کد خبر: ۷۷۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
تعداد بازدید: ۲۶۱
ملی پوش شمشیربازی کشورمان گفت: هدف ما این است که در بازی های آسیایی جاکارتا مدال نقره تیمی را به مدال طلا تبدیل کنیم و برای کسب مدال طلای انفرادی هم قطعا تلاش زیادی خواهم کرد تا به این هدف برسم.
عابدینی: هدفم کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا استبه گزارش خبرداغ، مجتبی عابدینی ملی پوش شمشیربازی ایران در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان هدف خود از حضور در بازی های آسیایی جاکارتا را کسب مدال اسلحه سابر دانست و تاکید کرد که تمرینات و اردوهای خوب و مسابقات مفیدی را برای آمادگی به منظورز حضور در بازی آسیایی سپری کرده است.

 

این ملی پوش شمشیر بازی ایران گفت: در این رویداد درصددیم که مدال نقره تیمی بازی های آسیایی دوره قبل را به مدال طلا تبدیل کنیم و برای این مهم خوشبختانه آمادگی خوبی داریم و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.

 

عابدینی از روند روبه رشد شمشیربازی ایران ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: در بازی های آسیایی قطعا کار سختی پیش رو داریم اما رشد و پیشرفت شمشیربازی ایران در طی این سالها روند خوب و رضایت بخشی داشته است که امیدوارم همچنان ادامه پیدا کند تا علاوه بر درخشش در بازی های آسیایی به مدال المپیک هم دست یابیم.

 

وی از شعار " یک ایران یک صدا " که برای کاروان ورزش ی ایران برای حضور در جاکارتا در نظر گرفته شده به نیکی نام برد و تصریح کرد: این شعار حس همدلی و انگیزه را در بین ورزشکاران اعزامی بالا خواهد برد.

عابدینی گفت: شعار من هم برای این رقابتها "زنده باد ایران" است و من شخصا تمام توانم را به کار خواهم گرفت تا با مدالم نام ایران را باز هم طنین انداز کنم.

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: