کد خبر: ۷۷۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶
تعداد بازدید: ۶۷۲
فال روزانه جمعه 12 مرداد 1397
متولد فروردین : شما امروز گزینه های زیادی برای انتخاب کردن ندارید، برای اینکه دیگران به شما تکیه کرده اند و شما باید تعهداتی که به دیگران داده اید را عملی کنید. با وجود اینکه شما از تحت فشار قرار گرفتن ناراحت می شوید، همه چیز طبق انتظار شما پیش نمی رود. در حالی که خودتان را برای تغییرهای بزرگ آماده می کنید، فکر نکنید که در آینده همه چیز عالی خواهد شد.

متولد اردیبهشت : اگرچه امروز در دنیای شما هم چیز بهتر شده است، شما می‌توانید مسئولیت مقاصد شخص دیگری که شرایط نسبتاً بدی را به وجود آورده را قبول کنید. شاید شما در ارزیابی‌تان در مورد روشی که می‌توانید با افراد محتاط به طور مؤثرکار کنید، بیش از حد خوش بین باشید. معامله کردن با خودت اکنون نیرنگ آمیز است، برای اینکه گرایش شما به زیاد صحبت کردن احتمالاً علائم هشدار را برایتان خواهد فرستاد.

متولد خرداد
: اگرچه شما فکر کرده‌اید که رابطه دوستی شما راکد مانده‌است، امروز حرکتی روشن دیده می‌شود. در ابتدا به نظر می‌رسد که امکانات همه یکسان است، اما وقتی شما تلاش می‌کنید تا اتفاقی بیفتد، سریع‌تر از آن چیزی که انتظار دارید می‌توانید موفق شوید. آماده باشید تا زمانی که فرصتها ظاهر می‌شوند سریع از آنها بهره بگیرید، اما بیش از حد به خودتان سخت نگیرید.

متولد تیر
: اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه صمیمت در ماه شما حرکت می‌کند، و می‌تواند فعالیتهای اساسی شما را فعال و غنی سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که چه کاسه‌ای زیر نیم کاسه است، چه چیزی در این راز نهفته است، و در سمت دیگر ماه چه خبر است. خودشناسی با تحقیق کردن در مورد خود انسان به دست می‌آید. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی برسید.

متولد مرداد
: شما فعالیت‌هایتان را باید بر روی یک نقطه خاص متمرکز سازید اما به علت پویایی زیادی که در درون شما وجود دارد این کار ممکن نمی‌باشد. زیرا در این صورت استفاده بهینه تری را می‌توانید از زندگی تان داشته باشید. اگر شخصی به شما گفت که بیش از حد جدی هستید به صحبت‌های آنها اعتنایی نداشته باشید زیرا شما فقط در حالت جدی بودن می‌توانید به اهداف تان برسید و بعدها آنها صحبت‌های شما را درک خواهند کرد.

متولد شهریور
: شما امروز بر سر دوراهی قرار گرفته اید. شاید دلتان بخواهد که با عجله از این دوراهی بگذرید، بنابراین می‌توانید از شر آن خلاص شده و مسیر دیگری را برگزنید. اما وقتی که شروع می‌کنید، می‌بینید که راه‌های بسیار زیادی از آنها منشعب می‌شود و آن راهی که شما در زندگی تان برمی‌گزینید تاثیرات طولانی مدتی خواهد داشت. بنابراین چیزی که ابتدا بر اساس حس و غریزه آغاز می‌کنید تا مدتها می‌تواند تاثیرات خود را داشته باشد. مهم نیست که چقدر از کارتان لذت می‌برید؛ فقط نباید عجله کنید. همه چیز را به حال خود بگذارید، زمان آن را حل می‌کند.

متولد مهر
: شما می‌توانید امروز نیروی بسیار زیادی را از حمایت دوستان نزدیک یا اعضای خانواده تان دریافت کنید. همکاران تان ممکن است حتی به شماتوجه هم نکنند. اما از آنهایی که برای تان مهم هستند تشکر و قدردانی شایسته‌ای دریافت می‌کنید. ممکن است در ظاهر دست هایتان در شرایط کنونی بسته باشند و برای تان خیلی سخت است که به کارهایتان برسید. زمانیکه بتوانید حقیقت را بپذیرید همه چیز همان جوری می‌شود که آرزویش را دارید.از شدت بحران کاسته می‌شود و شما قادر خواهید بود که بلاخره در کارتان موفق شوید.

متولد آبان
: اگر تمام اهداف امروز شما تغییر کرد ممکن است باز هم قادر نباشید که فهرست قرار ملاقات‌های سابق خود را تغییر دهید. اما این ارزش استرس وعصبانیت را ندارد؛ فقط دقیقا طبق آنچه که قرار گذاشته‌اید مطابق وظایف تان پیش بروید. نیازی نیست که کسی بداند شما چه فکر می‌کنید؛‌ حتی اگر قلب شما با کاری که دارید می‌کنید در ارتباط است. اما سعی کنید برای مدت زیادی افکار خود را در قلب تان نگاه ندارید برای اینکه زمانیکه آنها را بیرون می‌ریزید احساس راحتی و آزادی بیشتری خواهید کرد.

متولد آذر
: احتمالا امروز دوستان تان به سختی باور می‌کنند که شما واقعا احساس خوبی دارید. آنها فکر می‌کنند در پشت این خنده‌های ظاهری شما چیزی در تاریکی کمین کرده است. خوشبختانه آنها ممکن است اشتباه کنند. با این وجود موضوعات عمیق و درونی به سطح می‌آیند و سرانجام احساس خودارزشی شما را تخمین می‌زند. درباره اینکه دیگری درباره شما چه فکری می‌کند نگران نباشید؛‌ فقط خودتان باشید.

متولد دی
: شما یکی از فرصتهای خوب در زندگیتان را از دست داده‌اید و خیلی هم از این اتفاق ناراحت نیستید. اگر شما خودتان را به دست تقدیر بسپارید و منتظر اتفاقاتی باشید که در آینده رخ می‌دهند، این فرصت دوباره به شما رو خواهد کرد. این اتفاق مثل ملاقاات کردن افرادی می‌ماند که شما نمی‌دانید آنها کی و کجا به سراغ شما می‌آیند. هنوز تا آن موقع شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس سر خودتان را شلوغ نگه دارید.

متولد بهمن
: ارتباط بهرام و خورشید در سومین خانه شما یعنی خانه آموزش و یادگیری صورت گرفته است و همین موضوع باعث شده شما زمان مناسبی را برای شروع كردن یك رشته تحصیلی جدید اختصاص دهید. اما این آرزو سطحی و بی اهمیت نیست، پس چرا ذهن خود را با مسائل حاشیه‌ای و پیش پا افتاده منحرف می‌كنید؟ كارهایی را انتخاب كنید كه به اندازه كافی عملی باشند و بر زندگی تان تاثیر مثبتی بگذارند.

متولد اسفند
: سیاره بخت شما یعنی ونوس دوباره به عقب برگشته، اما ارتباط زیبای آن با ژوپیتر کامکار بیشتر از قبل شما را برای این عقب گرد آماده می‌سازد. باهمه این احوال کنار آمدن با محدودیت‌ها هنوز سخت است، بنابراین شما اگر در برابر وسوسه آزادی‌های بیش از حد سر فرود بیاورید، امکان دارد تجربیات مثبتتان بیشتر تبدیل به افکار منفی بشوند. بعد از اینکه فکر کردید یک چیز کافی است و چیز دیگر خیلی زیاد است خیلی هوشیار و مواظب باشید و یادتان باشد که خودشناسی کلید رسیدن به موفقیت‌تان است.

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: