چند ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل حادثه ساختمان ۱۰طبقه اداری است که حریق از طبقه هشتم آن آغاز شده است. آتش نشانان در حال حاضر در حال اطفا حریق هستند.

به گفته وی تاکنون ۵ نفر مصدوم از ساختمان خارج شده و تلاش برای امداد و نجات ادامه دارد.

در حال حاضر علت اولیه وقوع این حادثه شعله ور شدن تینر در طبقه هشتم این ساختمان که درحال نقاشی بود عنوان شده است. آتش نشانان موفق به نجات ساکنان طبقات ۹ و ۱۰ از طریق پنجره و با استفاده از نردبان شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: