کد خبر: ۷۷۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
تعداد بازدید: ۱۶۰۲
حضور هم بازی سامان قدوس در تیم اوسترشوندس در استقلال منتفی شد.
گزینه مدنظر شفر نیامده از استقلال دیپورت شد/ استقلال دیگر پیگیر این بازیکن نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  وینفرد شفر سرمربی استقلال تهران قصد داشت برای تقویت خط حمله تیمش از یک مهاجم تارگت با کیفیت استفاده کند گزینه مورد نظر شفر برای خط الحاجی گرو هم بازی سامان قدوس در تیم اوسترشوندس بود. اما پس از جذب مرتضی تبریزی و همام طارق گویا استقلال از خرید این مهاجم منصرف شده است.

 

باشگاه استقلال که در چند هفته گذشته به شدت برای جذب مهاجم فصل گذشته تیم اوسترشوند سوئد الحاجی گرو تلاش کرده بود، در نهایت در مورد جذب این بازیکن به جمع بندی نهایی نرسید و عملا حضور این بازیکن در استقلال منتفی شده است و این بازیکن که پیش از این برای پیوستن به استقلال چراغ سبز نشان داده بود دیپورت شد. استقلال دیگر پیگیر این بازیکن نیست و باید دید در نهایت مسئولان این تیم برای خط حمله تیم خود چه برنامه‌ دیگری در نظر گرفته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: