کد خبر: ۷۷۹۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۷۱
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: استراحت کوتاه پس از هر دو ساعت منجر به رفع خواب آلودگی و خستگی شده و در این صورت به طور یقین آمار تصادفات و کشته‌های جاده‌ها کاهش خواهد یافت.براساس آمار و اطلاعات موجود بیشترین آمار تصادفات در شهر‌ها از ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ رخ می‌دهد و در جاده از ۱۶ تا ساعت ۲۴ اتفاق می‌افتد که این مهم به نقل از کارشناسان امر نشان از خستگی و خواب آلودگی رانندگان رخ می‌دهد.
پلیس راهور: رانندگان در جاده‌ها هر دو ساعت یکبار ۱۰ دقیقه استراحت کنند

به گزارش خبرداغ ، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: به منظور حفظ سلامت و ایمنی هرچه بیشتر سفر، رانندگان برون شهری در جاده‌ها سعی کنند به دور از هرگونه شتاب زدگی و سرعت غیر مجاز در مسیر‌های طولانی پس از هر دو ساعت رانندگی در مکانی امن حدود ۱۰ دقیقه استراحت کنند.

سرهنگ نادر رحمانی روز پنجشنبه در گفت: وگو با ایرنا افزود: استراحت کوتاه پس از هر دو ساعت منجر به رفع خواب آلودگی و خستگی شده و در این صورت به طور یقین آمار تصادفات و کشته‌های جاده‌ها کاهش خواهد یافت.

وی اظهار داشت: براساس آمار و اطلاعات موجود بیشترین آمار تصادفات در شهر‌ها از ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ رخ می‌دهد و در جاده از ۱۶ تا ساعت ۲۴ اتفاق می‌افتد که این مهم به نقل از کارشناسان امر نشان از خستگی و خواب آلودگی رانندگان رخ می‌دهد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در ادامه اظهار داشت: بر اساس نظریه کارشناسان امر بیشترین دلایل تصادفات بی توجهی رانندگان به جلو، سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز عنوان شده است.
سرهنگ رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین در خصوص وضعیت جاده‌های کشور گفت: هم اکنون بارش پراکنده باران در برخی محور‌های استان‌های مازندران و تهران در محور فیروزکوه گزارش شده است.

وی اظهار داشت: جاده چالوس نیز از ابتدای محور تا کیلومتر پنج دارای و محدوده امام زاده هاشم (ع) دارای ترافیک سنگین اعلام شده است و طول مسیر شمال به جنوب اراک نیز دارای ترافیک پر حجم عنوان شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: