کد خبر: ۷۷۹۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
تعداد بازدید: ۱۷۴
معصومه ابتکار در صفحه توئیتر خود نوشت: «تعدادی خانمها را دیروز دیدم گفتند "حالا که وضعیت ارز و طلا کمی ارام گرفته عده ای به دعوت پمپئو می خواهند آشوب کنند دوباره ارز بره بالا!"، تحلیلشان برایم جالب بود گفتم: حتما مشکوک است. ولی تازه خبر ندارید، دولت تدابیر مهندسی شده ای برای ارز اماده کرده که شنبه اعلام می شود.»
به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان و خانواده، در صفحه توئیتر خود نوشت: «تعدادی خانمها را دیروز دیدم گفتند "حالا که وضعیت ارز و طلا کمی ارام گرفته عده ای به دعوت پمپئو می خواهند آشوب کنند دوباره ارز بره بالا!"، تحلیلشان برایم جالب بود گفتم: حتما مشکوک است. ولی تازه خبر ندارید، دولت تدابیر مهندسی شده ای برای ارز اماده کرده که شنبه اعلام می شود.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: