کد خبر: ۷۷۹۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
تعداد بازدید: ۲۲۱
رئیس اتحادیه پرنده وماهی گفت: در حال حاضر که قیمت تمام شده تولید به 7 هزار تومان رسیده مرغداران رضایت دارند و مرغ‌های‌شان را می‌فروشند.
مرغ به مرز 11 هزار تومان رسید/ قیمت تمام شده، مرغداران را راضی کرد/ تولید به دلیل گرما کم شده و مرغ‌ها وزن نمی‌گیرند

به گزارش خبرداغ ، مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده وماهی در گفت‌وگو با  ایلنا، در خصوص افزایش قیمت مرغ در روزهای اخیر اظهار کرد: قیمت مرغ در خرده فروشی‌ها به 10 هزار و 750 تومان رسیده و درب کشتارگاه 9700 تومان و درب مغازه‌ها 9850 تومان است.

رئیس اتحادیه پرنده وماهی در رابطه با دلایل این افزایش ناگهانی قیمت مرغ خاطرنشان کرد: تولید مرغ به خاطر گرما کاهش یافته و مرغداران از بارگیری و فروش امتناع می‌کنند و همین امر قیمت‌ها را افزایش می‌دهد.

وی افزود: در حال حاضر که قیمت تمام شده تولید به 7 هزار تومان رسیده مرغداران رضایت دارند و مرغ‌هایشان را می‌فروشند.

یوسف‌خانی اظهار داشت: تولید به دلیل گرما کم شده و مرغ‌ها وزن نمی‌گیرند. ماه قبل مرغداران به خاطر متضرر شدن جوجه ریزی نکردند که این امر هم باعث افزایش قیمت مرغ شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: